اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110096897216905
در دسترس نیست

عایق رطوبتی ایزوگام و راهنمای نصب آن

کد: 140110096897216905

، (اخبار رسمی): نیاز به عایق رطوبتی برای محافظت از سازه و محیط های مختلف از گذشته تا به امروز وجود داشته است. با استفاده از عایق های رطوبتی از ورود رطوبت به داخل سازه و ایجاد نم جلوگیری می شود.

عایق رطوبتی ایزوگام و راهنمای نصب آن
نصب ایزوگام

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایزوگام سایوند و همچنین جهت دریافت اطلاعات در مورد قیمت نصب ایزوگام در کرج همچنین نصب ایزوگام در تهران با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

نیاز به عایق رطوبتی برای محافظت از سازه و محیط های مختلف از گذشته تا به امروز وجود داشته است. با این تفاوت که در گذشته از روش های سنتی مثل آسفالت و قیرگونی برای پوشش دهی سطوح مختلف استفاده می شده است اما امروزه و با پیشرفت دانش در این زمینه از تولید عایق های رطوبتی با انواع مختلف استفاده می شود.

با استفاده از عایق های رطوبتی از ورود رطوبت به داخل سازه و ایجاد نم جلوگیری می شود. در نتیجه می توان سال ها از خرابی سازه در صورت استفاده از ایزوگام مرغوب، اجرا و نصب صحیح آن و رعایت نکات نگهداری از آن کاملا آسوده خاطر بود.

ایزوگام ها عایق‌های رطوبتی از پیش‌ ساخته ای هستند که به صورت یک پوشش حفاظتی بسیار مقاوم از جنس قیر و الیاف مصنوعی بر روی انواع سازه نصب می شوند.

در ادامه در مورد خدمات با کیفیت و به روز پخش و نصب ایزوگام در مهرشهر و کرج توسط پخش ایزوگام سایوند صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای ایزوگام

عایق ‌بندی پشت ‌بام منازل، سرویس‌های بهداشتی، تونل، استخر، مخازن آبی، لوله های نفت و گاز،عایق بندی بدنه ساختمان،پی ساختمان ‌ها،پارکینگ های طبقاتی،باند فرودگاه‌ ها، عایق‌کاری پل‌ها و غیره از جمله کاربرد عایق های رطوبتی است.

مواد تشکیل‌ دهنده ایزوگام

عایق‌های رطوبتی به صورت تک لایه و دولایه، روکش دار و بدون روکش تولید می شوند و با کاربردهای مختلف روانه بازار می شوند

  • قیر صنعتی
  • الیاف پلی استر نسوز
  • فیلم پلی‌اتیلن تیشو
  • فویل آلومینیمی
  • پودر تالک
  • گونی پلاستیکی
  • پوشال باند
  • چسب

تقسیم ‌بندی ایزوگام ها براساس مواد تشکیل‌ دهنده

عایق‌های رطوبتی به صورت دمیده و پلیمری، تک لایه و دولایه، روکش دار و بدون روکش تولید می شوند و با کاربردهای مختلف روانه بازار می شوند که در ادامه به تشریح هر یک پرداخته ایم.

  • ایزوگام دمیده

عایق‌های رطوبتی دمیده از قیر دمیده شده، یک‌ لایه پلی استر، یک لایه تیشو، یک‌ لایه فویل آلومینیومی با ضخامت ۱۴ تا ۱۶ میکرون و پودر تالک تشکیل‌ شده‌اند. کیفیت و مرغوبیت ایزوگام های دمیده از ایزوگام های پلیمری پایین‌تر بوده و به همین دلیل دارای قیمت پایین‌تری نیز می‌باشند.

  • ایزوگام های پلیمری

ایزوگام های پلیمری از قیر ۶۰ الی ۷۰ درصد خالص، یک‌ لایه فویل آلومینیوم با ضخامت بین ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک‌ لایه پلی استر، یک لایه تیشو، پودر تالک، پوشال و گونی پلاستیکی تشکیل‌ شده‌اند. این نوع از ایزوگام ها دارای کیفیت بسیار بالایی نسبت به عایق های دمیده بوده و دارای مقاومت و طول عمر بیشتری نیز می‌باشند.

عایق‌های رطوبتی براساس تعداد لایه به سه دسته ایزوگام های تک لایه، ایزوگام های دولایه و ایزوگام های سه‌ لایه تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • ایزوگام تک لایه

این نوع از عایق‌های رطوبتی با پلی استر دوخته شده‌اند و دارای ظرافت و انعطاف‌ پذیری بیشتری نسبت‌ به ایزوگام های دولایه هستند.

  • ایزوگام های دولایه

عایق های دو لایه علاوه‌بر پلی استر به تیشو نیز دوخته‌شده و دارای مقاومت و استحکام بیشتری نسبت‌ به ایزوگام های تک لایه هستند.

  • ایزوگام سه‌ لایه

این نوع از عایق‌های رطوبتی دارای مقاومت، طول عمر و استحکام بالایی نسبت‌ به ایزوگام های دولایه بوده و در مناطق گرمسیر و سردسیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دسته‌بندی ایزوگام ها براساس روکش

عایق‌های رطوبتی براساس لایه بیرونی یا روکش به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • ایزوگام های روکش‌دار

عایق‌های رطوبتی روکش‌دار یا فویل دارکه از جنس آلومینیوم هستند برای عایق‌بندی سطوحی مانند پشت‌ بام‌ها که در معرض تابش مستقیم نور و حرارت خورشید قرار دارند استفاده می شوند.

  • ایزوگام های بدون روکش

از این نوع از ایزوگام‌ها برای عایق‌بندی زیر کارهای ساختمانی مانند سرویس‌های بهداشتی که در تماس مستقیم با نور خورشید نیستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ایزوگام سنگ‌ ریزه ای

از این نوع از عایق‌های رطوبتی که لایه بیرونی آن‌ها را روکش‌ های سنگ‌ریزه ای تشکیل می‌دهد، جهت عایق‌بندی سطوحی که زیبایی و نماسازی آن‌ها مدنظر است استفاده می‌شود.

نصب ایزوگام

نصب صحیح ایزوگام از مهم ترین عوامل در دوام و طول عمر آن است. اگر نصب ایزوگام اصولی و توسط نصاب ماهر نصب نشود در کمترین زمان ممکن آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ می کند نمای داخلی سازه دچار نم زدگی شده و خرابی های بسیاری به بار می آید.

نکات نصب اصولی عایق های رطوبتی توسط نصابان شرکت به خوبی رعایت شده و نصب ایزوگام مورد نظر شما عزیزان با تجهیزات کامل آن به صورت کاملا اصولی و حرفه ای اجرا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم نصب و نگهداری ایزوگام اینجا را کلیک کنید.

در پایان

ایزوگام سایوند در کرج و مهرشهر پخش‌کننده و ارائه‌دهنده انواع ایزوگام و خدمات نصب آن است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایزوگام سایوند و همچنین جهت دریافت اطلاعات در مورد قیمت نصب ایزوگام در کرج همچنین نصب ایزوگام در تهران با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند

شرکت ایزوگام سایوند با انجام انواع فعالیت های عایق کاری رطوبتی و ایزوگام فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون بعد از گذشت سالها از فعالیت و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص در امر خدمات عایق کاری به عنوان با کیفیت ترین ارائه دهنده این خدمات در سطح استان تهران، البرز، قم و شهرستان های مجاور است . شرکت ایزوگام سایوند امیدوار است بتواند با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه، خدمات ماندگار و ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه نماید. این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط استان تهران، البرز و قم در حال فعالیت در زمینه عایق های رطوبتی می باشد. شرکت ایران ایزوگام آمادگی خود را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان خدمات ایزوگام و قیرگونی بصورت تلفنی، حضوری و حتی اینترنتی اعلام می دارد. شرکت ایزوگام سایوند آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی، شرکت های خصوصی، منازل و مجتمع های مسکونی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 026328***** - 026365*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان