اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002255133315152

با مبلغی کم، در ملک سرمایه گذاری کنید

چگونه بدون داشتن سرمایه زیاد، در خرید ملک سرمایه گذاری کنیم؟

کد: 140002255133315152

https://bit.ly/3hqNNnt

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید در خرید خانه و زمین سرمایه گذاری کنید، اما سرمایه زیادی ندارید، این مطلب مناسب شماست. خواندن این مقاله، کمتر از 10 دقیقه از شما وقت می‌گیرد، اما می‌تواند سرنوشت شما را متحول کند.

چگونه بدون داشتن سرمایه زیاد، در خرید ملک سرمایه گذاری کنیم؟
آموزش سرمایه گذاری در ملک با مبلغ کم

اگر می‌خواهید در خرید خانه و زمین سرمایه گذاری کنید، اما سرمایه زیادی ندارید، این مطلب مناسب شماست. خواندن این مقاله، کمتر از 10 دقیقه از شما وقت می‌گیرد، اما می‌تواند سرنوشت شما را متحول کند.

همیشه فرصت‌های بکر در مناطق رو به توسعه شهر‌ها وجود دارد.

در این مقاله از آکادمی شزوما دو روش فوق العاده به شما معرفی می‌کنیم که شما با سرمایه نه چندان زیاد بتوانید در خرید ملک سرمایه گذاری کنید و دارایی خود را چند برابر کنید.

قبل از اینکه به این دو روش اشاره کنیم، ابتدا لازم است که با مفهوم هوش ملکی آشنا شوید.

هوش ملکی چیست؟

هوش ملکی به معنای داشتن علم و تخصص سرمایه گذاری در املاک می باشد. در گذشته افراد بدون علم و تخصص در بازار املاک که همیشه رشد بیشتری دارد، سود کلانی می‌کردند. اما امروزه باید هوشمندانه وارد سرمایه گذاری شوید تا هم از تورم عقب نمانید و هم بتوانید دارایی‌های خود را رشد دهید. متاسفانه دولتمردان علم و تخصص لازم را ندارند و مردم را درست راهنمایی نمی‌کنند. بنابراین افراد نمی دانند کجا سرمایه گذاری کنند و به همین دلیل پول خود را از دست می‌دهند.

پول در مغز انسان خلق می‌شود و دوستان عزیز باید با علم وارد سرمایه گذاری شوند. زیرا کارآفرینان در نهایت پول خود را باید در ملک سرمایه گذاری کنند. پس باید سواد مالی و هوش ملکی خودشان را رشد بدهند تا بدون ترس سرمایه گذاری کنند فردی که هوش مالی و ملکی دارد کنترل سرمایه و پول خود را در دست دارد. افرادی که در بانک، بورس و غیره سرمایه گذاری می‌کنند به علت نداشتن مدیریت پول های خود، هوش مالی بالایی به دست نمی‌آورند. این افراد اگر مدیریت پول خود را در دست داشته باشند شاهد رشد بسیار زیاد هوش مالی‌ خود می باشند.

ملک همیشه بیشترین میزان جذب سرمایه‌ها را داشته است. ما هیچ وقت در کشورمان بورس قدرتمندی نداشته ایم که بتواند سرمایه ها را به صورت موتور مولد جذب کند . همچنین بازار ارز و طلا هم به دلیل ریسک بسیار بالا و خطرات متعدد و بیشماری که دارند به هیچ عنوان نمی‌توانند پول‌های کلان را به خود جذب کنند. از طرفی بازار خودرو حداکثر میتواند ۲۰ درصد از سرمایه مردم را به خود جذب کند.

چطور با توجه به بودجه خود خانه بخریم؟

1- پیش خرید

یکی از بهترین راه‌ها برای سرمایه گذاری در ملک با سرمایه کم، پیش‌خرید آپارتمان است. به خرید املاک قبل از تکمیل شدن آن «پیش خرید» می‌گویند. همچنین به پیش خرید مسکن از تعاونی های مسکن «حق امتیاز تعاونی» می گویند. اگر عضو تعاونی مسکن نیستید می توانید حق امتیاز اعضای آنها را خریداری کرده و از منافع آن ها بهره ببرید. باید توجه داشته باشید که معمولا سود امتیاز ها خیلی خیلی بیشتر از بازارهای دیگر است.

اگر میتوانید حتما یک واحد آپارتمان بخرید؛ اما اگر نمیتوانید هر چه سریعتر یک واحد پیش خرید کنید یا یک امتیاز تعاونی بگیرید.

پیش خرید آپارتمان می‌تواند به شما کمک کند که یک ملک را تا 80 درصد ارزانتر از قیمت واقعی آن خریداری کنید. در پیش خرید هم قیمت ملک را به تدریج پرداخت می‌کنید، هم در مراحل مختلف ساخت می‌توانید بر کیفیت ساخت نظارت کنید، همچنین با قیمتی به مراتب پایین‌تر از قیمت ملک در زمان تحویل، می‌توانید مالک آپارتمان شوید و سود بسیار خوبی را به دست آورید.

پیش خرید آپارتمان نکات مهمی دارد که اگر به آن توجه نکنید ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم آموزش پیش خرید آپارتمان را در وب سایت شزوما مشاهده کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در تهران هستید، حتما به پروژه‌ی رومنس مروارید شهر، که یک فرصت ناب برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران است توجه کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان شزوما استفاده کنید. سود املاک منطقه 22 حداقل دو برابر منطقه یک شده است و بیشتر هم خواهد شد. مقایسه قیمت های آپارتمان در گزارش بانک مرکزی نشان می دهد «منطقه 22» نسبت به «منطقه یک» رشد بسیار بیشتری داشته است.

2-مناطق رو به رشد را شناسایی و در آن سرمایه گذاری کنید.

حتما بارها و بارها شنیده‌اید که فردی سال‌ها پیش با پرداخت مبلغی ناچیز (که شاید از پول خرید یک خودرو نیز کمتر بوده) زمینی را خریده است. اما اکنون با توجه به توسعه‌ی شهر‌ها و رشد جمعیت، آن زمین که زمانی ارزش چندانی نداشت، بسیار ارزنده شده است و سود بسیار زیادی را برای مالک خود ایجاد کرده است.

اینکه شما توانایی تشخیص چنین فرصت‌هایی را داشته باشید بسیار مهم است و می‌تواند تحولی در زندگی مالی آینده شما ایجاد کند.

و اما برعکس این حالت هم کاملا صادق است. اگر شما به دلیل عدم آشنایی با اصول سرمایه گذاری مناطق نامناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، نه تنها در آینده سود چندانی به دست نمی‌آورید، بلکه سرمایه فعلی خود را، هر چند هم که کم باشد از دست خواهید داد.

نکات زیادی در هنگام سرمایه گذاری املاک وجود دارد، از نکات حقوقی گرفته، تا گرفتن استعلام از ارگان‌های مختلف، تشخیص ارزش واقعی ملک و ...اما سرمایه گذاری مناسب زمانی اتفاق می‌افتد که شما در زمان مناسب، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری پیدا کنید و آن را شکار کنید! (در حال حاضر نیز فرصت‌های ناب و ویژه‌ای وجود دارد که با مبالغ بسیار پایین می‌توانید در آن سرمایه گذاری کنید، برای کسب اطلاعت بیشتر با آکادمی شزوما در ارتباط باشید)

اگر افراد بدون مشورت با افراد خبره در ملک ضرر کنند دلیل بر ضعف صنعت ساختمان نیست. زیرا «سرمایه گذاری در املاک» موفق‌ترین صنعت بوده است. به همین جهت تیم شزوما #کمپین_خانه‌دار_شو که هدفش خانه دار کردن تمام مردم ایران هست را فعلا در تهران در منطقه 22 راه اندازی کرده است. ما در کارگروه آموزشی_مشاوره‌ای شـزومـا مشاوره‌ حقوقی و سرمایه گذاری را نیز ارائه می دهیم.

یک سرمایه گذاری خوب، در آینده بازار فروش خوب همراه با سود قابل قبولی برای شما خواهد داشت. اما اگر سرمایه گذاری غلطی انجام دهید، ممکن است در آینده نتوانید ملک خود را بفروشید و مالک اول و آخر ملکی که خریده‌اید خودتان هستید.

 به شما پیشنهاد می‌کنیم که آموزش قدم به قدم خرید آپارتمان در 7 روز را مشاهده کنید. شما نیز برای سرمایه گذاری در ملک، می‌توانید از اینجا شروع کنید. حتی اگر سرمایه چندان زیادی ندارید.

اینجاست که همیشه شایگان میگوید ملک پادشاه است. ملک را از کی بخرم؟ رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار می گوید “اول باید مشاور خیلی خوب داشته باشید، مشاوری که در آن منطقه بهترین باشد.” پس خیلی سریع مشاور خوب را پیدا کنید. شایگان سالهاست که به این مشاوران آموزش می دهد و در دوره‌های آموزشی آکادمی شزوما با دانش و صداقت به مردم کمک ‌می کنیم تا به خواسته ی خود برسند. به این ترتیب با کسب رضایت مشتری ها خود نیز به موفقیت خواهند رسید و هر روز تعداد مشتری های خود را افزایش خواهند داد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی شزوما

سایت شزوما با ۲۱ سال تخصص به سرمایه‌گذاران، مشاورین و مدیران املاک کمک می‌کند سود و درآمدشان را سریع‌تر رشد بدهند. کار اصلی ما آموزش و مشاوره حقوقی، سرمایه‌گذاری و بازارسازی در املاک است. آکادمی شزوما یک مجموعه باتجربه، دانش‌محور و متشکل از افراد تاثیرگذار است که قادر به ارائه زنجیره کامل مشاوره و خدمات در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ، بازاریابی، طراحی‌ سیستم فروش اینترنتی و دیجیتال‌مارکتینگ برای آژانس‌های مشاورین املاک و شرکت‌های مختلف ساختمانی و انبوه‌سازی است که تاکنون بیش از ۸۰۰ مشتری از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند گردیده‌اند. شزوما جوان است و پرانرژی. اگرچه ۱۹ سالی می‌شود که کارش را شروع کرده ولی شزومایی‌ها هر روز با همان انرژی و شوق روز نخست دوباره کار می‌کنند. محصول ما صداقت و یاریگر بودن و در نهایت پیشبرد فروش همراه با شاخص‌های کلیدی عملکرد است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]