اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009295592616905

هر آنچه لازم است از عایق رطوبتی ایزوگام بدانید.

هر آنچه لازم است از عایق رطوبتی ایزوگام بدانید

کد: 140009295592616905

https://bit.ly/3pldJo9

، (اخبار رسمی): عایق  ‌های رطوبتی پوشش‌های مقاوم در برابر رطوبت هستند که از مواد تشکیل دهنده‌ی قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند. مواد اولیه به‌ کار رفته در ایزوگام ها شامل لایه پلی استر سوزنی، قیر ۶۰ ۷۰ درصد،ریک لایه پشم‌شیشه،رپلی‌اتیلن،راتلتیک پلی پروپیلن،رباند و چسب،رپودر تالک و پودر مس، فویل آلومینیومی می باشد.

هر آنچه لازم است از عایق رطوبتی ایزوگام بدانید.
نصب ایزوگام در کرج

شرکت ایزوگام سایوند پخش‌کننده انواع ایزوگام در هشتگرد، ایزوگام در شهر قدس و تمامی مناطق کرج است و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ایزوگام را توسط نصابان حرفه‌ای و کارآزموده نصب می‌کند.

عایق  ‌های رطوبتی پوشش‌های مقاوم در برابر رطوبت هستند که از مواد تشکیل دهنده‌ی قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند. مواد اولیه به‌ کار رفته در ایزوگام ها شامل لایه پلی استر سوزنی، قیر ۶۰ ۷۰ درصد، ریک لایه پشم‌شیشه، پلی‌اتیلن، راتلتیک پلی پروپیلن، باند و چسب، پودر تالک و پودر مس، فویل آلومینیومی می باشد.

ایزوگام ها یا همان عایق‌های رطوبتی دارای ابعاد ظاهری استانداردی هستند که این ابعاد استاندارد برای هر نوع از ایزوگام ها تعریف شده‌است. ابعاد استاندارد ایزوگام ها به طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر بوده و ضخامت آن‌ها ۳/۵ تا ۴ میلی‌متر و وزن تقریبی عایق‌های رطوبتی بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است. ایزوگام ها از نظر تعداد لایه‌ های به کار برده شده در ساخت آن‌ ها به دو دسته ایزوگام های تک لایه با ضخامت ۳ میلی‌متر و ایزوگام های دولایه با ضخامت ۳/۵ تا ۴ میلی‌متر تقسیم‌ بندی می‌شوند که هر کدام در مصارف مختلفی کاربرد دارند.

در واقع می‌توان گفت که ایزوگام ها جزئی از فرآورده‌های نفتی بوده و مواد تشکیل‌ دهنده اصلی آن‌ها قیر می‌باشد. این عایق رطوبتی خاصیت پلاستیکی داشته و مانند عایق و سدی میان صدمات خارجی و سازه قرار می‌گیرد.

از ایزوگام برای عایق‌ بندی بسیاری از سازه‌ ها استفاده می‌شود. این سازه‌ ها می‌توانند داخل تونل‌ها، ایرانیت ها، داخل استخرها، باند فرودگاه، پشت‌بام، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها و بسیاری از دیگر موارد باشند که ایزوگام از این سازه ‌ها در مقابل نفوذ آب به داخل و ایجاد رطوبت و نم در آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ایزوگام نامرغوب

در تولید ایزوگام های نامرغوب به‌جای استفاده از مواد خام باکیفیت، از ضایعات پلاستیکی، ضایعات پالایشگاهی، مازوت،کوک و پودرهای مختلف استفاده می‌کنند. ایزوگام های نامرغوب از لحاظ شکل ظاهری تفاوت چندانی با ایزوگام مرغوب نداشته ولی با کمی دقت می‌توان تفاوت‌ هایی میان این دو پیدا کرد. برند های بی‌کیفیت دارای وزن بالاتری نسبت‌ به برند های باکیفیت هستند و همچنین ضخامت آن د‌ها نسبت‌ به ایزوگام های مرغوب بیشتر است.

بر روی ایزوگام های نامرغوب خبری از نشان و علائم استاندارد وجود ندارد ولی از زرق‌ و برق بیشتری برخوردار هستند و نقش‌ و نگارهای مختلفی بر روی بسته‌بندی آن‌ها چسبانده شده‌است و در هنگام نصب بوی روغن سوخته، گازوئیل و بوی دود می‌دهند.خریداران ایزوگام در هشتگرد و یا هر نقطه ‌ای از استان البرز باید به این نکات توجه داشته تا گول فروشندگان تقلبی را نخورند. همچنین انتخاب فروشنده مطمئن مانند شرکت ایزوگام سایوند جهت خرید و نصب ایزوگام در کرج می تواند بهترین گزینه برای خرید مطمئن ایزوگام باشد.

چگونگی نصب ایزوگام

نصب ایزوگام در شهر قدس و تمامی مناطق استان البرز توسط تیم متخصص و مجرب سایوند صورت می‌پذیرد. متخصصین نصب شرکت سایوند در ابتدا بستر سازه را برای عایق‌بندی و نصب ایزوگام در محل آماده می‌کنند. شرایط آب‌ و هوایی در هنگام نصب ایزوگام باید آفتابی و بدون گرد و غبار بوده تا کار تمیز و بدون ایراد نصب شود. سپس اگر بستر عایق‌بندی برآمدگی، فرورفتگی، شکاف، اشیاء نوک‌تیز و غیره را داشت، نصاب تمام این ایرادات را برطرف کرده و اگر بام منازل فاقد شیب بندی استاندارد بود، بر طبق اصول بام را شیب بندی کرده و پس‌ از آماده ‌سازی بستر شروع به نصب ایزوگام می‌کند. بسته‌بندی ایزوگام ها به‌ صورت رولی بوده و تکنسین ‌ها در ابتدا یک رول ایزوگام را باز کرده و طرف رویه پلاستیکی آن را کنده و توسط حرارت، عایق رطوبتی را به کف می‌چسبانند. روش چسباندن ایزوگام ها با روش چپ و راستی بوده و باید به‌گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه شکاف و درزی بین لایه‌ ها وجود نداشته باشد .پس از بررسی ایزوگام های نصب شده توسط تکنسین های سایوند و رفع تمامی ایرادات پس از اجرا، کار نصب را با بهترین کیفیت به پایان میرسانند.

مزایای استفاده از ایزوگام در سازه‌ ها و بام منازل 

از جمله مزایای استفاده از ایزوگام در قسمت های مختلف سازه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق‌بندی سطح بیرونی سازه در مقابل رطوبت و حرارت به مدت طولانی سازگاری عایق با محیط‌زیست و طول عمر بالای آن تعمیر آسان و سریع عایق رطوبتی و استاندارد بودن کالا قیمت مناسب در مقابل کارایی بسیار بالا چسبندگی ایزوگام به انواع سازه و سطوح راحتی و تمیزی در هنگام نصب و اجرای ایزوگام نسبت‌ به قیر وزن سبک و نازک ایزوگام نسبت‌ به قیرگونی

قیمت ایزوگام و نصب آن

ایزوگام ها براساس برند شرکت تولیدی، تعداد لایه‌های به‌ کار رفته در ساخت آن‌ها، نوع استفاده این عایق‌ها برای انواع سازه ‌ها و پشت‌بام منازل متفاوت است. مشتریان می‌توانند از هر منطقه‌ای از کرج، با شرکت ایزوگام سایوند تماس گرفته و اطلاعات لازم در مورد نصب ایزوگام در کرج را از کارشناسان این تیم دریافت نمایند.

شرکت ایزوگام سایوند

شرکت ایزوگام سایوند پخش‌کننده انواع ایزوگام در هشتگرد، ایزوگام در شهر قدس و تمامی مناطق کرج است و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ایزوگام را توسط نصابان حرفه‌ای و کارآزموده نصب می‌کند. تیم سایوند ارائه‌دهنده انواع خدمات ایزوگام در کرج بوده و پس‌ از فروش و  اتمام نصب ایزوگام، ضمانت‌ نامه و گارانتی محصول را به مشتریان ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند

شرکت ایزوگام سایوند با انجام انواع فعالیت های عایق کاری رطوبتی و ایزوگام فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون بعد از گذشت سالها از فعالیت و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص در امر خدمات عایق کاری به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده این خدمات در سطح استان تهران، البرز، قم و شهرستان های مجاور است . شرکت ایزوگام سایوند امیدوار است بتواند با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه، خدمات ماندگار و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید. این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط استان تهران، البرز و قم در حال فعالیت در زمینه عایق های رطوبتی می باشد. شرکت ایران ایزوگام آمادگی خود را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان خدمات ایزوگام و قیرگونی بصورت تلفنی، حضوری و حتی اینترنتی اعلام می دارد. شرکت ایزوگام سایوند آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی، شرکت های خصوصی، منازل و مجتمع های مسکونی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی