اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101225808516905

صفر تا صد نصب ایزوگام | نمایندگی ایزوگام در کرج سایوند

کد: 140101225808516905

https://bit.ly/3xetu4B

، (اخبار رسمی): ایزوگام ها پوشش مقاومی هستند که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل‌ شده و توسط حرارت به سطح سازه چسبانده شده و سبب جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل سازه می ‌شوند.

صفر تا صد نصب ایزوگام | نمایندگی ایزوگام در کرج سایوند
نمایندگی نصب ایزوگام در کرج سایوند

شرکت ایزوگام سایوند دارای ماهرترین نصابان و کارشناسان در مجموعه خود بوده و تمامی خدمات نصب را در تمامی نواحی کرج ارائه می‌دهد.

ایزوگام ها پوشش مقاومی هستند که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل‌ شده و توسط حرارت به سطح سازه چسبانده شده و سبب جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل سازه می ‌شوند. نصب ایزوگام شامل مراحلی است که باید به‌طور دقیق و کاملاً حرفه ‌ای انجام ‌شده تا بتواند پوشش ‌دهی خوبی را در مقابل بارش باران و برف داشته باشد.

شرکت پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند علاوه ‌بر شعبات فراوان در فردیس، درختی، چالوس و غیره دارای نمایندگی در مهرشهر کرج بوده و تمامی خدمات پخش و نصب ایزوگام را در این منطقه به مشتریان خود ارائه می ‌دهد.

در ادامه به بررسی چگونگی نصب ایزوگام و همچنین طریقه اجرای آن ‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز جهت نصب ایزوگام

از جمله وسایل مورد نیاز برای نصب ایزوگام ها می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود

  • کمچه
  • تیغ موکت بری فلزی
  • ماله بند کشی
  • فندک جرقه‌ای
  • کفش چرم ساق‌بلند
  • دستکش نسوز برزنتی
  • جارو
  • کفش کف صاف
  • تیغه پلاستیکی دسته‌دار
  • گاز مایع
  • چراغ شعله پخش‌ کن

نحوه‌ی نصب ایزوگام در کرج

تمیز کردن

در مرحله اول برای نصب ایزوگام در کرج ابتدا محل نصب ایزوگام را به‌ صورت کامل با آب و جارو تمیز کرده و تمامی گرد و غبار و اشیاء تیز را از سطح آن پاک می‌نماییم.

زیرسازی

در این مرحله نصابان سایوند برای نصب ایزوگام در پشت‌بام، برآمدگی، فرورفتگی و یا شکستگی در سطح بام را توسط ملات سیمان پوشانده و سطح را یکدست می ‌نمایند.

 اگر با ملات سیمان سطح بام یکدست و یکنواخت نشد، توسط یک‌ لایه قیر بام را یکنواخت و مسطح می‌نمایند.

اندازه‌گیری

در مرحله سوم تکنسین ‌ها بام را از محل ناودان به فاصله‌های عرضی ۹۰ سانتی‌متر نشانه‌ گذاری کرده و اندازه‌گیری می‌نمایند

شیب بندی

سطح بام برای عایق‌کاری باید دارای شیب بندی بوده و این شیب بندی ها به سمت آبرو ها هدایت می ‌شوند. شیب بندی باید به‌ صورت کاملاً دقیق و اصولی توسط نصابان ماهر صورت گیرد تا از تجمع آب در سطح بام جلوگیری شود.

پس‌ از زیر سازی‌ های دقیق و اندازه‌گیری توسط نصابان، تکنسین ‌ها اقدام به باز کردن رول‌ های ایزوگام کرده و آن‌ها را مطابق با میزان مصرف بر روی پشت ‌بام‌ ها پهن می ‌نمایند. در این مرحله ایزوگام ها در رول‌ های ده‌ متری باز شده و از نقطه وسط رول شروع به گرم کردن و حرارت دادن کرده و ایزوگام را برای نصب  آماده می ‌نمایند.

در مرحله آخر، نصابان توسط ایزوگام تمامی قسمت‌های سطح بام را توسط ابزارآلات مخصوص پوشش داده و به‌ صورت هم‌ پوشانی آن‌ها را نصب می‌نمایند.

رعایت برخی نکات قبل از نصب ایزوگام

از جمله نکاتی که لازم است قبل از نصب ایزوگام به آن ها توجه داشته باشد، عبارتند از:

  • در هنگام بارش برف و باران به‌ هیچ‌ عنوان نصب ایزوگام را انجام ندهید. زیرا وجود نم در زیر ایزوگام ها سبب برآمدگی و آسیب آن‌ها می‌شود.
  • همچنین در روزهای طوفانی و پر از گرد و غبار از نصب آن‌ها پرهیز کرده و صبر کنید تا هوا آفتابی شده و سپس اقدام به نصب ایزوگام نمایید.
  • اگر در سطح سازه با برآمدگی‌ هایی مواجه شدید به‌ سرعت آن‌ها را بریده و سطح سازه را یکنواخت نمایید.  
  • در دمای منفی ۵ درجه سانتی‌گراد ایزوگام ها را نصب نکنید. زیرا سرمای بیش‌ از حد از شکل‌ پذیری کامل ایزوگام ها جلوگیری کرده و امکان خطا در نصب آن‌ها را افزایش می‌دهد.
  • در نصب رول‌ های بعدی ایزوگام حتما به هم‌ پوشانی آن‌ها با رول‌ های دیگر توجه داشته و تمامی درز ها را با ایزوگام پوشش دهید.
  • دورتادور پشت ‌بام ‌ها و تمامی گوشه ‌های آن را که زاویه ۹۰ درجه دارند توسط سیمان ماهیچه کشی کرده نصب را تکمیل نمایید.

نصب ایزوگام توسط شرکت سایوند

شرکت ایزوگام سایوند دارای ماهرترین نصابان و کارشناسان در مجموعه خود بوده و تمامی خدمات نصب را در تمامی نواحی کرج ارائه می‌دهد. جهت مطالعه مقاله نصب و اجرای ایزوگام اینجا را کلیک کنید.

جهت نصب ایزوگام، کارشناسان روز مشخصی را جهت بررسی محل قرارگیری ایزوگام ها معین کرده و برآوردهای چون میزان متراژ مورد نیاز ایزوگام، چگونگی نصب، نوع ایزوگام مورد نیاز و در آخر هزینه خرید و نصب آن‌ها را تعیین کرده و پس‌ از عقد قرارداد، نصابان در روز تعیین به محل آمده و با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای مقرر شده نصب ایزوگام را با مهارت و کیفیت بالا به انجام می ‌رسانند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت ایزوگام در مهرشهر و هزینه نصب آن توسط شماره 02632863166 با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند

شرکت ایزوگام سایوند با انجام انواع فعالیت های عایق کاری رطوبتی و ایزوگام فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون بعد از گذشت سالها از فعالیت و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص در امر خدمات عایق کاری به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده این خدمات در سطح استان تهران، البرز، قم و شهرستان های مجاور است . شرکت ایزوگام سایوند امیدوار است بتواند با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه، خدمات ماندگار و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید. این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط استان تهران، البرز و قم در حال فعالیت در زمینه عایق های رطوبتی می باشد. شرکت ایران ایزوگام آمادگی خود را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان خدمات ایزوگام و قیرگونی بصورت تلفنی، حضوری و حتی اینترنتی اعلام می دارد. شرکت ایزوگام سایوند آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی، شرکت های خصوصی، منازل و مجتمع های مسکونی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان