اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135310113571

اخذ مدرک icdl در کوتاهترین زمان بدون کلاس و کاملا غیرحضوری {قیمت و شرایط}

مدرک icdl معتبر {ویژه استخدام} همراه با استعلام

کد: 140004135310113571

https://bit.ly/2SPIap0

، تهران , (اخبار رسمی): اگر برای آزمون استخدامی و استخدام به یک مدرک icdl معتبر و فوری، و یا برای مهاجرت به مدرک icdl بین المللی و قابل ترجمه از سازمان فنی حرفه ای نیاز دارید، آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان امکان اخذ این مدرک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

مدرک icdl معتبر { ویژه استخدام } همراه با استعلام
مدرک icdl فوری همراه با استعلام و شماره مجوز ویژه استخدام در آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان

اخذ مدرک icdl معتبر ویژه استخدام همراه با استعلام در کوتاهترین زمان و با بهترین قیمت در آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان

مدرک icdl یکی از مدارک مهم و لازم در استخدام است و داشتن این مدرک می تواند در رزومه شما تاثیر مثبتی داشته باشد. آموزشگاه عصرنخبگان یک آموزشگاه مجاز فنی حرفه ای است که امکان گرفتن این مدرک را در کمترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت فراهم نموده است.

مدرک icdl عصرنخبگان برای موسساتی مانند بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت های بیمه، حکم سردفتری و دفتر یاری، اداره ثبت و اسناد، قوه قضاییه و شورای حل اختلاف، شهرداری ها، ادارات برق و گاز و …، شرکت نفت، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، شرکتهای خصوصی، آموزش و پرورش و ... معتبر و قابل استعلام است. برای اطلاع از شرایط اخذ مدرک، زمان گرفتن مدرک، قیمت مدرک icdl، مشاهده نمونه مدرک icdl، مشاهده نظرات کارآموزان و اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

مدرک icdl

لازم به ذکر است که مراحل اخذ مدرک بنابر تمایل کارآموزان می تواند کاملا غیر حضوری و آنلاین انجام گیرد. علاوه بر اخذ مدرک icdl می توانید از فیلم آموزشی ای سی دی ال که برای آشنایی بیشتر با سوالات آزمون در یک بسته پستی و یا دانلودی در اختیار شما قرار می گیرد استفاده نمایید و یا برای آموزش کامل و بهتر کامپیوتر بسته جامع آموزش icdl عصرنخبگان را خریداری کنید. با خرید این بسته از آموزشگاه عصرنخبگان هم در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده و هم موفق به اخذ مدرک ICDL معتبر شده اید.

ضمنا آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان دارای تمامی مجوز های مربوطه از سازمان فنی و حرفه ای است و برای مشاهده شماره مجوز و استعلام اعتبار عصرنخبگان می توانید به صفحه مدرک icdl که در قسمت بالای همین صفحه لینک داده شد، وارد شوید.

همچنین برای اخذ مدرک ای سی دی ال از عصر نخبگان می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید تا مشاوره و راهنمایی شوید:

02133345339 - 02133786425

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش