اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009015537215152

بهترین راه های حفظ ارزش پول در ایران چیست؟

کد: 140009015537215152

https://bit.ly/3cDEjS7

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایط تورمی، روز به روز ارزش پول کم می‌شود. فرض کنید که 100 میلیون در بانک گذاشته‌اید و 18 درصد سالیانه سود می‌گیرید. وقتی تورم سالیانه در ایران 50 درصد باشد، عملا 32 درصد از پولتان را پس از گذشت یک سال از دست می‌دهید. به عبارت دیگر ارزش پول شما پس از گذشت یکسال، معادل 68 میلیون تومان ...

بهترین راه های حفظ ارزش پول در ایران چیست؟
حفظ ارزش پول در ایران

در شرایط تورمی، روز به روز ارزش پول کم می‌شود. فرض کنید که 100 میلیون در بانک گذاشته‌اید و 18 درصد سالیانه سود می‌گیرید. وقتی تورم سالیانه در ایران 50 درصد باشد، عملا 32 درصد از پولتان را پس از گذشت یک سال از دست می‌دهید.

به عبارت دیگر ارزش پول شما پس از گذشت یکسال، معادل 68 میلیون تومان در حال حاضر می‌شود. اگر حواستان را جمع نکنید، سرمایه و دارایی خود را از دست می‌دهید، پس حتما تا پایان این مقاله با آکادمی شزوما همراه باشید.

با پول نقد خود چه کنیم؟

یاد بگیرید که به جای پس انداز کردن، سرمایه گذاری کنید. انتخاب بهترین گزینه سرمایه گذاری با پول نقد، برای فردی تا فرد دیگر متفاوت است. عواملی مثل نقد شوندگی، میزان ریسک پذیری، سن و سال سرمایه گذار، هدف از سرمایه گذاری، مدت زمان سرمایه گذاری و ... تاثیر زیادی بر انتخاب روش سرمایه گذاری دارد.

اگر قدرت ریسک پذیری کمی دارید و به دید بلند مدت به سرمایه گذاری نگاه می‌کنید، خرید ملک بهترین گزینه است. زمانی که ملک می‌خرید، علاوه بر اینکه ارزش ملک شما همزمان با تورم بالا می‌رود، بلکه اگر به قصد سرمایه گذاری آپارتمان خرید باشید می‌توانید با اجاره دادن آن نیز درآمد کسب کنید.

ملک یک دارایی است و شما را ثروتمند می‌کند، اما خرید کالاهایی مثل خودرو، از جنس بدهی است و برای شما هزینه قابل توجهی ایجاد می کند (مقاله خرید خانه بهتر است یا ماشین را مطالعه کنید)

شاید فکر کنید که الان قیمت ملک بسیار بالا رفته است و دیگر برای سرمایه گذاری دیر باش.، اما این تفکر درست نیست، زیرا همیشه فرصتهایی وجود دارد که با تشخیص آنها می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب، سرمایه گذاری سود آوری را انجام دهید.

چگونه در املاک سرمایه گذاری سود آوری داشته باشیم؟

1- مناطق رو به رشد را شناسایی و در آن سرمایه گذاری کنید!

سرمایه گذاران موفق همیشه فرصتها را تشخیص می‌دهند و در مکان مناسب سرمایه گذاری می‌کنند. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که افراد ثروتمند، مثل محمد رضا گلزار و سایر سلبریتی‌ها چگونه سرمایه های خود را رشد می دهند؟

این افراد تمایل زیادی به سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی نیمه آماده دارند. ما در کارگروه مهندسی-حقوقی شزوما به سلبریتیها و افراد زیادی در زمینه سرمایه گذاری مشاوره داده‌ایم. یکی از بهترین فرصتهای موجود در شرایط فعلی ایران، سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران است که به شدت رو به رشد است. شما هم می توانید مثل بازیگران و سایر افراد موفق و ثروتمند در این منطقه برای خرید ملک سرمایه گذاری کنید.

2- از سازنده‌های معتبر، آپارتمان پیش خرید کنید.

شاید تعجب کنید اما با پیش خرید آپارتمان می‌توانید تا 80 درصد ارزانتر از قیمت بازار صاحب خانه شوید. شما با پیش خرید آپارتمان می‌توانید با مبالغ کم امتیاز آپارتمان را خریداری کنید و طی چند سال مبلغ را پرداخت کنید. از طرفی چون قبل از آماده شدن آپارتمان، بخشی از مبلغ آن را پرداخت می‌کنید در سود سازنده شریک می شوید.

دقت داشته باشید که برای پیش خرید آپارتمان باید از یک مشاور معتبر کمک بگیرید تا ریسک سرمایه گذاری شما کاهش پیدا کند.

از جمله پروژه‌های پیش خرید آپارتمان در تهران می‌توان به پروژه رومنس حکیم ، پروژه بیسموت و پروژه ساختمان سبز اشاره کرد.

این پروژه‌ها در منطقه 22 تهران قرار دارند و می‌تواند امنیت و سودآوری سرمایه گذاری شما را تضمین کند.

ما برای بررسی پروژه‌های پیش خرید آپارتمان، بیش از 10 معیار را در نظر گرفته‌ایم و سوابق شرکت سازنده، محل پروژه و جزییات آن را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. به همین دلیل است که دوستان زیادی تا این لحظه توسط آکادمی شزوما نسبت به سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران اقدام کرده‌اند.

ما بستری امن و تضمین شده برای سرمایه گذاری امن شما در تمام نقاط ایران و مخصوصا منطقه 22 ایجاد کرده‌ایم.

اگر نیاز به دریافت مشاوره رایگان برای سرمایه گذاری و پیش خرید آپارتمان در تهران دارید، کافی است که همین حالا با شماره تلفن‌های دفتر مهندسی حقوقی شزوما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

شماره تماس شزوما: 09198937556 – 09203021284 - 02128427355 – 02128427380

3- در مناطق رو به توسعه اطراف شهر‌های بزرگ زمین بخرید.

همیشه فرصت‌های بکر در مناطق رو به توسعه شهر‌ها وجود دارد. کافی است که تحقیق کنید و با افراد با تجربه مشورت کنید. یکی از فرصتهای بسیار طلایی برای خرید زمین، پروژه گلبهار مشهد است. با سرمایه گذاری بلند مدت در این پروژه، دارایی شما ده‌ها برابر رشد خواهد کرد. در صورتی که نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر داشتید با مشاوران ما در ارتباط باشید. متن کامل این مقاله را می‌توانید در سایت شزوما مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی شزوما

سایت شزوما با ۲۱ سال تخصص به سرمایه‌گذاران، مشاورین و مدیران املاک کمک می‌کند سود و درآمدشان را سریع‌تر رشد بدهند. کار اصلی ما آموزش و مشاوره حقوقی، سرمایه‌گذاری و بازارسازی در املاک است. آکادمی شزوما یک مجموعه باتجربه، دانش‌محور و متشکل از افراد تاثیرگذار است که قادر به ارائه زنجیره کامل مشاوره و خدمات در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ، بازاریابی، طراحی‌ سیستم فروش اینترنتی و دیجیتال‌مارکتینگ برای آژانس‌های مشاورین املاک و شرکت‌های مختلف ساختمانی و انبوه‌سازی است که تاکنون بیش از ۸۰۰ مشتری از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند گردیده‌اند. شزوما جوان است و پرانرژی. اگرچه ۱۹ سالی می‌شود که کارش را شروع کرده ولی شزومایی‌ها هر روز با همان انرژی و شوق روز نخست دوباره کار می‌کنند. محصول ما صداقت و یاریگر بودن و در نهایت پیشبرد فروش همراه با شاخص‌های کلیدی عملکرد است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه