اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003245177716449

چقدر از بیمه مسئولیت مدیر ساختمان یا هیئت مدیره خبر دارید؟

به نظر شما طرح اجرای بیمه مسئولیت مدیر یا هیئت مدیره ساختمان خوب است یا نه

کد: 140003245177716449

https://bit.ly/2TuKYrt

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از نگرانی های مدیران همه ساختمانها جبران خساراتی است که ممکن است در اثر حوادث به افراد ثالث و اعضای ساختمان و حتی مالکین و ساکنین وارد شود. مسئولیت بخشی از حوادثی که ممکن است در ساختمان یا مشاعات آن اتفاق بیفتد بر عهده ی مدیر ساختمان می باشد.

بنظر شما طرح اجرای بیمه مسئولیت مدیر یا هیئت مدیره ساختمان خوب است یا نه
بیمه مسئولیت ساختمان و مدیر ساختمان و هیدت مدیره

بیمه مسئولیت مدیر ساختمان یا بیمه هیئت مدیره جبران خسارت های مالی و جانی که ممکن است در ساختمان و مشاعات آن اتفاق بیفتد را تحت پوشش قرار می دهد. بیمه مسئولیت مدیر ساختمان اجباری نیست ولی با توجه به بار حقوقی که متوجه مدیران ساختمان هاست امروزه به صورت یک الزام در آمده تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

طبق ماده 14 قانون تملک آپارتمانها که مربوط به بیمه آتش سوزی ساختمان و مسئولیت های آن می باشد، مدیران ساختمان مکلفند تمام بنای ساختمان را به عنوان یک واحد در مقابل آتش سوزی بیمه نمایند.

سهم هر یک از مالکین به تناسب سطح زیربنای اختصاصی آنها و به وسیله مدیر ساختمان تعیین و به بیمه گر پرداخت خواهد شد. 

میزان پوشش های بیمه مسئولیت هیئت مدیره بر اساس درخواست هیئت مدیره مشخص می شود که برای خسارت های جانی و مالی که ممکن است در پارکینگ ساختمان ، ریزش نمای ساختمان ، ترکیدگی لوله آب ، نشت و ریزش چاه، آتش سوزی مشاعات، خسارات وارده از آسانسور، استخر و سونا برای افراد ، نظافتچی و سرایدار ساختمان اتفاق بیفتد شرکت بیمه کننده نسبت به پرداخت خسارت اقدام می نماید .

نکته مهم :

در رابطه با پوشش پارکینگ وجود دوربین و نگهبان الزامی است و هرگونه خسارت ناشی از تصادف و سرقت کلی و جزئی اعم از خط و خش خوردگی استثناء می باشد. 

تعهدات قابل ارائه در این بیمه نامه غرامت فوت و نقص عضو، هزینه های پزشکی و خسارات مالی و بر مبنای درخواست متقاضی انجام می گیرد. 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان بیمستا کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمستا

درباره گروه بیمه گران بیمستا . صنعت بیمه همواره یکی از بازارهای فعال موجود در ایران و جهان محسوب میشود.طبق آمار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اواخر سال 1397 ، حدود 10 میلیون دلار حق بیمه بابت کلیه بیمه های صادره در ایران دریافت گردیده است و جالب است بدانید مبلغ خسارت شرکت های خصوصی و دولتی جمعا در آخر سال 97 288/653 میلیارد ریال بوده است . افزایش رشد هر ساله ی این آمار ، نشان دهنده پویایی این صنعت است. . با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در جهان ، انتخاب و صدور بیمه نامه به شکل سنتی ، با دردسرها و مشکلاتی روبرو شده است و ما به خوبی میدانیم که یافتن بهترین گزینه برای صدور بیمه های مورد نیازمان در بازار شلوغ و شرکتها و نمایندگی های متعدد بیمه ای ، امری پر دغدغه و زمانبر و گیج کننده است. . ازین رو به عنوان مجموعه ای از نمایندگان باتجربه و با سابقه 10 ساله در صنعت بیمه و فروش دست کم 20 هزار بیمه نامه در رشته های مختلف ، برآن شدیم همگام با بررسی عمیق و علمی بازار بیمه ای کنونی کشور ، بررسی و مقایسه شرایط و قیمت و تعهدات شرکتهای مختلف ، این فرصت انتخاب و مقایسه آسان و صدور آنلاین با کمترین قیمت و بهترین شرایط را در این پایگاه مجازی در اختیار همگان قرار دهیم. . بیمستا این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از تلفن همراه خود و اینترنت در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور از خدمات بیمه ای ما به صورت مشاوره ، بازدید ، مقایسه قیمت ، صدور آنلاین و ارسال بهره مند شوید. گروه بیمه گران بیمستا

اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون