اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005065348916905

ایزوگام چیست ؟ کاربردها و مزایای آن

ایزوگام چیست ؟ کاربردها و مزایای آن

کد: 140005065348916905

https://bit.ly/3BJsk0N

، (اخبار رسمی): ایزوگام امروزه از اجزای اصلی و جدا نشدنی یک بنا و سازه محسوب می‌شود. در واقع هر سازه و بنایی برای دوام و مقاومت به یک پوشش مناسب نیاز دارد.

ایزوگام چیست ؟ کاربردها و مزایای آن
ایزوگام در کرج

ایزوگام امروزه از اجزای اصلی و جدا نشدنی یک بنا و سازه محسوب می‌شود. در واقع هر سازه و بنایی برای دوام و مقاومت به یک پوشش مناسب نیاز دارد.

ایزوگام امروزه از اجزای اصلی و جدا نشدنی یک بنا و سازه محسوب می‌شود. در واقع هر سازه و بنایی برای دوام و مقاومت به یک پوشش مناسب نیاز دارد. امروزه ایزوگام از پرطرف‌دارترین روش‌های عایق‌بندی و پوشش‌دهی محسوب می‌شود. درواقع اگر سازه و بنایی دارای پوششی مناسب و استاندارد نباشد سازه در برابر نفوذ آب و رطوبت حاصل از بارش و یا مکانی که محل آبریز هستند مقاومت خود را ازدست‌داده و موجب خرابی بنا در مدت‌زمان کوتاهی می‌شود.

در گذشته از روش‌هایی مثل آسفالت و قیرگونی برای پوشش دهی سطوح مختلف استفاده می‌شده‌است اما این روش علاوه‌بر زمان‌بر بودنشان آلودگی‌های بسیاری برای محیط‌زیست به‌همراه داشتند. اما با پیشرفت علم بشر در این زمینه و تولید ایزوگام روش‌های دیگر پوشش‌دهی برکنار شدند و ایزوگام جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌است.

بهترین و معتبرترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در منطقه‌ اندیشه کرج مرکز ایزوگام سایوند است که بهترین خدمات پخش و نصب ایزوگام در اندیشه را رائه می دهد.  ساکنین محترم این منطقه علاوه‌بر دریافت مرغوب‌ترین عایق‌ها بهترین خدمات نصب ایزوگام را نیز می توانند از این بخش معتبر دریافت نمایند.

مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام

  • قیرصنعتی ۶۰-۷۰ یک‌لایه فویل آلومینیمی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون یک لایه تیشوی نخ دار یک‌لایه پلی استر سوزنی مواد پلیمری به نام از اتکتیک پلی پروپیلن پودر تالک و پودر مس ۶۰۰ باند و چسب

ایزوگام چیست؟

در پاسخ به این سوال کلی که ایزوگام چیست مستوان گفت از ایزوگام جهت عایق‌بندی و پوشش‌دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

علاوه‌بر آب و رطوبت ایزوگام بنا را در برابر تابش مستقیم خورشید و نفوذ گرما به داخل محیط محافظت می‌کند همچنین مانع از هدر رفت انرژی از داخل محیط به بیرون از آن می‌شود.

کاربردهای عایق رطوبتی ایزوگام

از ایزوگام جهت عایق‌بندی و پوشش‌دهی سطوح مختلف مثل پشت‌بام، دیوارها، پی ساختمان، استخر، سدها، سردخانه، ایرانین، پارکینگ‌های طبقاتی، کانال‌های آب، لوله‌های آب‌،نفت و گاز و غیره به کار برده می‌شود.

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام از دیگر عواملی است که موجب افزایش کیفیت ایزوگام و دوام طولانی‌مدت آن طی عمر مفید آن می‌باشد.

نصب عایق باید اصولی و حرفه‌ای انجام شود درغیراین‌صورت آب و رطوبت در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به پشت ایزوگام نفوذ کرده و خرابی‌های بسیار زیادی به بار می‌آورد.

نکات مهم نصب ایزوگام

نصب ایزوگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا نصب صحیح و اصولی این عایق رطوبتی است که طول عمر این عایق را تضمین می کند، در واقع میتوان گفت با خرید یک عایق خوب و مرغوب اما در صورت نصب توسط افراد فاقد مهارت و تخصص عمر مفید این عایق تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.

ایزوگام باید توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. زیرا نصب ایزوگام در ارتفاعات نیازمند حفظ تعادل و تمرکز بسیار زیادی می‌باشد.

برای نصب ایزوگام حتما باید داربست محکم و مطمئن نصب شود.

نصب ایزوگام باید در هوای معتدل و خشک انجام شود. نصب ایزوگام در دمای بالا و دمای پایین هوا به‌خوبی انجام نمی‌شود. در دمای بالای هوا قیر شل و روان می‌شود درنتیجه نصب عایق با مشکل مواجه می‌شود. در دمای پایین هوا نیز رطوبت موجود در هوا و محیط مانع از چسبندگی عایق به محیط می‌شود.

مناسب‌ترین سطوح برای نصب ایزوگام سطوح قیری و آسفالتی هستند.

جهت دوام طولانی‌مدت عایق سطوح بتنی و سیمانی مناسب‌ترین سطوح می‌باشند.

سطوح فلزی به دلیل انبساط و انقباض در سرما و گرما و سطوح چوبی به دلیل خوردگی و بادکردگی سطوح مناسبی برای نصب عایق نیستند.

هزینه نصب ایزوگام

به‌طورکلی فرمول محاسبه هزینه نصب ایزوگام عبارت است از:

متراژ ایزوگام به کار برده شده در محیط ضربدر قیمت روز هر متر ایزوگام.

به طور کلی مرکز پخش و نصب ایزوگام  سایوند ارائه ایزوگام و خدمات نصب آن را با مناسب‌ترین و بهترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مزایای ایزوگام

  • نصب سریع و آسان
  • نفوذناپذیری در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر ضربات وارده
  • مقاوم دربرابر کشش و پارگی
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • عدم نیاز به برف‌روبی
  • وزن سبک

پخش و نصب ایزوگام سایوند از پخش‌هایی است که در منطقه کرج و تمامی مناطق آن از جمله ایزوگام در مهرشهر فعالیت دارد. بهترین و معتبرترین پخش ایزوگام کرج پخش ایزوگام سایو می‌باشد که علاوه‌بر پخش و عرضه ایزوگام بهترین خدمات نصب آن را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند

شرکت ایزوگام سایوند با انجام انواع فعالیت های عایق کاری رطوبتی و ایزوگام فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون بعد از گذشت سالها از فعالیت و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص در امر خدمات عایق کاری به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده این خدمات در سطح استان تهران، البرز، قم و شهرستان های مجاور است . شرکت ایزوگام سایوند امیدوار است بتواند با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه، خدمات ماندگار و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید. این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط استان تهران، البرز و قم در حال فعالیت در زمینه عایق های رطوبتی می باشد. شرکت ایران ایزوگام آمادگی خود را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان خدمات ایزوگام و قیرگونی بصورت تلفنی، حضوری و حتی اینترنتی اعلام می دارد. شرکت ایزوگام سایوند آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی، شرکت های خصوصی، منازل و مجتمع های مسکونی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان