اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003045149016449

شرکت بیمه ایران یکی از اصلی ترین شرکت های بیمه در ایران است

اطلاعات شعب بیمه ایران در سراسر کشور ، نزدیک ترین را به محل خودانتخاب کنید

کد: 140003045149016449

https://bit.ly/3fkRcCW

، تهران , (اخبار رسمی): اطلاعات بیمه ایران ، شرکت سهامی بیمه ایران نخستین شرکت دولتی بیمه ایران است که در 15 آبان سال 1314 تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کار کرد . بیمه ایران بیش از 34 درصد سهم بیمه های بازرگانی کشور را در اختیار دارد .

اطلاعات شعب بیمه ایران در سراسر کشور ، نزدیک ترین را به محل خودانتخاب کنید
شعب خسارت بیمه ایران در سراسر کشور

اطلاعات بیمه ایران

شرکت سهامی بیمه ایران نخستین شرکت دولتی بیمه ایران است که در 15 آبان سال 1314 تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور اغاز به کار کرد . 

 بیمه ایران بیش از 34 درصد سهم بیمه های بازرگانی کشور را در اختیار دارد .

 بیمه ایران با گسترش روز افزون فعالیت و سرمایه گذاری خود در بیش از 115 شرکت سرمایه پذیر بورسی و 29 شرکت خارج از بورس و ارائه نرخ مناسب بیمه توانسته طی سالهای اخیر خود را به عنوان یکی از 10 شرکت برتر بیمه ای معرفی کند.

تعداد شعب و نمایندگی بیمه ایران

بیمه ایران با 205 شعبه فعال در سراسر کشور و 12 شعبه و نمایندگی در خارج از کشور بیش از 3770 دفتر نمایندگی و 156 نماینده حقوقی و حدود 4700 کارمند مشغول به فعالیت است .

 بیمه ایران در سال 99 چه مقدار خسارت پرداخت کرده ؟

شبکه فروش بیمه ایران در سه ماهه اول سال 99 مبلغ 47/497/976 میلیون ریال حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29درصد افزایش داشته و در همین بازه زمانی 18/489/352میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که عملکردی بسیار مناسب است. 

برای دیدن اطلاعات تامین خسارت بیمه ایران در سراسر کشور کیلیک کنید 

ضمنا تمام رشته ای بیمه ایران را بصورت آنلاین استعلام بگیرید و با شرکتهای دیگر مقایسه کنید

جهت استعلام کلیک کنید

آدرس دفتر مرکزی بیمه ایران

تهران - میدان ونک خیابان ملاصدرا-خیابان شیرازی جنوبی - خیابان برزیل غربی پلاک 51

تلفن: 86092238

برای همه ما پیش آمده نیاز
به حضور در شعب تامین خسارت بیمه ایران داشته باشیم 
ما براتون تمام آدرس و تلفن و اطلاعات
کامل بیمه ایران در یکجا آماده کردیم
تا براحتی نزدیک ترین آدرس به محل خود
پیدا کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمستا

درباره گروه بیمه گران بیمستا . صنعت بیمه همواره یکی از بازارهای فعال موجود در ایران و جهان محسوب میشود.طبق آمار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اواخر سال 1397 ، حدود 10 میلیون دلار حق بیمه بابت کلیه بیمه های صادره در ایران دریافت گردیده است و جالب است بدانید مبلغ خسارت شرکت های خصوصی و دولتی جمعا در آخر سال 97 288/653 میلیارد ریال بوده است . افزایش رشد هر ساله ی این آمار ، نشان دهنده پویایی این صنعت است. . با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در جهان ، انتخاب و صدور بیمه نامه به شکل سنتی ، با دردسرها و مشکلاتی روبرو شده است و ما به خوبی میدانیم که یافتن بهترین گزینه برای صدور بیمه های مورد نیازمان در بازار شلوغ و شرکتها و نمایندگی های متعدد بیمه ای ، امری پر دغدغه و زمانبر و گیج کننده است. . ازین رو به عنوان مجموعه ای از نمایندگان باتجربه و با سابقه 10 ساله در صنعت بیمه و فروش دست کم 20 هزار بیمه نامه در رشته های مختلف ، برآن شدیم همگام با بررسی عمیق و علمی بازار بیمه ای کنونی کشور ، بررسی و مقایسه شرایط و قیمت و تعهدات شرکتهای مختلف ، این فرصت انتخاب و مقایسه آسان و صدور آنلاین با کمترین قیمت و بهترین شرایط را در این پایگاه مجازی در اختیار همگان قرار دهیم. . بیمستا این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از تلفن همراه خود و اینترنت در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور از خدمات بیمه ای ما به صورت مشاوره ، بازدید ، مقایسه قیمت ، صدور آنلاین و ارسال بهره مند شوید. گروه بیمه گران بیمستا

اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه