اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008185516515090

با درگاه پرداخت شخصی معاملات راحتری را انجام دهید

درگاه پرداخت شخصی چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140008185516515090

https://bit.ly/3mZmGSK

، تهران , (اخبار رسمی): درگاه پرداخت شخصی، خدماتی است که توسط شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت فراهم شده است تا فرایند پرداخت و دریافت وجه را راحتر و امن تر نماید، این سرویس را می توانید از شرکت رایان پی برای امور شخصی خود تهیه نمایید.

درگاه پرداخت شخصی چیست و چه کاربردی دارد؟
درگاه پرداخت شخصی روشی برای دریافت وجه پول تا سقف 50 میلیون

درگاه پرداخت چیست؟

سیستمی است که امکان تراکنش های مالی در بستر اینترنت را فراهم می کند. به این معنی که مشتریان شما می توانند بدون مراجعه حضوری به بانک یا نرم افزارهای بانکی، اقدام به پرداخت آنلاین مبلغ اعلام شده به حساب شما کنند.

درگاه پرداخت شخصی چیست؟

منظور از پرداخت شخصی، آن دسته از تراکنش‌‌های مالی‌‌ست که فرد برای امور شخصی خود انجام می‌دهد و لزوما مربوط به یک کسب و کار نیست. گاهی پیش آمده است که شما می‌‌خواهید مبلغی را بنا به دلایلی، از فرد خاصی دریافت کنید و شخص مقابل برای واریز وجه با مشکلاتی مانند:

  • فراموشی رمز عبور اپ و اینترنت بانک،
  • استفاده از سقف روزانه،
  • عدم امکان مراجعه به عابر بانک،
  • مبلغ انتقال بیشتر از سقف بانکی
  • و …

روبرو بوده است. در چنین موقعیتی با ارائه لینک پرداخت، فرد موردنظر قادر خواهد بود با اتصال به صفحه پرداخت شخصی شما، مبلغ خواسته شده را واریز کند.

هر یک از ما، به طور معمول، تراکنش‌‌های مالی متعددی برای انجام امور روزمره زندگی و کسب و کار خود انجام می‌دهیم؛ و برای انتقال وجه در راستای انجام این امور، بیشتر مواقع، از روش کارت به کارت و یا (برای مبالغ بالاتر) از سیستم‌های پایا و سانتا بهره می‌گیریم که استفاده از هر یک از این روش‌ها نیازمند تبادل اطلاعاتی مانند شماره کارت، شماره حساب و… است. اما بسیاری از افراد به جهت در نظر گرفتن مسائل امنیتی حساب بانکی خود، تمایلی به قرار دادن این اطلاعات در اختیار سایرین ندارند. ساخت درگاه پرداخت شخصی، راهکار مناسبی برای اخذ وجه توسط این افراد می‌باشد. درگاه پرداخت شخصی یا لینک پرداخت رایان پی، بدون نیاز به تبادل این اطلاعات، امکان انتقال وجه برای اشخاص را فراهم آورده است. شما با استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان پی می‌توانید، به جای ارسال اطلاعات حساب بانکی خود برای دریافت وجه، لینک پرداخت را در اختیار سایرین قرار دهید تا آنها تنها با یک کلیک وارد صفحه پرداخت شده و وجه مورد نظر را واریز کنند.

اگر شما در بازار فعالیت می‌کنید یا با توجه به نوع کسب و کارتان، برای فروش بیشتر نیاز به تسریع دریافت وجه از مشتری خود دارید، یا در صورتی که برای مدیریت و بررسی تراکنش‌های روزانه، ماهانه یا… با دردسرهای نگه‌داشتن فیش‌های واریزی و زمانبر بودن پروسه مدیریت تراکنش‌ها مواجه هستید نیز لینک پرداخت درگاه شخصی رایان پی به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان پی و با ارائه لینک پرداخت به مشتری خود، در لحظه وجه مورد نظر را از مشتری دریافت نمایید. همچنین برای مدیریت و بررسی تراکنش‌های انجام شده نیز می‌توانید از پنل اختصاصی که شرکت رایان‌پی به این منظور در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید.

اجازه دهید مثال دیگری از کاربرد درگاه پرداخت شخصی را باهم مرور کنیم : ممکن است شما برای فروش لوازم دست دوم خود از اپلیکشن‌های دیوار و شیپور استفاده کرده‌باشید. در این اپلیکیشن‌ها، خریدار بعد از مشاهده کالا و تصمیم به خرید، از شما درخواست می‌کند تا شماره کارت یا شماره حساب بانکی خود را به منظور انتقال وجه برای او ارسال کنید. برای انتقال وجه، اگر مبلغ کالای شما بالاتر از سقف مجاز انتقال باشد، ناچار به استفاده از روش‌هایی مانند پایا و سانتا خواهید بود، که در این صورت نیز اگر بانک مربوطه یکسان نباشد، براساس چرخه بانک مرکزی، این پروسه به مدت چند ساعت تا یک روز به طول می‌انجامد در حالی که شما نیاز دارید در همان لحظه، از انجام تراکنش واریز خریدار اطمینان حاصل نمایید. راه حل این چالش نیز ساخت درگاه پرداخت شخصی است. شما با استفاده از لینک پرداخت درگاه شخصی رایان پی، می‌توانید با تعیین مبلغ تا سقف ۵۰ میلیون تومان و ارسال لینک پرداخت به خریدار، هزینه کالای خود را دریافت کنید؛ همچنین جهت اطمینان از صحت واریزی نیز به پنل اختصاصی خود مراجعه نموده و یا از سرویس پیامکی رایان پی استفاده کنید.

رایان پی برای افرادی که به واسطه کسب و کارشان نیازمند نقل و انتقال مالی با مبالغ بالا هستند، سرویسی کاربردی و حرفه ای را فراهم کرده است که پرداخت هایی مطمئن و سریع را تضمین می‌کند. با استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان‌پی امکان واریز مبلغ تا سقف ۵۰ میلیون تومان در روز وجود دارد.

دیگر کاربردهای درگاه شخصی :

  • دریافت هزینه کلاس خصوصی
  • دریافت هزینه شارژ ساختمان
  • دریافت هزینه کرایه تاکسی
  • پرداخت در سوپرمارکت و تره بار
  • دریافت مبلغ وام کالا
  • جمع آوری هزینه سفر دست جمعی

مزیت‌های استفاده از درگاه پرداخت شخصی رایان‌پی:

  • امکان دریافت وجه تا سقف ۵۰ میلیون تومان
  • امکان بررسی آنی موفق/ناموفق بودن انتقال وجه
  • امکان ارائه درگاه پرداخت شخصی مجزا روی هر شماره حساب
  • تسویه روزانه تجمیعی به صورت خودکار
  • هزینه کارمزد ثابت ۵۰۰ تومان
  • کارمزد کمتر از کارت به کارت

نحوه دریافت درگاه پرداخت شخصی

برای دریافت درگاه و صفحه پرداخت شخصی، شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد فرم درخواست درگاه پرداخت شخصی شده و اطلاعات هویتی خود را وارد نمایید. پس از تکمیل فرم و بارگزاری مدارک هویتی مانند کارت ملی، شناسنامه یا …، کارشناسان رایان‌پی مدارک و اطلاعات هویتی شما را بررسی می‌نمایند و در صورت تایید شدن اطلاعات و مدارک هویتی ارسال شده، نهایتا تا یک روز کاری پس از تکمیل مراحل فوق، با شما تماس خواهند گرفت و شما را تا دریافت درگاه پرداخت شخصی همراهی خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

شرکت رایان پی یکی از زیر مجموعه های "هولدینگ بزرگ رایانمهر دانش سنج" که با بهره گیری از ظرفیت های بزرگ این هولدینگ و تجربه و توانایی سال ها هندل کردن تراکنش های شرکت های بزرگی مثل ایران سل, همراه اول, بانک ملت, به پرداخت, بانک پارسیان, آپک, رایتل, جیرینگ و ده ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن ترین درگاه های پرداخت واسط را در بازار تجارت الکترونیک ایران ارائه می کند. همچنین با سابقه خوبی که در پشتیبانی از مشتریان B2C و B2B دارد پاسخگوی همیشگی تمامی نیاز های طرف های تجاری خود است...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]