اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007075454116733

تزریق بوتاکس و کاربردهای آن در صنعت پزشکی

کد: 140007075454116733

https://bit.ly/2YiqkxA

، رشت , (اخبار رسمی): همانطور که ممکن است بدانید تزریق بوتاکس یکی از انواع روش های جوانسازی و بسیار پرطرفدار علی‌الخصوص در بین بانوان می باشد. در تزریق بوتاکس از نوعی سم با نام سم بوتولینیوم نوع A جهت کاهش حرکت عضلات در ناحیه خاص که باعث ایجاد چین و چروک در صورت شده است می باشد.

تزریق بوتاکس و کاربردهای آن در صنعت پزشکی
تزریق بوتاکس در رشت

اما فلج کردن موقتی عضلات تنها کاربرد بوتاکس در صنعت پزشکی نیست. انواع کاربردهای تزریق بوتاکس در صنعت پزشکی را می توان در درمان بسیاری از بیماری‌ها نیز دانست. در ادامه جهت آشنایی با انواع کاربردهای تزریق بوتاکس در صنعت پزشکی همراه ما باشید.

 بوتاکس چیست؟

 همانطور که گفته شد بوتاکس از نوعی سم که با عنوان سم بوتولینوم نوع A شناخته شده است می باشد. این سم خطرناک است اما تنها در صورتی که وارد جریان خون شود. در انجام این تزریق بصورت زیرپوستی جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که با انجام عمل تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص این سم به صورت موضعی تنها در زیر پوست تزریق شده و وارد جریان خون نمی شود، در نتیجه به هیچ عنوان هیچ خطری برای فرد استفاده کننده به دنبال نخواهد داشت.

  نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است انجام تزریق بوتاکس در کلینیک های معتبر و توسط پزشکان متخصص پوست و مو است.

 امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی تزریق بوتاکس توسط افراد فاقد تخصص و مهارت برای مراجعین انجام می‌شود، که ممکن است هزینه ای کمتر از آنچه در کلینیک های پوست و مو برای تزریق بوتاکس در نظر گرفته می‌شود پرداخت شود.

اما همانطور که ممکن است بدانید بدون شک دریافت خدمات ارزان بی علت نبوده و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای شما به دنبال داشته باشد، در نتیجه حتماً و قطعاً توصیه می‌شود که تزریق بوتاکس را در کلینیک های معتبر انجام دهید تا علاوه بر استفاده از برترین برندهای بوتاکس موجود در کشور انجام تزریق بوتاکس را توسط پزشکان متخصص پوست و مو برای مراجعین انجام می دهند.

از جمله کلینیک های معتبری که  انواع خدمات زیبایی را با بهترین  قیمت و بالاترین کیفیت برای مراجعین عزیز انجام می دهند می توان به کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی در شهر رشت اشاره کرد.  با مراجعه به کلینیک علاوه بر دریافت از برترین  برندهای بوتاکس موجود در کشور می توانید از مناسب ترین قیمت تزریق بوتاکس در رشت نیز بهره مند شد.

 انواع کاربردهای تزریق بوتاکس

 همانطور که پیش از این نیز به این مطلب اشاره شد تزریق بوتاکس علاوه بر کاربرد زیبایی دارای کاربرد درمانی نیز می باشد.

  • کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس

 از جمله کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 کاهش چین و چروک در پیشانی

 از بین بردن خط اخم

 از بین بردن خطوط اطراف چشم و خطوط پنجه کلاغی

 از بین بردن خط لبخند

 از بین بردن خطوط چروک گردن

 زیبا سازی لب ها با بالا بردن گوشه های آن

 زیبا سازی فرم بینی با اصلاح اشکالات آن

 و بسیاری موارد دیگر

  • کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس

 از جمله کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 درمان افتادگی پلک

 درمان اسپاسم عضلات

 درمان میگرن های پیشرفته

 درمان تعریق زیاد با تزریق بوتاکس در زیر بغل و کف دست ها

 درمان پریدن پلک ها

 درمان مثانه پر کار

 درمان برخی از اختلالات عصبی

 و بسیاری موارد دیگر

 هزینه تزریق بوتاکس

 هزینه تزریق بوتاکس به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله برند بوتاکس انتخابی شما و همچنین کلینیکی که برای انجام تزریق بوتاکس خود انتخاب می کنید.

 از بهترین و برترین برندهای بوتاکس میتوان به برند دیسپورت اشاره کرد که برندی خارجی و ساخت کشور انگلیس و البته و گران قیمت است،  برند دیگری که در کشور جهت انجام تزریق بوتاکس استفاده می شود برنده کره ای نورونوکس با قیمتی مناسب تر و همچنین برند ایرانی مصپورت است که دارای قیمتی مناسب و کیفیتی عالی است. بسته به اینکه کدام یک از برندهای نامبرده را جهت انجام تزریق خود انتخاب می کنید هزینه تزریق بوتاکس نیز متفاوت خواهد بود.

 از عوامل دیگری که بر روی هزینه تزریق بوتاکس تاثیر گذار است ناحیه تحت درمان است، بسته به عمق خطوط در ناحیه تحت درمان، میزان و شدت چین و چروک‌ها و همچنین تعداد دفعاتی که نیاز به انجام تزریق بوتاکس است هزینه این روش درمانی و یا زیباسازی نیز متفاوت خواهد بود.

 ماندگاری تزریق بوتاکس

 ماندگاری تزریق بوتاکس به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع پوست مراجعه کننده، سن مراجعه کننده ، عمق چین و چروک ها و نحوه نگهداری از آن.

 اما به طور کلی می توان گفت اثرات تزریق بوتاکس بین ۳ الی ۶ ماه متغیر می باشد،  بعد از گذشت این مدت زمان در صورت کاهش اثرات بوتاکس نیاز به تزریق مجدد آن می باشد.

  در پایان

 نه تنها جهت انجام تزریق بوتاکس بلکه توصیه می شود جهت انجام تمامی خدمات زیباسازی و جوانسازی به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید و این کار را در سالن های زیبایی و توسط افراد فاقد تخصص و مهارت انجام ندهید چرا که در این صورت علاوه بر استفاده از مواد نامرغوب، انجام تزریقات نیز توسط افراد  غیر حرفه ای صورت می پذیرد در نتیجه ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای شما به دنبال داشته باشد.

کلینیک پوست مو زیبایی دکتر امامی سیگارودی به عنوان بهترین کلینیک انجام خدمات زیبایی و جوانسازی در رشت بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات زیباسازی و جوانسازی همچون تزریق چربی در رشت، لیزر در رشت، تزریق ژل در رشت، خدمات میکرونیدلینگ، آر آف فرکشنال و غیره را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین هزینه ممکن برای مراجعین گرامی انجام می‌دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تنها کافیست با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نموده و نوبت خود را رزرو نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی