کد: 140006015392716327

آیا تا به حالا به جذب شانس و ثروت بیشتر فکر کرده اید؟

سنگ های نماد شانس و ثروت را بشناسید

کد: 140006015392716327

https://bit.ly/3kmhjdF

، رشت , (اخبار رسمی): اگر بدانید همراه داشتن برخی سنگ ها با افزایش ارتعاش شما شانس و ثروت بیشتری به سمت شما جذب می نماید چه کار می کنید؟ این مطلب بر اساس داستان های تاریخی، اعتقادات ملل مختلف و همچنین کشورهای مبدا سنگ های مورد نظر جمع آوری و به رشته تحریر در آمده است.

سنگ های نماد شانس و ثروت را بشناسید
Stones of luck and wealth

این مطلب بهترین راهنما برای شناخت سنگ های شانس، خوشبختی و ثروت است.سنگ هایی که همواره در طول تاریخ مورد توجه پادشاهان و ماجراجویان بوده است. این سنگ ها برای صاحبان خود شانس و ثروت به ارمغان می آورند.

این مطلب بهترین راهنما برای شناخت سنگ های شانس، خوشبختی و ثروت است.سنگ هایی که همواره در طول تاریخ مورد توجه پادشاهان و ماجراجویان بوده است.بر اساس اعتقادات گذشتگان و داستانهای تاریخی این سنگ ها برای صاحبان خود شانس و ثروت به ارمغان می آورند.

1. سیترین
سیترین، سنگی با رنگ طلایی پرجنب و جوش که همچون طلا حس برازندگی و گرانبهایی را دارنده خود تقویت می کند.اعتقاد بر این است که سیترین به “Lucky Merchant’s Stone”(سنگ تاجر خوش شانس) معروف است که موفقیت مالی و ثروت را برای مردم و صاحبان خود به ارمغان می آورد. در واقع، این امر آن را به یکی از سنگهای پر تقاضا برای شانس تبدیل کرده است.
همچنین یکی از قدرتمندترین بلورها برای آشکارسازی است، به ویژه از نظر ارتقا موفقیت در مشاغل. گفته می شود این کریستال قدرت و وفور خورشید را حمل می کند.
ارتعاش قدرتمند آن نه تنها موجب رونق و ثروت می شود، بلکه همچنین به شما می آموزد که چگونه آن را جذب کنید، سخاوت را تقویت می کند، و به شما کمک می کند تا آن را عاقلانه صرف کنید. غیر از جذب پول و شانس در زندگی شما، سیترین همچنین می تواند در بهبود روحیه شما کمک کننده باشد و خوش بینی را برای شما به ارمغان بیاورد.
نام علمی : سیترین / Citrine
نام مستعار: (سنگ بازرگان خوش شانس)
رنگ : زرد، از رنگ ملایم تا عسلی یا حتی قهوه ای.
چاکرا : Plexus خورشیدی و چاکرای تاج را فعال می کند.
مبدا : برزیل ، روسیه، فرانسه، ماداگاسکار، انگلیس و آمریکا.

در خرید این سنگ باید مراقب باشید چون گاهی از آنجا که سیترین سنگی نادر است، آمتیست که تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد اغلب به جای آن فروخته می شود.
بنابراین، اگر می خواهید پول و شانس کسب و کار را به خود جذب کنید، Citrine جذابیت بسیار خوبی برای انتخاب دارد. نکته ای برای استفاده از سیترین: سیترین را در “گوشه خانه” یا جعبه پول نقد خود قرار دهید تا یک شانس مالی اضافی کسب کنید.
این سنگ قیمتی جذاب در میان کسانی که به قدرت مواد طبیعی اعتقاد دارند بسیارمحبوب است. سنگ رفاه ، ثروت ، حمایت و موفقیت است. اعتقاد بر این است که سیترین چیزهای بد را از زندگی شما دور می کند و در سخت ترین شرایط نور را به زندگی شما می تاباند.

2. آونتورین سبز
اعتقاد بر این است که یکی از خوش شانس ترین سنگهای قیمتی موجود است ، aventurine سبز می تواند کریستالی برای افرادی باشد که دوست دارند در زندگی ریسک کنند و انرژی و شانس برنده شدن را می خواهند.
در واقع ، نام آن از اصطلاح لاتین Aventura گرفته شده است که به معنای شانس است، و باعث می شود که این سنگ زیبا در جذب خوش شانسی و ثروت و همچنین تثبیت موقعیت های مالی مفید باشد.
در بسیاری از داستان ها و گفته های قدیمی نقل شده که اگر هنگام خرید بلیط قرعه کشی یا یک فرایند تجاری یک قطعه Green Aventurine را در جیب سمت چپ خود حمل کنید، ظاهرا این موضوع می تواند برای شما شانس بیاورد. بنابراین ، اگر می خواهید سعادت یا دارایی خود را تقویت کنید ، آونتورین یک سنگ خاص برای شماست.
نام علمی : آونتورین سبز / Green aventurine
نام مستعار: (سنگ فرصت)
رنگ : سبز
چاکرا: قلب
مبدا: هند ، اسپانیا ، ایتالیا ، برزیل ، چین ، روسیه ، تبت ، نپال

اگر می خواهید در زمینه سرمایه گذاری های جدید خود پیشرفت خوبی داشته باشید ، آونتورین سبز برای شما کریستال مناسبی است.
نکته استفاده از Green Aventurine: اگر قصد شرکت در مسابقات را دارید ، Green Aventurine را با خود ببرید.

3. تورمالین کوارتز
کریستال عالی دیگر برای تقویت خوش شانسی. کوارتز تورمالین ترکیبی از ویژگی های تورمالین است که انرژی منفی را به انرژی مثبت و کوارتز تبدیل می کند که باعث تقویت تمرکز و انرژی های لرزشی می شود و در نهایت شانس شما را دو چندان می کند.
این سنگ همچنین یکی از معدود بلورهای خوش شانسی است که تقریباً در همه جا موجود است. بنابراین یافتن آن چندان دشوار نخواهد بود و باید بسیار ارزان تر از اکثر سنگ های قیمتی دیگر باشد. از نظر چاکراهای ، این کریستال می تواند ریشه ، چشم سوم ، شبکه خورشیدی ، تاج و چاکرای گلو و قلب را فعال نماید.
همچنین به شما کمک می کند اراده قوی داشته باشید و در عین حال در سرمایه و دارایی نیز موفق باشید. علاوه بر این ، قدرت ناشی از این سنگ می تواند به طور قابل توجهی در سبک زندگی شما تأثیر بگذارد. با این کار می توانید احساس آرامش بیشتر و استرس کمتری داشته باشید. علاوه بر این ، شما می توانید از این کریستال با سنگهای قیمتی دیگر در این لیست استفاده کنید تا تأثیر آن بیشتر شود.
نام علمی: کوارتز تورمالین / Tourmalinated Quartz
نام مستعار: (سنگ قدرت)
رنگ: روشن با رشته های تیره
چاکرا: ریشه ، ساکرال. خورشیدی ، قلب ، گلو ، چشم سوم ، تاج
مبدا: در سراسر جهان

کوارتز تورمالین یکی از بهترین بلورها برای تقویت شانس و خوش شانسی شما است. این ترکیب کیفیت کوارتز – تقویت کننده انرژی و تمرکز ارتعاشی – با تورمالین – مسدود کننده و انتقال منفی به مثبت است – بنابراین این شانس دو چندانی دارد.
برای تقویت تأثیر آنها می توانید از کوارتز تورمالین با کریستالهای دیگر موجود در این لیست استفاده کنید.
نکته ای برای استفاده از کوارتز تورمالین: این سنگ جذاب خوش شانس را به عنوان نگین انگشتر یا دستبند خود بپوشید تا توانایی خود را در کسب و درآمد تقویت کنید.

4.لابرادوریت
لابرادوریت که احتمالاً یکی از زیباترین کریستال های خوش شانسی در این لیست است، از ساختار متبلور در کنار سایه های مختلف آبی ساخته شده است. این سنگ یک موفقیت بزرگ به شما ارائه می دهد. باعث می شود یکی از معدود سنگ های قیمتی باشد که می توانید برای شانس کاملا به آن اعتماد کنید.
همچنین این سنگ قیمتی با ارتعاش مثبت خود، سرزندگی و خوش شانسی را در یک زمان برای شما به ارمغان می آورد. هر زمان که احساس می کنید در زندگی گیر کرده اید و به انگیزه ای برای جریان دوباره جریان نیاز دارید لابرادوریت را همراه خود داشته باشید.
این امر باعث شفافیت تصمیمات شما و درعین حالی از بین بردن انرژی منفی می شود، از شما در برابر هرگونه تصمیم بد محافظت می کند که منجر به از دست دادن ثروت شما شود. ارتعاشات آن همچنین بر سلامت روان و ثروت شما تأثیر می گذارد و شانس بیشتری از آنچه تصور می کنید به ارمغان می آورد.
نام علمی : لابرادوریت / Labradorite
نام مستعار : (سنگ سرنوشت ساز)
رنگ: آبی رنگین کمانی ، مایل به خاکستری تا سیاه ، زرد
چاکرا: چشم سوم
مبدا: روسیه ، کانادا ، اسکاندیناوی ، ایتالیا

لابرادوریت یک کریستال زیبا است و به دلیل ارتعاش زیاد، همزمانی شانس ، سرزندگی و خوش شانسی را به ارمغان می آورد.
اگر عاشق شانس هستید و می خواهید بیشتر آن را تجربه کنید، لابرادوریت باید همراه همیشگی شما باشد. برای کمک به یادآوری رویاهایتان ، یک تکه از آن را زیر بالش خود قرار دهید.
نکته ای برای استفاده از لابرادوریت: لابرادوریتی که به عنوان جواهرات استفاده می شود بسیار موثرتر است.

5. مالاکیت
مالاکیت یک کریستال قدرتمند برای جذب شانس است که در آن سایه های زیبای سبز رنگی وجود دارد. اما باید از آن عاقلانه استفاده شود. این به این دلیل است که این سنگ عجیب هر دو انرژی مثبت و منفی را تقویت می کند.
گفته می شود مالاکیت می تواند شما را در برابر بدبختی ها که به همان اندازه خوش شانسی مهم است، محافظت کند و موفقیت را برای تجارت به ارمغان بیاورد. همچنین می تواند با جذب افراد مناسب به شما در دستیابی به شهرت و ثروت کمک کند.
به طور خلاصه ، مالاکیت سنگ زیبایی برای به دست آوردن ثروت، شکوفایی و فراوانی است اما میتواند شما را به خطر پذیری و ریسک بیشتر نیز ترغیب کند.
نکته استفاده از مالاکیت: مالاکیت را در کیف خود قرار دهید یا مصاحبه های شغلی همراه خود داشته باشید.
مالاکیت که به سنگ تحول نیز معروف است، بلوری قدرتمند است که با سایه های زیبای سبز خود شانس را به خود جلب می کند. ساختار متبلور آن مقدار زیادی از ارتعاشات را منتشر می کند و خوشبختی را برای صاحب خود جلب می کند.
نام علمی : مالاکیت / Malachite
نام مستعار : (سنگ تحول)
رنگ: سبز
چاکرا: قلب و گلو
مبدا: رومانی ، زامبیا ، روسیه ، آلمان ، خاورمیانه.

اعتقاد بر این است که مالاکیت می تواند شما را در برابر هر گونه بدبختی محافظت کند و زندگی شما را به موفقیت برساند. همچنین با جذب افراد مناسب به شما در دستیابی به ثروت و شهرت کمک می کند. این سنگ که به طور عمیق به چاکرای گلو و قلب متصل است ، می تواند آرامش درونی قلب و صداقت را به ارمغان بیاورد. به شما این امکان را می دهد که بدون ترس از قضاوت کسی ، موثرتر خواسته خود را بیان کنید.
این یکی از بهترین سنگ های قیمتی خوش شانسی است که اعتماد به نفس شما را تزلزل ناپذیر می کند و شما را به ریسک پذیری ترغیب می کند. با این حال ، باید مراقب آن باشید. اگر از اهداف خود در استفاده از سنگ بی احتیاط باشید یا صادق نباشید ، به دلیل ارتعاشات قدرتمند خود ، مالاکیت به همان اندازه انرژی منفی را جذب می کند.

6.رز کوارتز
آیا می توانید در زندگی عاشقانه خود کمی بیشتر از شانس استفاده کنید؟ یا رابطه موجود شما نیاز به افزایش دارد؟ در این صورت ، رز کوارتز می تواند یک انتخاب عالی باشد.
همراه با الهه عشق ، ارتعاش پرانرژی رز کوارتز عشق را به ما جلب می کند. همچنین از نزدیک با چاکرای قلب مرتبط است.
نکته ای برای استفاده از سنگ رز کوارتز: یک تکه تقریبا بزرگ از رز کوارتز را در “گوشه عشق” خانه خود و همچنین در کنار تخت خود قرار دهید تا شانس عشق بیشتر را به ارمغان بیاورد.
این کریستال صورتی رنگ که عمیقا با الهه عشق ارتباط دارد، دارای ارتعاشات پرانرژی است که عشق را به سمت شما جذب می کند.
نام علمی : رز کوارتز / Rose Quartz
نام مستعار : (سنگ عشق)
رنگ: صورتی
چاکرا: قلب
مبدا: آمریکا ، ژاپن ، آفریقای جنوبی ، ماداگاسکار ، هند ، برزیل

این سنگ که نزدیک به چاکرای قلب است، گرمی و خوشبختی را برای رابطه ها به ارمغان می آورد یا به شما اجازه می دهد احساسات منفی غیر ضروری را کنار بگذارید، بنابراین می توانید به جلو حرکت کرده و کسی را که دوست دارید ملاقات کنید.
علاوه بر این، سنگ رزکوارتز کمک می کند تا انرژی منفی را از هر موقعیتی حذف کرده و انرژی و ارتعاشات عشق بی قید و شرط را جایگزین آن کند. این احساس زیبا که به همه نزدیکان منتقل می شود، به رفع تنش کمک می کند و به سرعت اختلافات را حل می کند.

7. چشم ببر
یک کریستال شفابخش است که ترکیبی زیبا از رشته های قهوه ای و طلایی در سرتاسر ترکیب آن جریان دارد. این سنگ زیبا نه تنها جلوه زیبایی به شما می دهد ، بلکه شانس و ثروت را در زندگی شما به ارمغان می آورد.
همانطور که از نام آن پیداست ، این سنگ به شما اراده و چشم انداز ببر را می دهد که از هیچ چیز نمی ترسد. همچنین با اجازه دادن به شما برای دیدن آینده و تصمیم گیری هوشمندانه مالی ، شانس به همراه می آورد. این سنگ یک آهنربای ثروتمند است که عمیقا با چاکرای ریشه متصل می شود، و سرنوشت شما را بسیار غنی می نویسد.
در شرایط استرس زا، این بلور می تواند هوش شما را بالا ببرد و اعصاب شما را آرام کند. این سنگ زیبا و قدرتمند کیف پول شما را بیش از حد شارژ می کند و ثروت و فرصت هایی را برای یافتن سودهای پولی در هر شرایطی به خود جلب می کند.
نام علمی : چشم ببر / Tiger’s Eye
نام مستعار : (سنگ ذهن)
رنگ: قهوه ای ، زرد ، قرمز و رگه های طلایی
چاکرا: خورشیدی ، ریشه
مبدا: مکزیک ، آمریکا ، آفریقای جنوبی ، استرالیا ، هند ، برزیل

چشم ببر سنگی برای متولدین نوع لئو است. این سنگ ثبات را فراهم می کند. به عنوان سنگ ذهن ، برای فیلتر کردن حواس پرتی های ذهنی و تشویق به نظم و انضباط شخصی نیز عالی است.
غرور یک متولد لئو گاهی اوقات باعث می شود که آنها تصمیمات بد بگیرند. با گذشت زمان ، این تصمیمات می تواند به روابط آسیب برساند و رسیدن به اهداف را دشوارتر کند. با انرژی بی نظیر چشم ببر ، نه تنها به قضاوت خود اعتماد می کنید ، بلکه با فروتنی در هنگام اشتباه، آن را به خوبی درک خواهید کرد.
چشم ببر علاوه بر تقویت شجاعت، می تواند استعدادهای هنری و خلاقیت را دوباره زنده کند.
نکته ای برای استفاده از سنگ چشم ببر: برای آرام کردن ذهن بیش فعال، با هرم چشم ببر مراقبه کنید. هرم یک شکل قدرتمند برای اتصال با زمین و بهشت است

8. جید سبز
جید سبز یا همان یشم به عنوان یک کریستال در حال رشد شناخته می شود ، قدرت جذب پول را دارد. این سنگ قیمتی شرقی برای پاکسازی فکر و تصمیم گیری مهم در مورد سرمایه گذاری و استفاده از پول برای شما بهترین گزینه است.
همچنین ، این سنگ قیمتی در حالی که شما را از بدبختی ها و بلایا محافظت می کند ، شانس و ثروت را به خود جذب می کند. علاوه بر این ، این سنگ به شما کمک می کند بدون ترس به دنبال فرصت های جدید باشید ، و شانس مورد نیاز شما را برای رسیدن به یک شغل عالی را به شما می دهد.
این سنگ برای شما آرامش و شهامت خطر پذیری و در آغوش گرفتن شانس را به ارمغان می آورد ، که این زمینه را برای آینده مثبت تر تعیین می کند. علاوه بر این ، یشم در جذب عشق نیز به شما شانس بیشتری می بخشد.
نام علمی : جید سبز / Green Jade
نام مستعار : (افسون خوش شانسی و سنگ رویایی)
رنگ: سبز
چاکرا: قلب
مبدا: مکزیک ، روسیه ، گواتمالا ، میانمار ، آمریکا ، چین

این سنگ در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان سنگی برای شانس استفاده می شود ، اما چیزی فراتر از یک طلسم خوش شانسی است.
یشم سبز به شما کمک می کند تا از مال خود محافظت کنید در حالی که با انرژی بیشتر ثروت بیشتری را جذب می کنید. همچنین محدودیت های خودخواسته ای را که می تواند مانع جذب پول شود، برطرف می کند ، به ویژه اگر در مورد سزاوار بودن برای جذب آن آن ثروت شک دارید.
اگر رویاهایتان درون قلب شما متمرکز هستند و نیاز به آشکار شدن در واقعیت دارند، یا می خواهید انرژی طولانی مدت را جذب کنید و به کسب درآمد بپردازید، یشم سبز به این روند کمک می کند.
نکته ای برای استفاده از یشم سبز: مجسمه فیل یشم سبز حک شده نمادی از شکوفایی است.

دوستان و همراهان گرامی همانطور که در ابتدای این مطلب قید شد تمامی مطالب این مقاله بر اساس شواهد تاریخی و داستان های ملل مختلف جمع آوری و ارائه شده است و همانطور که می دانید در طول سالهای گذشته آزمایشات زیادی نیز بر روی سنگ ها انجام شده است و بسیار از خواص آنها که جنبه عملی و عملی داشته ثبت گردیده اما بسیاری از این خواص نیز شهودی بوده و به اعتقادات و نوع نگاه اشخاص بستگی دارد.

همواره در طول تاریخ و همچنین زمان حاضر بسیاری از افراد مشهور و صاحب ثروت و قدرت هستند که به خواص این سنگ ها اعتقاد داشته و از آنها استفاده می نمایند و موفقیت و ثروت خود را مدیون استفاده از آنها می دانند و همچنین در نقطه مقابل بسیاری نیز تنها از آنها به عنوان سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و تنها برای زیورآلات و جواهرات استفاده می نمایند.

اما در پایان باید بدانیم تمامی سنگ هایی که همراه داریم دوستانی چندهزار ساله و بعضا چند میلیون ساله هستند که داستان تمدن های زیادی را در قلب خود حمل می کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احساس حضور

فروشگاه اینترنتی احساس حضور ارائه دهنده انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کاملا طبیعی و معدنی درجه یک، انواع کاسه تبتی دست ساز و ماشینی و انواع عودهای دست ساز و طبیعی و.....

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه