اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011125675116733

سوالات رایج در ارتباط با لیزر موهای زائد

کد: 140011125675116733

https://bit.ly/3JpbJT5

، رشت , (اخبار رسمی): اکثر ما اسم لیزر موهای زائد را شنیده‌ ایم و بسیاری از ما از این روش برای از بین بردن موهای زائد و ناخواسته استفاده کرده‌ ایم. موهای زائد در بدن انسان‌ بعد از رسیدن به سن بلوغ شروع به رشد کرده و بسیاری از افراد در خصوص زیبایی اندام، اقدام به رفع این موها می‌کنند.

سوالات رایج در ارتباط با لیزر موهای زائد
لیزر در رشت

کلینیک پوست و مو دکتر امامی سیگارودی در رشت، تمامی خدمات درمانی و زیبایی مربوط به پوست و مو، به‌خصوص لیزر در رشت و تزریق بوتاکس در رشت را با مجهزترین و به روزترین دستگاه ‌ها و تجهیزات انجام می دهد.

اکثر ما اسم لیزر موهای زائد را شنیده‌ ایم و بسیاری از ما از این روش برای از بین بردن موهای زائد و ناخواسته استفاده کرده‌ ایم. موهای زائد در بدن انسان‌ بعد از رسیدن به سن بلوغ شروع به رشد کرده و بسیاری از افراد در خصوص زیبایی اندام، اقدام به رفع این موها می‌کنند.

شیوه‌ های بسیاری برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند که از این روش‌ ها می‌توان به بند، اپیلاسیون، شیو و لیزر اشاره کرد.

لیزر به‌ معنای از بین بردن موهای زائد و فولیکول مو در بدن، با استفاده از دستگاهی که پالس‌ های نور لیزر را به سطح بدن می‌تابد و از رشد مجدد مو جلوگیری می‌کند، است.

برخی از افراد، این روش را برای رفع موهای ناخواسته درست ندانسته و بالعکس بسیاری هم از طرفداران این شیوه مدرن و به‌روز هستند.

کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر امامی سیگارودی در رشت، تمامی خدمات درمانی و زیبایی مربوط به پوست و مو، به‌خصوص لیزر در رشت و تزریق بوتاکس در رشت را تحت نظر وزارت بهداشت و درمان با مجهزترین و به روزترین دستگاه ‌ها و تجهیزات انجام می دهد.

 در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از سوالات متداول راجع ‌به لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر را پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر چه موهایی را از بین می‌برد؟

دستگاه لیزر تمامی موهای زائد بدن که شامل موهای بکینی، چانه، زیربغل، پا و پشت لب هستند را از بین برده و در واقع می‌توان گفت تمامی موهای ضخیم و تیره بدن را از ریشه از بین می‌برند. نواحی و قسمت ‌هایی از بدن که موهای بور و نازکی دارند لیزر نشده و بهتر است اصراری برای از بین بردن این موها نداشت. زیرا نتیجه موفقی را در پی نداشته و سبب ضخیم‌تر شدن این موها و خرج هزینه بیشتر می‌شود.

همچنین برخی موهای زائد دلیل هورمونی داشته و تا منشاء بیماری مشخص نشده و آن را درمان نکرده، بهتر است از انجام لیزر این موها خودداری نمود.

آیا دستگاه لیزر به پوست و بدن آسیب می‌رساند؟

دستگاه لیزر با استفاده از لیزر، موهای زائد را از بین برده و گرمای آن باعث از کار افتادن فولیکول مو می‌شود که از رشد مجدد مو جلوگیری می‌کند و نحوه‌ی کار این دستگاه کاملاً انتخابی بوده و به دیگر سلول‌ها و بافت پوست آسیبی وارد نمی‌کند. عوارض کوتاه‌ مدتی که بعد از انجام لیزر می‌تواند ایجاد شود، خارش پوست، قرمزی پوست و یا خشکی پوست می‌باشد که بعد از دو الی سه روز با مشاوره پزشک لیزر از بین‌ رفته و اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

استفاده از چه دستگاهی برای لیزر مناسب‌تر است؟

لیزر موهای زائد دارای دستگاه‌های مختلف از برندهای متفاوت و مطرح جهانی می‌باشند. ولی نمی‌توان گفت که چه دستگاهی از همه برندها بهتر و مناسب‌تر است. زیرا لیزر موهای پوست‌ های تیره با روشن، و موهای نازک و ضخیم با یکدیگر فرق داشته و هر دستگاهی کارایی خاصی برای از بین بردن موهای زائد بدن را دارا می‌باشد، و تنها می‌توان گفت که هر دستگاه لیزری که با کیفیت‌تر، بروزتر و مجهز تر باشد، برای لیزر موهای زائد مناسب‌تر است، که کلینیک سیگارودی دارای بروزترین و مجهزترین دستگاه‌های لیزر دنیا در شهر رشت است.

به چند جلسه برای رفع موهای زائد احتیاج است؟

جلسات اولیه برای رفع موهای زائد توسط دستگاه‌های لیزر فعلی موجود در سرتاسر دنیا، بین ۸ الی ۱۲ جلسه  بوده که در بین این جلسات، نباید هیچ وقفه ای افتاده و باید بر طبق تعیین وقت دکتر موردنظر این جلسات را به‌طور مکرر ادامه داد. فاصله جلسات بسته به نوع پوست و نوع موهای زائد هر فرد متفاوت بوده و همچنین نباید انتظار داشت که بعد از اولین و دومین جلسه موهای زائد از بین رفته و دیگر رشد نداشته باشند.

اقدامات لازم قبل‌ از اولین جلسه لیزر موهای زائد

قبل‌ از انجام لیزر، ابتدا باید با یک دکتر متخصص پوست و مو مشورت کرده تا وی با بررسی نوع مو و نوع پوست شما، مشخص کند که می‌توانید لیزر را انجام دهید یا خیر، و در صورت انجام از چه دستگاهی استفاده کرده و در چه نواحی از بدن لیزر به شما نتیجه می‌دهد. مشاور به شما خواهد گفت که یک ماه قبل‌ از اولین جلسه، نباید موهای زائد را به روش‌ های اپلیدی و اپیلاسیون از ریشه کنده و یک روز قبل‌ از جلسه اول به وسیله شیو، موها را از بین ببرید. همچنین از دو هفته قبل‌ از لیزر از برنزه کردن به وسیله آفتاب و اشعه UV پرهیز کرده و برای جلوگیری از درد در حین لیزر، می‌توانید از کرم‌ها و پمادهای بی‌حسی استفاده کنید.

لیزر توسط دستگاه چگونه انجام میشود؟

در اولین مرحله، عینکی برای جلوگیری از آسیب لیزر به چشم ها به شما داده می‌شود و تکنسین برای تحمل درد کمتر، پماد بی‌حسی را در نواحی لیزر قرار داده و از ژل روان‌کننده جهت انجام لیزر استفاده می‌کند. در آغاز پزشک دستگاه را به‌ صورت تناوبی و رفت‌ و آمدی بر روی پوست فشار داده تا ریشه موهای زائد توسط لیزر دستگاه از بین بروند. همچنین پزشکان برای از بین بردن درد و یا گرمی این دستگاه‌ ها بر روی پوست، از برخی ژل‌های سرد کننده استفاده می‌کنند.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه موهای زائد بسته به نوع کلینیک (معتبر و غیرمعتبر)، نوع دستگاه لیزر، نوع پوست و موی افراد متفاوت است.

کلینیک سیگارودی در گلسار رشت، تمامی خدمات زیبایی ازجمله تزریق بوتاکس در رشت و لیزر در رشت را انجام داده و شهروندان می‌توانند برای اطلاعات دقیق‌تر از دستگاه‌ های لیزر و هزینه آن، با کارشناسان این کلینیک در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان