اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005115356415090

لینک پرداخت برای فریلنسرها،راه‌کارهایی ساده برای پرداختی‌ها ایجاد میکند

کد: 140005115356415090

https://bit.ly/3gGCdTN

، تهران , (اخبار رسمی): پیش از معرفی مزایای سرویس لینک پرداخت برای فریلنسرها، ابتدا به این مطلب می‌پردازیم که اصولا چرا از نظر ما، فریلنسرها به چنین سرویسی نیاز خواهند داشت. از آن‌جا که فریلنسرها بنا به سازکار فعالیت‌شان با کارفرماهای متفاوتی به طور همزمان در ارتباط هستند، در پرداخت حق الزحمه عموما با چالش‌ مواجه می شوند.

لینک پرداخت : ابزار مالی برای فریلنسرها
درگاه پرداخت برای فریلنسرها

مزایای سرویس لینک پرداخت برای فریلنسرها

در این بخش به این مطلب می پردازیم که مزایا و امکانات ویژه‌ی سرویس لینک پرداخت برای فریلنسرها کدام است؟

صدور فاکتور آنلاین

صدور فاکتور آنلاین می‌تواند فعالیت شما را در قابی حرفه‌ای و شکیل به دست کارفرما برساند. در واقع کارفرما پس از آن‌که جزییات فعالیت شما را در فاکتور آنلاین مشاهده نمود، متقابلا به صورت آنلاین حق‌الزحمه‌ی شما را پرداخت خواهد کرد. این فرآیند علا‌وه‌بر ویژگی‌هایی چون سرعت، سهولت و امنیت که ذکر کرده‌ایم، به لحاظ نکات حرفه‌ای تجارت نیز حائز اهمیت است و تصویری حرفه‌ای‌تر از شما نزد کارفرمایان خواهد ساخت.

کد تخفیف

اگر از خلاقیت و کیفیت به عنوان دو تا از مهم‌ترین عناصر جذب مشتری بگذریم، عنصر با اهمیت سوم، میزان تخفیف‌های شما در بازار رقابتی حال حاضر خواهد بود. در واقع برای دریافت سفارش بیش‌تر ، لزوما نیاز است که از طریق سرویس لینک پرداخت یک کد تخفیف برای آیتم‌های مختلف فعالیت خود بسازید. از این طریق می‌توانید کمپین‌های متنوع تخفیف برگزار کرده و مشتری بیش‌تری جذب کنید. این امکان فوق‌العاده را سرویس لینک پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساختن آیتم مالی

فریلنسرها همچنین می‌توانند به کمک امکانات سرویس لینک پرداخت، توانمندی‌های خود را در قالب یک آیتم مالی صورتبندی کنند و آن را در اختیار کارفرماها قرار بدهند. این ویژگی نیز به کمک ارائه‌ی شفاف مختصات فعالیت فریلنسرها به کارفرماها، می‌تواند عاملی برای جذب سفارش کار بیش‌تر باشد.

مدیریت خودکار پرداخت‌ها

سرویس لینک پرداخت به فریلنسرها کمک‌ می‌کند تا با صدور فاکتورهای زمان‌بندی شده، پیگیری و دریافت مبالغ حق‌الزحمه از کارفرمایان را به صورت خودکار انجام بدهند. در حقیقت فریلنسرها به سادگی و با تعیین موعد پرداخت در فاکتورهای دوره‌‌ای خود، یک‌بار برای همیشه این فرآیند را مدیریت می‌کنند. از آن پس سرویس مذکور موعد هر پرداخت را یاداوری کرده و لینک‌پرداخت را به شکل خودکار برای کارفرمای مورد نظر ارسال می‌نماید. لابد شما هم با ما موافق هستید که این فرآیند خودکار سبب صرفه‌جویی انرژی و زمان شما خواهد شد و همچنین امور مربوطه نیز در نهایت دقت انجام خواهد گرفت.

چگونه یک لینک پرداخت دریافت کنید؟

اگر شما یکی از فریلنسرهای فعال امروزی هستید برای دریافت سرویس لینک پرداخت رایان پی باید مراحل ساده‌ی زیر را طی کنید:

شماره یک. اولین کاری که باید بکنید ثبت‌نام در سایت شرکت رایان پی است.

شماره دو. دومین اقدام شما این است که در راستای احراز هویت، مدارک مورد نیاز از جمله تصویر کارت ملی، شناسنامه و برگه‌ی احراز هویت‌تان را به سایت شرکت ارائه دهید.

شماره سه. حالا در مرحله‌ی بعدی باید صبور باشید تا کارشناسان شرکت رایان پی اطلاعات شما را بررسی کنند.

شماره چهار. در نهایت نیز باید از طریق لینک ساز، یک لینک پرداخت برای خودتان بسازید.

در واقع به همین سادگی و با گذر از این چهار مرحله‌ی بدیهی، شما یک لینک پرداخت دریافت خواهید کرد.

فریلنسرها می‌توانند به کمک امکانات سرویس لینک پرداخت، توانمندی‌های خود را در قالب یک آیتم مالی صورتبندی کنند و آن را در اختیار کارفرماها قرار بدهند. این ویژگی نیز به کمک ارائه‌ی شفاف مختصات فعالیت شما به کارفرماها، می‌تواند عاملی برای جذب سفارش بیش‌تر باشد.

برگرفته از : رایان پی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

شرکت رایان پی یکی از زیر مجموعه های "هولدینگ بزرگ رایانمهر دانش سنج" که با بهره گیری از ظرفیت های بزرگ این هولدینگ و تجربه و توانایی سال ها هندل کردن تراکنش های شرکت های بزرگی مثل ایران سل, همراه اول, بانک ملت, به پرداخت, بانک پارسیان, آپک, رایتل, جیرینگ و ده ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن ترین درگاه های پرداخت واسط را در بازار تجارت الکترونیک ایران ارائه می کند. همچنین با سابقه خوبی که در پشتیبانی از مشتریان B2C و B2B دارد پاسخگوی همیشگی تمامی نیاز های طرف های تجاری خود است...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]