اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005055347615090

با امنیت در اینستاگرام خرید کنید!

مرکز خریدی به نام اینستاگرام و نکات امنیتی که زمان خرید باید توجه کنید

کد: 140005055347615090

https://bit.ly/3zKdmWi

، تهران , (اخبار رسمی): مسائلی همچون آموزش خرید اینستاگرام، نحوه‌ خرید از اینستاگرام، راه‌های پیگیری خرید از اینستاگرام و در نهایت شناخت راه‌های خرید امن از اینستاگرام اصلی‌ترین دغدغه‌های مصرف کنندگان در این زمینه به شمار می‌رود.

مرکز خریدی به نام اینستاگرام و نکات امنیتی که در زمان خرید به آن توجه کنید
خرید امن از اینستاگرام

فروشگاهی که درگاه پرداخت مخصوص به خود را دارد، لزوما از یک‌سری فیلترهای اعتباری عبور کرده است. ضمن آن‌که درگاه پرداخت در اینستاگرام، سرویسی شفاف و قابل پیگیری است.

مرکزخریدی به نام اینستاگرام

شاید بتوان گفت اینستاگرام چیزی است شبیه به یک‌ مرکزخرید لاکچری و مشهور که فروشگاه‌های متنوعی در آن مشغول فعالیت هستند. برای رسیدن به این پاساژ بسیار وسیع که تنوع ارائه‌ی محصولات در آن چشمگیر و حیرت‌انگیز است، نیازی به بیرون رفتن از خانه و تحمل بار ترافیک و پیدا کردن جای پارک نخواهید داشت. 

هر صفحه‌ی فروشگاهی در اینستاگرام دارای ویترینی پروپیمان و مملو از کالاهای متنوع است. در واقع پاساژگردی در اینستاگرام کاری لذیذ و بدون خستگی است. می‌شود ساعت‌ها لابه‌لای ویترین انواع صفحات فروشگاهی در اینستاگرام چرخید و در میان تنوع فوق‌العاده‌ی کالاها گزینه مورد نظر را پیدا کرد. در واقع نحوه‌ی خرید از اینستاگرام بسیار ساده است.

شما بر اساس توضیحات و تصاویر صفحه‌ای که کالای مورد نظرتان را ارائه می‌دهد به یک شناخت نسبی از آن کالا خواهید رسید. سپس در صورتی که اطمینان پیدا کردید آن کالا، همان کالای مطلوب شماست، ادمین صفحه را از طریق دایرکت اینستاگرام در جریان قرار می‌دهید.

ادمین نیز شما را راهنمایی می‌کند که چگونه مبلغ خرید کالا را واریز کرده و در نهایت کالا چگونه به دست شما خواهد رسید. اما این تمام ماجرا نیست. شاید مهم‌ترین نکته در یک خرید اینستاگرامی امنیت آن خرید باشد.

بنجل‌فروش‌ها و غیرواقعی‌ها را بشناس

تصور کنید شما یک پیراهن زیبا از فروشگاهی در شهر خریده‌اید. پاکت پیراهن را به خانه می‌آورید و تازه آن‌جا متوجه می‌شوید که پاکت خالی است. بعد گمان می‌کنید ممکن است فروشنده اشتباه کرده و آن لحظه‌ی آخر بر اثر فراموشی پیراهن را توی پاکت نگذاشته باشد. پس به سرعت از خانه بیرون می‌زنید و به سراغ فروشگاه می‌روید.

اما چیزی که با آن مواجه می‌شوید عجیب و تا حدی ترسناک است. در واقع آن فروشگاه در مکان قبلی وجود ندارد. یک مغازه‌ی خالی که کرکره‌اش را پایین کشیده‌اند و همسایه‌ها هم از صاحبان آن شناخت و اطلاعی ندارند. وقوع این داستان در فضاهای واقعی شهر ممکن است محال به نظر بیاید.

اما در فضای مجازی و به طور مشخص در میان صفحات فروشگاهی اینستاگرام به سادگی امکان وقوع آن وجود خواهد اشت. اگر به عامل شناخت، پیش از خرید از اینستاگرام توجه کافی نداشته باشید، احتمال این‌که با پاکت خالی مواجه شوید بسیار زیاد خواهد بود. در ادامه تلاش خواهیم راه‌کارهای ساده‌ای را برای سنجش اصالت فروشگاه‌های اینستاگرامی به شما معرفی کنیم.

از دوستانت بپرس و کامنت‌ها را چک کن

یک تحقیق ساده درباره‌ی اصالت صفحه‌ی فروشگاهی مورد نظرتان می‌تواند امنیت خرید شما را تا حد زیادی تامین کند. در واقع اولین پیشنهاد ما این است که تا حد امکان از صفحه‌هایی خرید کنید که دوستان و آشنایان‌تان پیش از شما، از آن صفحه خرید کرده و راضی بوده‌اند.

اما راه دیگر برای محک زدن اصالت یک فروشگاه اینستاگرامی بررسی کامنت‌ها و بازخوردهای افراد پیش از شما است. چنانچه مسیر کامنت‌های یک صفحه‌ی فروشگاهی بسته باشد، می‌توان آن را نشانه‌ای از عدم اصالت فروشگاه اینستاگرامی مذکور دانست. بازخوردها به سادگی شما را در مسیر شناخت صفحه قرار می‌دهند.

با ادمین گفتگو کن

راه‌کار دیگری که در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کنیم گفتگو با ادمین صفحه‌ی فروشگاهی اینستاگرام است. این کار سبب می‌شود تا حد زیادی متوجه سازکار فروشگاه مجازی مورد نظرتان بشوید. در این صورت چنانچه شیوه‌ی کاری آن‌ها بخش‌های مجهولی داشته باشد، پیشنهاد ما این است که قید آن خرید را بزنید. برای نمونه اگر ادمین صفحه شماره‌ی تماسی را برای پیگیری‌ خرید از اینستاگرام در اختیار شما قرار نمی‌دهد، بهتر است این مسئله را در حکم یک هشدار تلقی کنید و حدالمقدور خرید از آن فروشگاه را کنار بگذارید.

 من که اینو سفارش نداده بودم!

در صفحات فروشگاهی اینستاگرام هر پستِ مربوط به یک کالای فروشی، عموما دارای تصویری از آن کالا نیز می‌باشد. امروزه یکی از جُک‌های مشهور، درست در همین زمینه پدید آمده است. کالایی که به صورت اینستاگرامی سفارش می‌دهیم در مقابل کالایی که به دست‌مان می‌رسد، قیاس میان لامبورگینی و پراید است.

ما تصویر یک لامبورگینی قرمز را در اینستاگرام دیده‌ایم، اما چیزی که درب منزل تحویل‌مان داده‌اند یک پراید خاکستری‌ست. با این وصف توجه به واقعی بودن تصاویر پست‌های اینستاگرامی در هنگام خرید از این صفحات، می‌تواند راه‌کار دیگری باشد برای اطمینان خاطر از اصالت خریدمان.

فالوئرهای راست‌راستکی

توجه به الگورتیم اینستاگرام در خریدهای اینترنتی نیز می‌تواند برای مصرف‌کنندگان راه‌گشا باشد. برای مثال تعداد فالوئر هر صفحه در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع تعداد آدم‌هایی که یک صفحه‌ی فروشگاهی را دنبال می‌کنند می‌تواند نشانه‌ی اعتبار و سابقه‌ی مثبت آن فروشگاه باشد.

اینستاگرام نیز صفحاتی با تعداد فالوئر بالا را حمایت می‌کند. همین امر سبب می‌شود برخی از صفحات فروشگاهی فیک، برای به دست آوردن اعتباری ظاهری و در نهایت رسیدن به مقصود که همانا فریب مصرف‌کننده است، اقدام به جذب فالوئرهای غیرواقعی‌کنند.

بنابراین چنانچه مصرف‌کننده پیش از اقدام به خرید، از واقعی بودن تعداد فالوئرهای یک صفحه‌ی فروشگاهی اطمینان حاصل کند، خرید امن‌تری خواهد داشت. برای نمونه تعداد کامنت‌ها و لایک‌های یک صفحه باید با تعداد فالوئرهای آن، در نسبت معقولی باشد. این نسبت حدودا یک درصد فالورها می باشد، این راه‌کار ساده شما را به شناختی نسبی از صفحه‌ی فروشگاهی مورد نظرتان خواهد رساند.

چه‌طور می‌تونم پیگیری کنم؟

گفتیم که یکی از راه‌کارهای خریدی امن از اینستاگرام گفتگو با ادمین صفحه‌ی فروشگاهی و سنجش سازکار آن صفحه از خلال گفتگوها است. در چنین گفتگویی پرسش ساده‌ی “چه‌طور می‌تونم پیگیری کنم؟” بسیار راه‌گشا خواهد بود. یک خرید اینستاگرامی که قابلیت پیگیری داشته باشد، عموما خرید امن و اصیلی خواهد بود.

برای این‌که شما بتوانید خرید اینستاگرامی خود را پیگیری کنید راه‌های زیادی وجود دارد. ساده‌ترین این راه‌ها وجود شماره‌ی تماس در صفحه‌ی مورد نظر است. اما نحوه‌ی پرداخت پول کالای خریداری شده نیز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این‌باره اولویت به طور قطع با صفحاتی است که دارای درگاه پرداخت می‌باشند.

فروشگاهی که درگاه پرداخت مخصوص به خود را دارد، لزوما از یک‌سری فیلترهای اعتباری عبور کرده است. ضمن آن‌که درگاه پرداخت در اینستاگرام، سرویسی شفاف و قابل پیگیری است. بنابراین چنانچه یک خرید اینستاگرامی قابلیت پیگیری داشته باشد، تا حد زیادی می‌توان آسوده‌خاطر بود که آن خرید، از امنیت و اصالت کافی برخوردار است.

برگرفته از سایت رایان پی : https://rayanpay.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

شرکت رایان پی یکی از زیر مجموعه های "هولدینگ بزرگ رایانمهر دانش سنج" که با بهره گیری از ظرفیت های بزرگ این هولدینگ و تجربه و توانایی سال ها هندل کردن تراکنش های شرکت های بزرگی مثل ایران سل, همراه اول, بانک ملت, به پرداخت, بانک پارسیان, آپک, رایتل, جیرینگ و ده ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن ترین درگاه های پرداخت واسط را در بازار تجارت الکترونیک ایران ارائه می کند. همچنین با سابقه خوبی که در پشتیبانی از مشتریان B2C و B2B دارد پاسخگوی همیشگی تمامی نیاز های طرف های تجاری خود است...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]