اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004105205216733

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

کد: 140004105205216733

https://bit.ly/3jEzKM0

، رشت , (اخبار رسمی): لیزر موهای زائد به عنوان مؤثرترین و پرطرفدارترین روش جهت کاهش و یا حذف موهای زائد در بدن با بیش از 70 الی 90 درصد اثربخشی شناخته شده است. روش های متفاوتی برای رهایی از موهای زائد در بدن وجود دارند که عموماً سبب از بین رفتن موقتی موهای زائد می شوند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت
لیزر در رشت

لیزر موهای زائد به عنوان مؤثرترین و پرطرفدارترین روش جهت کاهش و یا حذف موهای زائد در بدن با بیش از 70 الی 90 درصد اثربخشی شناخته شده است.

لیزر موهای زائد به عنوان مؤثرترین و پرطرفدارترین روش جهت کاهش و یا حذف موهای زائد در بدن با بیش از 70 الی 90 درصد اثربخشی شناخته شده است. روش های متفاوتی برای رهایی از موهای زائد در بدن وجود دارند که عموماً سبب از بین رفتن موقتی موهای زائد شده و بعد از گذشت چند روز و یا چند هفته بسته به نوع روش انتخاب شده جهت حذف موها رشد مجدد این موهای زائد را شاهد خواهیم بود. از متداولترین این روش ها میتوان به استفاده از تیغ و یا ژیلت، استفاده از پودر و یا کرم های موبر، استفاده از وکس، اپیلاسیون و … اشاره کرد. در این بین با ظهور تکنولوژی لیزر موهای زائد و اثربخشی دائمی در این روش به دور از انتظار نبوده است که لیزر در حذف موهای زائد به محبوب ترین روش برای حذف دائمی موها تبدیل شود.

نحوه عملکرد دستگاه های لیزر موهای زائد

لیزر در واقع پرتو نوری است که با برخورد با قسمت تیره رنگ در فولیکول مو باعث آسیب رساندن به این قسمت و از بین رفتن آن می‌شود. لیزر تنها زمانی قادر به تشخیص مو و اثرگذاری روی فولیکول آن است که مو در چرخه فعال رشد خود بوده و در زمان استراحت قرار نداشته باشد. خوب است بدانید در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن در فاز استراحت بوده و تنها تعدادی از آن ها در حال رشد هستند، چرخه رشد موها از 4 هفته الی 6 هفته متفاوت بوده و همین موضوع سبب انجام لیزر در تعداد جلسات متعدد از 6 الی 8 جلسه است. زیرا در هر جلسه از انجام لیزر، تنها فولیکول های فعال از بین رفته و مابقی که در چرخه رشد خود قرار ندارند آسیبی ندیده و از بین رفتن آن ها به جلسات بعد که در حالت اکتیو خود قرار داشته باشند موکول خواهد شد. با تکرار این جلسات به طور منظم این اطمینان به شما داده خواهد شد که در پایان جلسات حدود 90 درصد فولیکول موهای زائد از بین رفته و رشد آن ها برای همیشه متوقف خواهد شد. البته این موضوع تا حد بسیار زیادی به جوابدهی پوست و مو مراجعین نیز وابسته است. افراد با رنگ پوست روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید برای انجام لیزر هستند.

لیزر موهای زائد یک آسیب انتخابی به فولیکول های مو است و اگر توسط اپراتور متخصص انجام شود نمی‌تواند موجب وارد شدن آسیب به پوست و یا بافت های مجاور فولیکول مو شود. در کلینیک دکتر امامی سیگارودی علاوه بر استفاده از به روزترین و مجهزترین دستگاه های لیزر موهای زائد که همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند، لیزر نواحی مختلف بدن توسط اپراتور متخصص انجام می‌شود تا بیشترین اثربخشی از تعداد جلسات لیزر برای شما عزیزان به ارمغان آید.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

جهت حذف موهای ناخواسته بسته به رنگ پوست افراد، ضخامت مو ها، جنس پوست و مو، ناحیه تحت درمان و … با تشخیص پزشک متخصص ممکن است از دستگاه های لیزر متفاوتی استفاده شود. آنچه در انتخاب دستگاه لیزر حائز اهمیت است تکنولوژی به کار رفته در دستگاه و همچنین برند آن است. از جمله دستگاه های لیزر پرکاربرد در ایران میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

دستگاه لیزر الکساندرایت  (Alexandrite Laser)

دستگاه لیزر الکساندرایت از قدرت پرتوی لیزری خیلی خوبی نسبت‌ به سایر دستگاه‌های لیزر برخوردار است. ازآنجایی‌که هدف اشعه لیزر در این دستگاه بیشتر فولیکول مو است قابلیت بسیار خوبی در از بین بردن موهای زبر و نازک دارد.

از مزایای این دستگاه می‌توان به قابل‌کنترل بودن قدرت اشعه لیزر اشاره کرد که به‌ همین دلیل در هیچ موردی تغییر رنگ ملانین مشاهده نشده‌ است.

از معایب این دستگاه نیز می‌توان به عدم توانایی این دستگاه در از بین بردن موهای با رشد متفاوت اشاره کرد. 

دستگاه لیزر موهای زائد دایود (Diode laser)

این دستگاه‌ به نوعی جزء دستگاه‌های ایمن لیزر محسوب می‌شود. زیرا به دلیل طول‌موج طولانی همراه با قدرت کم عوارض کم تری نسبت به دستگاه الکساندر رایت دارد. از معایب این دستگاه می‌توان به مناسب نبودن آن برای پوست‌های خیلی تیره اشاره کرد زیرا استفاده از این دستگاه در پوست‌های خیلی تیره ممکن است منجر به تورم و سوختگی در پوست شود. از دیگر معایب آن نیاز به جلسات متعدد به دلیل قدرت کم اشعه لیزر برای از بین بردن موی زائد است.

دستگاه لیزر موهای زائد ان دی یاگ  (ND YAG laser)

این دستگاه لیزر موهای زائد که هدف آن آسیب به ملانین کروموفور اصلی در پوست است نتایج بسیار خوب و موفقیت‌آمیزی در از بین بردن موهای زائد داشته‌ است، اما امکان ایجاد سوختگی به وسیله این دستگاه وجود دارد، درنتیجه بسیاری از افراد ریسک آن را در استفاده از این دستگاه نمی‌پذیرند.

از مزایای این دستگاه می‌توان به مناسب بودن آن برای انواع پوست با رنگ‌های تیره و روشن اشاره کرد.

دستگاه لیزر موی زائد روبی (Ruby laser)

این دستگاه‌ که قدیمی‌تر از دستگاه‌های لیزر نامبرده در فوق است بدلیل نواقصی که دارد زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، از جمله آن نواقص و معایب عبارت است از مناسب نبودن دستگاه لیزر موهای زائد روبی برای پوست‌های تیره و ایجاد زخم و سوختگی است.

تکرار پذیری کم این دستگاه و عدم موفقیت نتایج بدست‌آمده از دیگر معایب این دستگاه به شمار می‌رود.

دستگاه لیزر موهای زائد نور پالسی بالا

دستگاه لیزر نور پالسی بالا از نور مرئی با پالس های شدید جهت تأثیر گذاشتن بر فولیکول مو بهره می برد.

هرچه فناوری به کار رفته شده در دستگاه لیزر با پوست و مو مراجعه کننده سازگارتر باشد نتایج به دست آمده نیز مطلوب تر خواهد بود. توصیه می شود انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای شما را به پزشک متخصص پوست و مو خود بسپارید.

مزایای لیزر موهای زائد

مهم ترین دلیلی که سبب محبوبیت لیزر در بین روش های حذف موهای زائد شده است مزایای بسیار این روش است. از مهمترین مزایای لیزر موهای زائد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

حذف دائمی موها: درست است که لیزر باعث حذف 100 درصدی موهای زائد نشده اما با انتخاب یک دستگاه مناسب و انجام آن در یک کلینیک تخصصی مطمئناً در پایان تعداد جلسات لیزر، رشد حدود 90 درصد از موها برای همیشه متوقف میشود.

بدون درد: در مقایسه با سایر روش های از بین بردن موهای زائد، میتوان گفت لیزر تقریباً بدون درد است.

بدون عارضه: در استفاده از لیزر جهت حذف دائمی موها ی زائد عارضه خاصی مشاهده نشده است زیرا در این روش پوست درگیر نخواهد شد، مگر کمی قرمزی پوست که کمی بعد از اتمام جلسه لیزر تنها با استفاده از یک کمپرسور آب سرد قابل درمان است.

دارا بودن تأییدیه: تکنولوژی لیزر توسط سازمان FDA به عنوان یک روش دائمی برای کاهش موهای زائد تأیید شده است.

سرعت بالا در هر جلسه: از دیگر مزیت های قابل ذکر در این روش سرعت بالای آن است، البته ناحیه ای که جهت لیزر در نظر گرفته میشود رابطه مستقیم با سرعت اجرای آن دارد. مدت زمان لیزر در نواحی پشت لب حدود 10 ثانیه بوده که این زمان جهت لیزر پاها تا یک ساعت افزایش میابد.

معایب لیزر موهای زائد

عوارضی خاصی در استفاده از لیزر جهت حذف موهای زائد تا کنون گزارش نشده است. تنها ممکن است در صورت انتخاب نادرست دستگاه لیزر مناسب با پوست و موی شما و یا عدم تسلط کافی اپراتور در انجام لیزر مشکلاتی به وجود آیند که به سادگی قابل درمان هستند. از مهم ترین این عوارض میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

سوختگی پوست: در صورت رعایت نکردن تناسب دستگاه مورد استفاده جهت انجام لیزر با رنگ پوست و مو مراجعه کننده و یا تجربه کافی نداشتن اپراتور ممکن است سوختگی سطحی رخ دهد که بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه لک این سوختگی از بین خواهد رفت.

ایجاد قرمزی و یا خارش: این موضوع نیز نگران کننده نبوده و تنها با استفاده از قراردان کمپرسور آب سرد و یا یخ بر ناحیه موردنظر قابل درمان است.

امکان آسیب رساندن به چشم: اشعه لیزر برای چشم مضر است که با استفاده از عینک های مخصوص در اتاق لیزر که در اختیار کاربر و اپراتور در کلینیک لیزر رشت دکتر امامی سیگارودی قرار داده میشود، امکان وارد شدن آسیب به چشم به صفر میرسد.

تمامی موارد ذکر شده در صورت دقت در انتخاب مرکز لیزر معتبر و مجهز قابل پیشگیری هستند، تنها توصیه میشود قبل از اقدام به انجام لیزر تمام تلاش خود را برای یافتن بهترین و معتبرترین کلینیک لیزر به انجام برسانید تا جای هیچ نگرانی وجود نداشته باشد.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد جهت حذف و از بین بردن موهای ناخواسته روشی ایمن و کم خطر است، با این حال ممکن است مانند هر روش دیگری عوارضی را هم به دنبال داشته باشد. دستگاهی که جهت از بین بردن موهای زائد استفاده می شود، تخصص اپراتور دستگاه لیزر و همچنین رنگ و نوع پوست مراجعه کننده همگی در نوع و شدت این عوارض احتمالی مؤثر هستند. لازم به توضیح است این عوارض تنها به ایجاد زخم، تغییر رنگ پوست و اندکی سوختگی سطحی محدود می شوند و به راحتی با گذشت چند روز درمان خواهند شد.

تعداد جلسات لیزر

بسته به ناحیه تحت درمان تعداد جلسات انجام لیزر نیز متفاوت خواهد بود. از آنجایی که موهای زائد در صورت معولاً نازک و کم هستند، لیزر موهای زائد صورت به تعداد جلسات کمتری معمولاً بین 3 تا 5 جلسه، جهت به نتیجه رسیدن در مقایسه با لیزر موهای زائد در دست و پا هاست که دارای موهای ضخیم تر و سرسخت تری هستند و احتیاج به تعداد جلسات بیشتری نیز دارند. با انجام جلسات اولیه معمولاً بنا به تشخیص پزشک فاصله بین جلسات افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین مرکز لیزر در رشت

استفاده از آخرین مدل دستگاه های لیزر و تجهیزات به روز، حضور دکتر متخصص پوست در مراکز لیزر، استفاده از اپراتور های ماهر و با تجربه در کنار هم میتوانند بهترین کلینیک لیزر را برای دریافت بهترین نتیجه ممکن از زمان و هزینه صرف شده برای شما به ارمغان آورند که در کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی تمام موارد ذکر شده گردهم آمده و آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات به شما مراجعین گرامی هستند.

لیزر موهای زائد صورت 

موهای زائد خصوصاً اگر در صورت و در معرض دید باشند بسیار بیشتر آزاردهنده می شوند. از این رو لیزر موهای زائد صورت جهت رهایی از این موهای اضافی بسیار پرطرفدار و محبوب است. معمولاً موهای زائد در صورت نازک و کمرنگ هستند. رنگ پوست صورت روشن و موی نازک سبب می شود انجام لیزر دشوار تر شود و هرچه مو ضخیم تر و پوست تیره تر باشد لیزر تأثیر بهتری در حذف موها از خود بر جای خواهد گذاشت. نکته دیگری که لازم به ذکر است فرآیند خنک سازی پوست صورت و البته تخصص و تبحر اپراتوری است که فرآیند لیزر را انجام می دهد. هر گونه قصوری در از بین بردن موهای زائد صورت میتواند از خود رد و نشانی بر روی پوست بر جای بگذارد که با مراجعه به یک مرکز معتبر به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای صورت میتوان میزان ریسک را تا حد بسیار زیادی کاهش داد.

رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام انجام لیزر

جهت حفظ سلامت تمامی مراجعین عزیز در زمان انجام لیزر موهای زائد لازم است که تمامی نکات بهداشتی رعایت شود تا امکان انتقال انواع بیماری از فردی به فرد دیگر وجود نداشته باشد. بدین منظور نیاز است اقداماتی از سوی کلینیک ها و همچنین اقداماتی از سوی مراجعین عزیز انجام شود. از جمله اقداماتی که در کلینیک های معتبر لیزر موهای زائد لازم است که رعایت شود میتوان به استفاده از روکش های تخت و حوله های یکبار مصرف، سری لیزر یکبار مصرف، استریل کردن اتاق لیزر، استفاده اپراتور از دستکش و ماسک اشاره کرد. از جمله اقداماتی که مراجعین جهت حفظ سلامت خود می توانند انجام دهند میتوان به استفاده از ماسک در هنکام مراجعه، ضدعفونی کردن دست ها قبل و بعد از انجام لیزر، استفاده از حوله شخصی و یا حوله های یکبار مصرف موجود در کلینیک، عدم مراجعه به کلینیک در صورت ابتلا به بیماری و سرماخوردگی اشاره کرد. تمامی تلاش تیم تخصصی ما دریافت مطلوبترین نتیجه ممکن در حین حفظ سلامت شما مراجعین گرامی است، از این رو این اطمینان به شما داده خواهد شد که تمامی پروتکل های بهداشتی در کلینیک دکتر امامی سیگارودی به طور کامل رعایت می شوند.

لیزر موهای زائد در آقایان

در چند سال اخیر لیزر موهای زائد به عنوان محبوبترین روش حذف موهای ناخواسته نه تنها در بین بانوان بلکه در بین آقایان نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. آقایان نیز می توانند با هدف از بین بردن موهای زائد در صورت و بدن خود از تکنولوژی پیشرفته لیزر بهره ببرند. لیزر در آقایان در صورت و بدن آن ها قابل انجام است. لیزر موهای زائد در صورت آقایان معمولاً جهت رعایت بهداشت و اصلاح راحت تر صورت و یا رهایی از رویش ریش کاذب که به صورت زیرپوستی نمایان می شود انجام می شود. حذف موهای زائد در بدن نیز با هدف کم نمودن تراکم موهای زائد در سینه و پشت مردان به خصوص برای ورزشکاران با هدف عضله سازی بهتر انجام می شود.

درد لیزر موهای زائد

میزان درد لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های رهایی از موهای زائد همچون استفاده از اپیلیدی، وکس، اپیلاسیون و … بسیار کمتر است. میزان درد احساس شده در جلسه اول لیزر کمی بیشتر از سایر جلسات است. در روش لیزر موهای زائد امکان استفاده از کرم های بی حسی موضعی برای افرادی که که آستانه تحمل درد پایینی دارند، میتواند کمک کنده و بدون هیچ عوارضی باشد. با استفاده از بی حسی موضعی می توان میزان درد را تا 1/2 کاهش داد. درد لیزر در قسمت های مختلف بدن با توجه میزان حساسیت افراد مختلف متفاوت است. 

قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد نیز مانند هر تکنولوژی دیگری ممکن است مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. در مقابل تبلیغات با قیمت های نامتعارف و ارزان هوشمند باشید زیرا نه تنها اثربخشی لازم برای شما به عمل نخواهد آمد بلکه ممکن است سبب یأس و نا امیدی شما از رفع موهای زائد با این تکنولوژی شود. دستگاه های پیشرفته، اپراتور مجرب و دکتر متخصص لیزر قاعدتاً دارای هزینه بالاتر در کنار نتیجه بهتری هستند. در انتخاب بهترین مرکز لیزر نهایت دقت را به خرج داده تا مانع از دست رفت وقت، هزینه و مهم تر از همه سلامتی خود شوید.

قیمت لیزر در رشت  بسته به ناحیه مورد نظر جهت انجام آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت های به روز هر ناحیه از بدن تنها کافیست با مشاوران کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی