اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003025144716449

بیمستا سایت فروش و استعلام بیمه با بهترین قیمت و شرایط

بیمه را از متخصص این صنعت مشاوره بگیرید و با بهترین قیمت و شرایط تهیه کنید

کد: 140003025144716449

https://bit.ly/34bPMEd

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به حرکت تمامی کسب و کارها به سمت فروش آنلاین جای این خدمات در صنعت بیمه از طرف متخصص های این صنعت خالی بود . بیمستا این امکان فراهم نموده است براحتی در هر شرایط بیمه خودتان با مقایسه و مشاوره با بهترین قیمت و شرایط صادر کنید و در محل خود تحویل بگیرید .

بیمه از متخصص این صنعت مشاوره بگیرید و با بهترین قیمت و شرایط تهیه کنید
فروش بیمه آنلاین بیمستا بیمه شرکتهای مختلف بیمه ارزان

به گزارش گروه بیمه گران بیمستا، سایت bimesta.com که یک سایت فروش و مقایسه انواع بیمه با شرکتهای معتبر است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد استعلام قیمت و خدمات آنلاین بیمه و تخصص در مشاوره رایگان بیمه را تسهیل کند.

وحید کلاهدوز، مدیر عامل گروه بیمه گران بیمستا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «صنعت بیمه همواره یکی از بازارهای فعال موجود در ایران و جهان محسوب میشود.طبق آمار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اواخر سال 1397، حدود 10 میلیون دلار حق بیمه بابت کلیه بیمه های صادره در ایران دریافت گردیده است و جالب است بدانید مبلغ خسارت شرکت های خصوصی و دولتی جمعا در آخر سال 97 288/653 میلیارد ریال بوده است .

افزایش رشد هر ساله ی این آمار، نشان دهنده پویایی این صنعت است. با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در جهان، انتخاب و صدور بیمه نامه به شکل سنتی، با دردسرها و مشکلاتی روبرو شده است و ما به خوبی میدانیم که یافتن بهترین گزینه برای صدور بیمه های مورد نیازمان در بازار شلوغ و شرکتها و نمایندگی های متعدد بیمه ای، امری پر دغدغه و زمانبر و گیج کننده است. .

ازین رو به عنوان مجموعه ای از نمایندگان باتجربه و با سابقه 10 ساله در صنعت بیمه و فروش دست کم 20 هزار بیمه نامه در رشته های مختلف، برآن شدیم همگام با بررسی عمیق و علمی بازار بیمه ای کنونی کشور، بررسی و مقایسه شرایط و قیمت و تعهدات شرکت های مختلف، این فرصت انتخاب و مقایسه آسان و صدور آنلاین با کمترین قیمت و بهترین شرایط را در این پایگاه مجازی در اختیار همگان قرار دهیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « تخصص و تجربه بیش از 10 سال در صنعت بیمه و فروش حضوری و آنلاین و امکان مشاوره رایگان با کارشناسان معتبر رشته بیمه و همکاری با نمایندگان و بازاریابان این صنعت از از امکانات این سایت است »

گفتنی است گروه بیمه گران بیمستا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فروش بیمه با شرایط وِیژه همراه باتخفیف و هدیه های مختلف کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت گروه بیمه گران بیمستا به آدرس bimesta.com مراجعه کنند.

توجه فرمایید:
بیمه از اهمیت فراوانی برخوردار است
داشتن تجربه و تخصص در این زمینه بسیار مهم است
بیمستا بابیش از 10 سال سابقه در این زمینه تخصص لازم را دارد
و
با مشاوره رایگان درخدمت شماست 
***

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمستا

درباره گروه بیمه گران بیمستا . صنعت بیمه همواره یکی از بازارهای فعال موجود در ایران و جهان محسوب میشود.طبق آمار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اواخر سال 1397 ، حدود 10 میلیون دلار حق بیمه بابت کلیه بیمه های صادره در ایران دریافت گردیده است و جالب است بدانید مبلغ خسارت شرکت های خصوصی و دولتی جمعا در آخر سال 97 288/653 میلیارد ریال بوده است . افزایش رشد هر ساله ی این آمار ، نشان دهنده پویایی این صنعت است. . با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در جهان ، انتخاب و صدور بیمه نامه به شکل سنتی ، با دردسرها و مشکلاتی روبرو شده است و ما به خوبی میدانیم که یافتن بهترین گزینه برای صدور بیمه های مورد نیازمان در بازار شلوغ و شرکتها و نمایندگی های متعدد بیمه ای ، امری پر دغدغه و زمانبر و گیج کننده است. . ازین رو به عنوان مجموعه ای از نمایندگان باتجربه و با سابقه 10 ساله در صنعت بیمه و فروش دست کم 20 هزار بیمه نامه در رشته های مختلف ، برآن شدیم همگام با بررسی عمیق و علمی بازار بیمه ای کنونی کشور ، بررسی و مقایسه شرایط و قیمت و تعهدات شرکتهای مختلف ، این فرصت انتخاب و مقایسه آسان و صدور آنلاین با کمترین قیمت و بهترین شرایط را در این پایگاه مجازی در اختیار همگان قرار دهیم. . بیمستا این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از تلفن همراه خود و اینترنت در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور از خدمات بیمه ای ما به صورت مشاوره ، بازدید ، مقایسه قیمت ، صدور آنلاین و ارسال بهره مند شوید. گروه بیمه گران بیمستا

اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه