اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004065198115751

درمان مریضی های بواسیر و هموروئید

کد: 140004065198115751

https://bit.ly/3xYOycw

، تهران , (اخبار رسمی): راه حل هایی برای درمان بیماری های آزار دهنده.

درمان مریضی های بواسیر و هموروئید
درمان مریضی های بواسیر و هموروئید

هموروئید (بواسیر) نوعی بیماریست که در قسمت داخلی و خارجی کانال مقعد به صورت توده هایی ملتهب و متورم دیده می شود. این بالشتک های عروقی که حدود 4 سانتی متری قسمت انتهایی روده بزرگ قرار می گیرند به دلایل زیادی از جمله فشار های مکرر وارده بر ناحیه تحتانی بدن و مقعد به وجود می آیند. هموروئید ها می توانند در اثر زور زدن دچار پارگی شده و خونریزی کنند و با درد همراه باشند. درمان هموروئید شامل راهکار های خانگی و گیاهی و سایر روش های پزشکی است که با توجه به نوع پیشرفت آن به فرد باید تصمیم بگیرد کدام را انتخاب کند تا بواسیر بهتر و زودتر درمان شود.

تاثیر ورزش در درمان بواسیر

یکی از مهم ترین راهکارها برای درمان بواسیر ورزش کردن به طور منظم است. بهتر است اگر هدف اصلی از ورزش کردن، درمان بواسیر است، از ورزش های سنگین اجتناب شود، زیرا بعضا این ورزش ها مشکل را تشدید می نمایند. ورزش هایی مانند یوگا، آب درمانی و همه ی ورزش هایی که در آن ها امکان کاهش استرس و تمدد اعصاب وجود دارد، برای درمان بواسیر کاربردی هستند. حتی پیاده روی به صورت سریع تنها برای  20-30 دقیقه به طور روزانه می تواند به شما در جلوگیری از کاهش عملکرد روده، یبوست و بواسیر کمک کند. تنفس عمیق در هنگام حرکات و فعالیت های سخت به شدت برای پیشگیری و درمان بواسیر توصیه می شود. هنگام کارهای سخت و پر فشار، هوا را عمیقا به داخل و خارج به جریان درآورید. این طور معمول است که هنگام فعالیت هایی چون فشار دادن، کشیدن یا هر تلاش دیگر افراد نفس خود را (البته معمولا به طور ناخودآگاه) نگه می دارند و این می تواند منجر به درد و خونریزی بواسیر شود.

برای برخی بیماران، پس از لیزر درمانی فیستول بر خواهد گشت، تخمین زده شده است که نرخ بازگشت تقریبا 7_21 درصد می باشد که این امر به نوع فیستول و عمل جراحی مورد استفاده قرار گرفته برای درمان وابسته می باشد. در عمل جراحی تزریق چسب فیبرین احتمال بازگشت بالا می باشد. در دیگر روش ها گزارش شده است که احتمال بازگشت این اختلال بیش از یک سوم می باشد. اکثر بیمارانی که بازگشت فیستول مقعد را تجربه می کنند برای درمان نیاز به استفاده از روش دیگر عمل جراحی دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی