اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005295385816733

هر آنچه لازم است در مورد تزریق های زیبایی و لیزر موهای زائد بدانید

کد: 140005295385816733

https://bit.ly/3kl8zo9

، رشت , (اخبار رسمی): زیبایی و حفظ آن در تمام سنین و مراحل زندگی برای عموم افراد با جنسیت‌های مختلف اهمیت داشته و دارد. درواقع روش‌هایی که جهت زیبایی و جوان‌سازی پوست افراد به سراغ آن رفته و آن‌ها را انجام می‌دهند یکی استفاده از انواع فیلرها و پرکننده‌ها مثل تزریق چربی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس است.

هر آنچه لازم است در مورد تزریق های زیبایی و لیزر موهای زائد بدانید.
کلینیک دکتر امامی سیگارودی

روش‌هایی که جهت زیبایی و جوان‌سازی پوست افراد به سراغ آن رفته و آن‌ها را انجام می‌دهند یکی استفاده از انواع فیلرها و پرکننده‌ها مثل تزریق چربی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس است و دیگری لیزر موهای زائد

زیبایی و حفظ آن در تمام سنین و مراحل زندگی برای عموم افراد با جنسیت‌های مختلف اهمیت داشته و دارد. رسیدگی به پوست و حفظ شادابی، سلامت و جوان ماندن آن لازمه زیبایی در هر فردی می‌باشد. درواقع روش‌هایی که جهت زیبایی و جوان‌سازی پوست افراد به سراغ آن رفته و آن‌ها را انجام می‌دهند یکی استفاده از انواع فیلرها و پرکننده‌ها مثل تزریق چربی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس است.

تزریق بوتاکس

 تزریق بوتاکس در سال‌های اخیر جزء پرطرف‌دارترین روش‌های جوان‌سازی پوست مورد استقبال قرار گرفته‌ است و برای انجام آن می‌توانید به بهترین مرکز تزریق بوتاکس در رشت مراجعه کنید و بهترین خدمات را از آن دریافت نمایید.

لیزر موهای زائد

 روش و راه‌حل دیگری که همه ما برای سلامت و زیبایی پوست خود به انجام آن نیاز داریم از بین بردن موهای زائد صورت و بدن مان می‌باشد. لیزر موهای زائد از جمله روش‌های زیبایی و سلامت پوست است که اخیراً بسیاری از افراد برای رهایی از موهای زائد صورت و بدن خود به سراغ انجام آن رفته و به‌طور دائم و همیشگی از انجام سایر روش‌های حذف موهای زائد خلاص می‌شوند. درواقع مهم‌ترین ویژگی لیزر موهای زائد دائمی بودن این روش در از بین بردن موهای زائد می‌باشد. البته با توجه به به ماهر بودن و تخصص داشتن اپراتور و همچنین انجام به روش صحیح و طی جلسات متعدد لیزر موهای زائد اثرات خود را به‌طور دائم اعمال کند. با انجام این روش برای همیشه در زمان و هزینه‌های اضافی خود صرفه‌جویی کرده‌اید، زیرا شما عزیزان با انجام سایر روش‌های حذف موهای زائد مثل استفاده از تیغ، ژیلت، انجام اپیلاسیون، بند انداختن و استفاده از انواع کرم‌های موبر علاوه‌بر این‌که زمان بسیار زیادی را به‌طور متوالی صرف انجام این روش‌ها می‌کنید هزینه انجام این روش‌ها و آسیب‌هایی که به پوست شما عزیزان وارد می‌شود ثابت می‌کند که انجام این روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد به‌هیچ‌عنوان کارآمد و اثرگذار نخواهد بود.

توصیه می‌شود حتماً لیزر موهای زائد را در کلینیک‌ های معتبر و مراکز مطمئن توسط پزشک متخصص و ابزار و دستگاه‌های استاندارد انجام دهید، در غیر این صورت می‌تواند عوارض و مشکلات بسیار جدی و جبران‌ناپذیر برای پوست شما عزیزان به وجود آید.

پیشنهاد ما به شما عزیزانی که ساکن شهر رشت هستید دریافت خدمات جوان‌سازی و زیبایی پوست از کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی می‌باشد. کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی با اطمینان بهترین مرکز لیزر در رشت است که در آن پزشک متخصص و باتجربه به وسیله مجهزترین و بروزترین ابزارها و دستگاه‌ها بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد.

عملکرد لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد اشعه پرقدرت و متمرکز لیزر با تابیدن به سطح پوست و عبور از آن به هدف قرار دادن ملانین موجود در پوست که در مجاورت فولیکول مو قرار دارد با ایجاد حرارت و گرمای بسیار زیاد موجب سوزاندن و آسیب به فولیکول مو و درنتیجه قطع رویش موهای زائد و به‌طور دائم می‌شود.

کاربردهای لیزر موهای زائد

مابین ابروها، دور ابروها، پشت لب فوقانی، پشت سر و گردن، خط ریش در آقایان، چانه، گردن، پاها، دست‌ها، کمر، باسن، بیکینی، زیر بغل و غیره.

لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد علاوه‌بر کاربرد زیبایی در برخی از بیماری‌ها یک روش درمانی می‌باشد. برای مثال فولیکولیت کاذب یک بیماری پوستی در آقایان است که در آن رشد موها به‌صورت زیرپوستی اتفاق می‌افتد و موجب به وجود آمدن جوش و التهاب پوست در نواحی ریش و گردن آن ها می‌شود که تنها درمان آن لیزر موهای صورت می‌باشد.

بهترین کاندیدای لیزر موهای زائد

  • افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند. افرادی که رشد موهای زائد آن‌ها ضخیم و تیره‌رنگ است مثل موهای مردانه.

عوارض لیزر موهای زائد

قرمزی، درد خفیف، ایجاد تاول، پوسته پوسته شدن پوست و ایجاد اسکار

لازم به ذکر است که اغلب عوارض لیزر موهای زائد گذرا و موقتی هستند و طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی به‌طور کامل برطرف می‌شوند. البته به‌غیراز عوارض تاول‌های شدید و ایجاد اسکار که به دلیل مهارت نداشتن اپراتور و یا استاندارد و مناسب نبودن دستگاه و یا اشکال در تنظیمات دستگاه به وجود می‌آید و آسیب‌های جدی متوجه پوست می‌شود.

طول درمان و هزینه لیزر موهای زائد

درابتدا شما عزیزان با گرفتن مشاوره از پزشک متخصص خود پزشک بسته به وسعت ناحیه تحت درما و نوع پوست و موی شما عزیزان تعداد جلسات را تعیین می کند.

در اغلب موارد تعداد جلسات لیزر بین ۳ الی ۷ جلسه است که فواصل آن نیز حدود ۴ تا ۶ هفته می‌باشد.

درواقع هزینه لیزر بسته به عوامل متعددی از جمله  تعداد جلسات و مدل دستگاه لیزر توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود.

موارد منع انجام لیزر

  • وجود برخی از بیماری‌ها مثل لوپوس مصرف داروهای خاص اختلالات هورمونی زنان باردار سابقه‌ گوشت اضافه در محل درمان سابقه تبخال مکرر و عفونت‌های فعال مثل جوش‌های چرکی در محل لیزر وجود خال، تتو و کک و مک در محل لیزر مصرف داروهای حاوی طلا برنزه بودن محل درمان

ماندگاری و اثرگذاری لیزر موهای زائد

درواقع برای رسیدن به نتیجه مطلوب و اثرگذار در انجام لیزر انجام لیزر حتماً باید با دستگاه استاندارد و مناسب و طبق برنامه درمانی صحیح توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود تا نتیجه مطلوب و دائمی را برای شما عزیزان به دنبال داشته باشد.

به‌طورکلی و طبق آمار به‌دست‌آمده انجام لیزر با روش صحیح و استاندارد بین ۶۰ تا ۹۰ درصد به‌عنوان روش دائمی حذف موهای زائد معرفی می‌شود.

توصیه‌هایی در رابطه با لیزر موهای زائد

۱- در صورت داشتن هر گونه بیماری خاص حتماً به پزشک خود اطلاع دهید

۲- انجام لیزر موهای زائد در بارداری کاملاً ممنوع می‌باشد

۳- از حدود ۱ ماه قبل‌از انجام لیزر ازانجام سایر روش‌های حذف موهای زائد مثل بند انداختن و موم انداختن خودداری کنید.

۴- تا ۱ هفته بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب خودداری کنید

۵- بعد از انجام لیزر برای تسکین درد می‌توانید از ژل‌های تجویزشده توسط پزشک استفاده کنید

۶- به مدت ۳ روز بعد از انجام لیزر استفاده از سونا، جکوزی، استخر و دوش آب گرم خودداری کنید

۷- در روز مراجعه حتماً پوست خود را شیو کنید، همچنین از استفاده از کرم و هر گونه آرایش بر روی پوست خود خودداری کنید.

همان‌طور که گفته شد کلینیک پوست و مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی علاوه‌بر انجام لیزر با اطمینان می‌توان گفت که بهترین مرکز تزریق چربی در رشت می‌باشد که با ارائه انواع روش‌های جوان‌سازی، درمانی و زیبایی پوست در خدمت مراجعه‌کنندگان خود می‌باشد.

درصورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر توسط لینک های موجود با ما تماس بگیرید و اقدام به رزرو نوبت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی