اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209057700915152
در دسترس نیست

کلاهبرداری در قبرس شمالی 2023

کد: 140209057700915152

، تهران , (اخبار رسمی): شاید تاکنون در مورد خرید ملک در قبرس شمالی و مزایای آن شنیده باشید. واقعیت این است که قبرس یک کشور نیمه اروپایی است. وجود جاذبه‌های گردشگری، آب و هوای عالی، آزادی حجاب و دین از مزایای این کشور است. اگر علاقه مند به سفر به این کشور و خرید ملک هستید، حواستان به روشهایی که ممکن است سرتان کلاه بگذارند

کلاهبرداری در قبرس شمالی 2023
کلاهبرداری در قبرس شمالی

این مقاله را بخوانید تا بدانید کلاهبرداران هنگام خرید ملک در قبرس شمالی چگونه سر شما را کلاه می‌گذارند.

شاید تاکنون در مورد خرید ملک در قبرس شمالی و مزایای آن شنیده باشید. واقعیت این است که قبرس یک کشور نیمه اروپایی است. وجود جاذبه‌های گردشگری، آب و هوای عالی، آزادی حجاب و دین از مزایای این کشور است.

همچنین وجود دانشگاه‌های بین المللی سکو پرتاب دانشجوهای ایرانی از قبرس به کشورهای تراز اول جهان است. ارزان بودن قیمت ملک باعث شده که بسیاری از ایرانیان در این کشور ویلا یا آپارتمان بخرند. اما امان از دست کلاهبرداران که از این موقعیت سوء استفاده می‌کنند و سرمایه افراد نا آگاه را از چنگشان در میاورند.

اگر شما هم علاقه مند به سفر به این کشور و خرید ملک هستید، حواستان به روشهایی که ممکن است سرتان کلاه بگذارند باشد.

در گذشته کلاهبرداری به این صورت بود که مبلغی را از خریدار می‌گرفتند و ملکی را به او تحویل نمی‌دادند. هرچند این اتفاق هنوز هم می‌افتد اما توجه کنید که کلاه برداری شیوه‌های نوینی نیز دارد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

1- فروش اقساطی ملک به شما که خارج از توان پرداختی شماست

اگر ملکی را به صورت قسطی بخرید اما نتوانید اقساط آن را (مثلا بخاطر جهش قیمت ارز) پرداخت کنید بسیار ضرر می‌کنید. مهم است که از کمک یک مشاور دلسوز قبل از خرید ملک استفاده کنید تا بتواند به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد.

شرایط شما در خرید ملک بسیار مهم است و مشاور با توجه به تجربه خود و هزینه‌هایی جانبی که خرید ملک در قبرس دارد شما را راهنمایی می‌کند تا در خرید اقساطی دچار مشکل مالی نشوید و بتوانید واحدی مناسب برای خود انتخاب کنید.

2- فروش ملک با قیمتهای بالاتر از قیمت واقعی

هر کالایی ارزشی دارد، اگر آن کالا را بالاتر از قیمت و ارزش واقعی بخرید در واقع سرتان کلاه می‌رود. برخی از افرادی که در زمینه فروش ملک در قبرس فعال هستند، در ابتدای آشنایی شما با آنها قیمتهای کمی را اعلام می‌کنند و شرکتهای معتبر که مجوز قانونی دارند را به گران فروشی متهم می‌کنند.

اما این فقط شروع ماجراست، بعد از اینکه بخاطر مبلغ پایین با آنها وارد قرارداد شوید، هزینه‌های جانبی زیادی روی دستتان می‌گذارند و آن موقع متوجه ماجرا می‌شوید.

برخی نیز با اعلام قیمتهای پایین تلاش در جذب اولیه مشتری دارند و با زبان بازی واحدهای گران را به شما می‌فروشند، پس حواستان به صداقت فردی که قرار است در خرید ملک به شما کمک کند باشد.

3- فروش واحدهایی که در قبرس خریدار ندارد

کلاهبرداری در قبرس شمالی

برخی مناطق قبرس برای خرید مناسب نیست و اگر ملکی را خریدید، صاحب اول و آخر آن خودتان هستید. مشاوری که ملکی را برای شما می‌خرد باید توانایی آن را داشته باشد که در صورت درخواست شما آن ملک را با قیمت مناسب برایتان بفروشد. یا در صورت درخواست شما آن را اجاره دهد.

اگر ملک در منطقه نامناسبی باشد هم در اجاره و هم در فروش آن با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید.

4- فروش ملک با سند نامعتبر

در قبرس چندین نوع سند وجود دارد. برخی از این سندها مشکلات حقوقی و قانونی دارند. دقیقا مثل ایران که برخی از املاک سند قانونی ندارند و به همین دلیل قیمت آنها بسیار پایین است.

خرید این املاک برای اتباع خارجی بسیار خطرناک است و ریسک از دست دادن کل سرمایه‌تان را به همراه دارد.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. در این مقاله سعی کریدم شما را با روشهای کلاهبرداری در قبرس آشنا کنیم. کارگروه حقوقی سرمایه‌گذاری شزوما در کنار شماست تا بتوانید ملک مناسب در قبرس خریداری کنید و از شر کلاهبرداران فرصت طلب که از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند در امان باشید. ما در تهران و کشور قبرس شمالی کمپانی رسمی ثبت شده داریم و تمامی معاملات زیر نظر وکلای باتجربه و بین المللی شزوما انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شزوما مراجعه کنید.

https://shezooma.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی شزوما

سایت شزوما با ۲۱ سال تخصص به سرمایه‌گذاران، مشاورین و مدیران املاک کمک می‌کند سود و درآمدشان را سریع‌تر رشد بدهند. کار اصلی ما آموزش و مشاوره حقوقی، سرمایه‌گذاری و بازارسازی در املاک است. آکادمی شزوما یک مجموعه باتجربه، دانش‌محور و متشکل از افراد تاثیرگذار است که قادر به ارائه زنجیره کامل مشاوره و خدمات در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ، بازاریابی، طراحی‌ سیستم فروش اینترنتی و دیجیتال‌مارکتینگ برای آژانس‌های مشاورین املاک و شرکت‌های مختلف ساختمانی و انبوه‌سازی است که تاکنون بیش از ۸۰۰ مشتری از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند گردیده‌اند. شزوما جوان است و پرانرژی. اگرچه ۱۹ سالی می‌شود که کارش را شروع کرده ولی شزومایی‌ها هر روز با همان انرژی و شوق روز نخست دوباره کار می‌کنند. محصول ما صداقت و یاریگر بودن و در نهایت پیشبرد فروش همراه با شاخص‌های کلیدی عملکرد است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون