اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007225477716733

حقایق که لازم است در ارتباط با تزریق بوتاکس بدانید.

کد: 140007225477716733

https://bit.ly/30BhT1c

، رشت , (اخبار رسمی): تزریق بوتاکس به عنوان یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست به علت تاثیرات بسیار زیادی که در از بین بردن چین و چروک ها و بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست دارد، بسیار پرطرفدار شده است. اگر شما نیز از علاقمندان انجام این روش جوانسازی هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

حقایق که لازم است در ارتباط با تزریق بوتاکس بدانید.
حقایق که لازم است در ارتباط با تزریق بوتاکس بدانید.

بوتاکس چیست؟

 بوتاکس در واقع نوعی سم به نام سم بوتولینیوم نوع A  است که به صورت موضعی به زیر پوست تزریق شده و سبب فلج سازی موقت ناحیه تزریق شده با هدف کاهش حرکت در آن و در نتیجه کاهش چین و چروک در آن می‌شود. زمانی که از این سم به صورت موضعی در زیر پوست استفاده می‌شود کوچک‌ترین خطری را به همراه نخواهد داشت اما در صورتیکه تزریق بوتاکس را در مراکز غیر معتبر و توسط افراد غیر متخصص انجام دهید ممکن است مقداری از این سم وارد جریان خون شده و خطرات جبران ناپذیر را به دنبال داشته باشد.

اما در صورت انجام تزریق بوتاکس در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشک متخصص جای هیچ‌گونه نگرانی وجود نخواهد داشت چراکه افراد دارای تخصص و تجربه به‌خوبی می‌دانند که چگونه جهت حاصل شدن مطلوب‌ترین نتیجه ممکن بوتاکس را به‌صورت موضعی و تنها در زیر پوست تزریق کنند.

 انواع کاربردهای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس تنها خاصیت زیبایی و جوان‌سازی نداشته و در بسیاری از موارد دارای کاربردهای درمانی نیز می‌باشد. در ادامه به بررسی انواع کاربرد تزریق بوتاکی که با اهداف جوانسازی و درمانی انجام می شود، خواهیم پرداخت

  • کاربردهای جوان‌سازی تزریق بوتاکس

 از جمله کاربردهایی که با هدف جوان‌سازی در تزریق بوتاکس استفاده می‌شود می‌توان به رفع انواع چین‌وچروک‌های صورت و گردن، تزریق بوتاکس در پیشانی، از بین بردن خط لبخند، حذف خطوط پنجه کلاغی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

  • کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس

از جمله کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس می‌توان به درمان تعریق زیاد در زیر بغل و کف دست‌ها و کف پاها، تزریق بوتاکس با هدف درمان میگرن، از بین بردن افتادگی دهان، رفع افتادگی پلک و غیره اشاره کرد

مزایا و معایب تزریق بوتاکس

از جمله مزایای تزریق بوتاکس جدای از خواص درمانی که دارد می‌توان به جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک در صورت و گردن اشاره کرد که جوانی را به شما باز میگرداند. از معایبی که این روش ممکن است داشته باشد این است که بعد از انجام تزریق بوتاکس به‌علت انجام فلج سازی موقت در عضلات فرد به‌خوبی قادر نخواهد بود عواطف و احساسات خود را با استفاده از صورت خود بیان کند. در این‌مورد نیز اگر در انجام تزریق بوتاکس زیاده‌روی صورت نگیرد می‌توان نتیجه مطلوبی از این تزریق را دریافت کرد.

 روش انجام تزریق بوتاکس

 در انجام تزریق بوتاکس بنابر نوع برند بوتاکس انتخابی که ممکن است برنده دیسپورت برنده مصپورت و یا یه برند کره‌ای باشد تزریق در نواحی تعیین‌شده توسط پزشک به‌صورت موضعی انجام می‌شود. لازم است بعد از انجام تزریق بوتاکس تا چند ساعت به ناحیه‌ای که تزریق انجام‌شده است دست نزنید و حرکت زیادی نداشته باشید. بعد از انجام تزریق بوتاکس ۱ الی ۱۰ روز زمان لازم است تا اثرات بوتاکس تزریق‌شده به‌طور کامل دیده شود.

 سن انجام تزریق بوتاکس

سن مشخصی برای تزریق کنندگان بوتاکس در متون پزشکی مطرح نشده است. هر فردی در هر سنی که چین‌وچروک ها ممکن است او را آزار دهد می‌تواند از تزریق بوتاکس استفاده کند. اما به‌طور معمول تزریق بوتاکس برای افراد بالای ۲۰ سال انجام می‌شود.

 بهترین کلینیک تزریق بوتاکس

بهترین کلینیک تزریق بوتاکس کلینیکی است که انواع برندهای بوتاکس را جهت انتخاب تمامی مراجعه‌کنندگان خود دارا باشد، و براساس نیاز آن‌ها بتواند بهترین برند بوتاکس را در اختیار آن‌ها قرار دهد. جدای از نوع برند بوتاکس لازم است پزشک متخصص و متبحر که سابقه طولانی در انجام این روش درمانی را داشته باشد، تزریق بوتاکس را برای مراجعه‌کنندگان خود انجام دهد.

 ازجمله کلینیک‌های معتبری که انواع خدمات زیبایی و جوان‌سازی همچون تزریق بوتاکس، تزریق چربی، تزریق ژل ، لیزر موهای زائد و غیره را به مراجعین خود ارائه می‌دهد، کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی است، که تزریق بوتاکس در رشت را با استفاده از برترین برندهای بوتاکس و توسط پزشکان متخصص و متبحر برای مراجعین خود انجام می‌دهد.

اگر قصد انجام هر کدام از خدمات زیبایی و جوان‌سازی را دارید تنها کافی است با انجام تحقیق در مورد آن کلینیک معتبر خود را انتخاب نموده و به آن مراجعه کنید. در کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر سیگارودی انواع خدمات لیزر موهای زائد نیز انجام می‌شود که توصیه می‌شود قبل‌از مراجعه به کلینیک نکات مهم قبل و بعد از انجام لیزر را بطور کامل مطالعه نموده و رعایت کنید تا در صورت انجام لیزر مطلوب ترین نتیجه ممکن برای شما حاصل شود.  

درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی