اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005175368515152

چرا مشاوره املاک یکی از بهترین شغل‌های در حال حاضر ایران است؟

می خواهید وارد شغل پر درآمد مشاور املاک شوید؟

کد: 140005175368515152

https://bit.ly/3s8oee9

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید وارد شغل مشاوره املاک شوید، یا اگر مشاور املاک هستید ولی نتوانسته‌اید در کارتان موفق عمل کنید این مقاله را بخوانید. برای موفقیت در هر کاری، آموزش دیدن و عملگرا بودن ضروری است. وقتی با سعی و خطا می‌خواهید در شغلتان موفق شوید، ممکن است زمان و سرمایه خود را تلف کنید. اما زمانی که

می خواهید وارد شغل پر درآمد مشاور املاک شوید؟
می خواهید وارد شغل پر درآمد مشاور املاک شوید؟

اگر می‌خواهید وارد شغل مشاوره املاک شوید، یا اگر مشاور املاک هستید ولی نتوانسته‌اید در کارتان موفق عمل کنید این مقاله را بخوانید. برای موفقیت در هر کاری، آموزش دیدن و عملگرا بودن ضروری است

شغل مشاوره املاک یکی از مشاغل آبرومند و پر درآمد در ایران است. با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد ایران، ممکن است که فکر کنید دیگر نمی‌توان وارد شغل مشاور املاک شد. چرا که مثل گذشته خرید و فروش ملک رونق ندارد و ممکن است اگر وارد این شغل شوید شکست بخورید.

این فکر کاملا اشتباه است و ما به شما قول می‌دهیم که اگر آموزش ببینید و به جای سعی و خطا کردن و میلیون‌ها تومان ضرر که بر اثر بی تجربگی و نا آگاهی حاصل می‌شود، از نتایج و تجربه کار دیگران کمک بگیرید قطعا می‌توانید موفق شوید.

در همه مشاغل، چند درصد اول، بیش از 90 درصد درآمد را به جیب می‌زنند و مابقی افراد سر باقیمانده و مبلغی ناچیز با هم رقابت می‌کنند.

اگر سعی کنید که همیشه جزو 10 درصد اول حوزه‌ی کاری خود باشید، می‌توانید مطمئن باشید که موفقیت شما قطعی است. فقط باید تلاش کنید، آموزش ببینید، زمان صرف کنید و عملگرا باشید.

افراد زیادی را می‌بینیم که می‌گویند بدون سرمایه نمی‌شود با رقیبان رقابت کرد و تنها راه رسیدن به موفقیت را داشتن پول و سرمایه زیاد می‌دانند. این فکر یک طرز تفکر غلط است و اگر در دام این طرز تفکر گرفتار شوید ممکن است هیچ وقت نتوانید به عنوان یک فرد موفق حرفی برای زدن داشته باشید و همیشه حسرت رسیدن به آرزوهای خود را به همراه داشته باشید.

برای مشاهده آموزش مشاور املاک به سایت آکادمی شزوما مراجعه کنید. ما تا کنون به هزاران نفر کمک کرده‌ایم که وارد شغل مشاوره املاک شوند و بتوانند معاملات بزرگی را انجام دهند.

در ادامه به چند سوال مهم که ممکن است ذهن شما را هم مشغول کرده باشد پاسخ داده‌ایم.

درآمد شغل مشاوره املاک چقدر است؟

آنچه که درآمد مشاور املاک را تعیین می کند، حق کمیسیون است. برای هر نوع ملکی که خرید و فروش می شود و یا حتی برای اجازه ملک، باید حق کمیسیون برای مشاور در نظر گرفته شود که مبلغ آن توسط اتحادیه مشاور املاک به صورت سالانه محاسبه می شود. حق کمیسیون براساس نوع ملک و نوع قرارداد تعیین شده و مشاورین املاک باید نرخ تعیین شده توسط اتحادیه را در اختیار داشته باشند تا در زمان انجام معاملات، بتوانند حق الزحمه خود را دریافت نمایند. عوامل متعددی بر روی درآمد این حرفه تاثیر می گذارد که عبارتند از:

1- تعداد معاملات در هر ماه

2- نوع معاملات انجام شده

3- همکاری با بنگاه های معاملاتی دیگر

4- پاداش های دریافتی

مزایا شغل مشاور املاک در آموزش مشاور ملاک

مزایا:

یکی از مزیتهای شغل مشاور املاک این است که قشرهای مختلف افراد و از همه سطح می توانند وارد این شغل شوند.

شما می توانید طبق زمانهای آزادی که دارید و به صورت پاره وقت نیز آنرا انجام دهید.

در این شغل می‌توانید به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنید.

با انتخاب این شغل دارای یک شغل مفید و آبرومند شوید.

چگونه وارد شغل مشاور املاک شویم؟

چنانچه شما می خواهید به عنوان صاحب یک بنگاه مشاور املاک وارد این شغل شوید، در ابتدا می بایست مانند هر کسب و کار دیگر که دارای صنف می باشد جواز کسب تهیه نمائید.

برای تهیه جواز کسب بطور کلی پنج مرحله وجود دارد شامل درخواست کتبی متقاضی، ثبت درخواست متقاضی، بازدید از محل توسط بازرس، بررسی درخواست در کمیته مربوطه و در نهایت اعلام نتیجه به متقاضی.

از جمله مدارک مورد نیاز جهت ارائه درخواست می توان به عکس پرسنلی، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل و کپی سند ملک و یا اجاره نامه، اصل و کپی پایان کار، گواهی عدم سوء پیشینه، فیش واریزی حق عضویت اتحادیه و خزانه داری کل، در صورت اجاره بودن ملک مدت زمان اجاره حداقل 5 ساله بوده و متراژ ملک حداقل 12 متر مربع مورد نیاز است.

پس از دریافت مجوز کسب فرد متقاضی باید در دوره های آموزش مشاور املاک که از طرف اتحادیه مشاوران املاک جهت متقاضیان برگزار می گردد شرکت نماید.

آیا خانم‌ها می‌توانند مشاور املاک خوبی باشند؟

اگر اخیراً به بنگاه املاک مراجعه کرده باشید شاهد حضور خانم‌ها به‌عنوان مشاور و کارشناس خواهید بود و این سؤال در ذهنتان پیش می‌آید که آیا خانم ها می‌توانند مشاور املاک باشند؟

جالب است بدانید که تحقیقات نشان داده است بانوان مشاور املاک بهتر از آقایان عمل کرده و به‌راحتی می‌توانند در مدت کوتاهی، جایگاه خود را پیدا کنند. بخش قابل توجهی از افرادی که در دوره آموزش مشاور املاک آکادمی شزوما شرکت می‌کنند، خانمها هستند. (به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله مجوز املاک برای خانم ها را نیز مطالعه کنید)

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. اگر سوالی دارید در انتهای همین پست سوالتان را بپرسید. همچنین می‌توانید به سایت آکادمی شزوما مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09203021284 در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی شزوما

سایت شزوما با ۲۱ سال تخصص به سرمایه‌گذاران، مشاورین و مدیران املاک کمک می‌کند سود و درآمدشان را سریع‌تر رشد بدهند. کار اصلی ما آموزش و مشاوره حقوقی، سرمایه‌گذاری و بازارسازی در املاک است. آکادمی شزوما یک مجموعه باتجربه، دانش‌محور و متشکل از افراد تاثیرگذار است که قادر به ارائه زنجیره کامل مشاوره و خدمات در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ، بازاریابی، طراحی‌ سیستم فروش اینترنتی و دیجیتال‌مارکتینگ برای آژانس‌های مشاورین املاک و شرکت‌های مختلف ساختمانی و انبوه‌سازی است که تاکنون بیش از ۸۰۰ مشتری از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند گردیده‌اند. شزوما جوان است و پرانرژی. اگرچه ۱۹ سالی می‌شود که کارش را شروع کرده ولی شزومایی‌ها هر روز با همان انرژی و شوق روز نخست دوباره کار می‌کنند. محصول ما صداقت و یاریگر بودن و در نهایت پیشبرد فروش همراه با شاخص‌های کلیدی عملکرد است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش