اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086325015751

همه چیز درباره علت درد مقعد، بواسیر داخلی و عمل بواسیر

کد: 140105086325015751

https://bit.ly/3JijXgI

، تهران , (اخبار رسمی): خواندن مطالب پزشکی معتبر و به کارگیری آن در زندگی روزمره همواره راهگشای زندگی بشر بوده و هست. اگر شما هم میخواهید درباره علت درد مقعد، بواسیر داخلی و عمل بواسیر بیشتر بدانید در ادامه این متن همراه ما باشید!

 همه چیز درباره علت درد مقعد، بواسیر داخلی و عمل بواسیر
همه چیز درباره علت درد مقعد، بواسیر داخلی و عمل بواسیر

چه عواملی بر ایجاد درد مقعد تاثیر گذار است؟

علت درد مقعد را می توان وجود بواسیر، آبسه مقعد، فیستول، کیست مویی یا بیماری های التهابی روده عنوان کرد. در واقع مقعد ناحیه ای سرشار از عوامل میکروبی است و احتمال ایجاد بیماری در آن بیشتر از دیگر نقاط بدن خواهد بود. این بیماری ها همان طور که اشاره شد، دلایل مختلفی دارند. در برخی موارد کم خطر بوده و با درمان در کوتاه مدت رفع می شوند. اما برخی دیگر ممکن است نشان دهنده بیماری های جدی باشد که نباید آن را دست کم گرفت. به هر حال داشتن اطلاعات در این زمینه به شما کمک خواهد کرد که تا حدی علت درد مقعد را بشناسید و نسبت به درمان آن اقدام نمایید.

بواسیر داخلی چیست؟

بواسیر یا هموروئید یک مشکل رایج است. این وریدهای متورم در داخل راست روده یا خارج از مقعد می‌توانند باعث درد، خارش و خونریزی مقعدی شوند. علائم اغلب با درمان‌های خانگی بهبود می‌یابد، اما در مواردی افراد نیاز به اقدامات پزشکی دارند. خوردن فیبر بیشتر می‌تواند به پیشگیری از بواسیر کمک کند. بواسیر امکان دارد در درون راست روده (بواسیر داخلی) یا زیر پوست و نزدیک مقعد (بواسیر خارجی) بوجود آید. از هر چهار بزرگسال تقریباً سه نفر در معرض خطر ابتلا به بواسیر هستند. ابتلا نیز دلایل مختلفی دارد، اما اغلب علت آن ناشناخته است. خوشبختانه، راه‌های موثری برای درمان بواسیر داخلی در دسترس است. بسیاری از افراد با درمان‌های خانگی و تغییر شیوه زندگی تسکین می یابند.

عمل بواسیر چگونه باعث بهبود روند زندگی شما می‌شود؟

در لیزر هموروئید پزشکان گاهی اوقات، هموروئید خارجی یا هموروئید داخلی را با زدن پلی از مقعد جدا می کنند. در این روش، هموروئید خارجی را به وسیله‌ی لیزر برش می دهند و هموروئید داخلی را نیز به کمک پرتو لیزر تبخیر می نمایند. گفتنی است که این روش انعطاف عمل زیادی به جراح می دهد؛ این در حالی است که روش جراحی سنتی این گونه نیست. لیزر هموروئید به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می گیرد. در عمل بواسیر پزشکان به  داخل ورید بیماران خود داروی آرام بخش تزریق می کنند تا وی راحت خوابیده و دردی را احساس ننماید. به همین علت پزشکان می توانند پیچیده‌ترین عوامل خطر آفرین را به سادگی با این روش درمان نمایند. در این حالت بیمار به پشت خوابیده و می تواند به راحتی نفس بکشد. در این روش، بیماران تنفس خوبی داشته و همچنین با تزریق ماده ای موضعی به راحتی از ناحیه ی مقعد بی حس می گردند. سپس با استفاده از لیزر، هموروئید بزرگ را برش می زنند و خارج می کنند. در این حالت بیمار به ندرت نیاز به بخیه پیدا می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]