اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006065398617103

فردین رابط می گوید: می خواهم غیبت در دربی را جبران کنم

کد: 140006065398617103

https://bit.ly/3mT122T

، بابل , (اخبار رسمی): در این خلاصه ای از صحبت های فردین رابط را آوردیم

می خواهم غیبت در دربی را جبران کنم
فردین رابط می گوید: می خواهم غیبت در دربی را جبران کنم

بازیکن جوان استقلال به صورت قرضی از این تیم جدا شد و به نفت مسجدسلیمان رفت تا بیشتر فرصت بازی پیدا کند.

فردین رابط در مورد مدتی که در استقلال حضور داشت و در نهایت  جدایی اش از این تیم به خبرنگار ما گفت: من یک نیم فصل در استقلال حضور داشتم ولی بعد از دربی امید ها که یک اتفاق افتاد نگاه  کادرفنی کاملا به من عوض شد و من از کار تیمی جدا شدم و از چند باشگاه پیشنهاد داشتم که رضایت  نامه نمی دادند که بروم تا اینکه سرمربی عوض شد و آقای مجیدی آمد و من با ایشان حرف زدم و گفتم  با شرایط فعلی استقلال من نمی‌توانم خودم را نشان دهم و باشگاه با جدایی ام موافقت کرد. من هم تیم جدیدم  را انتخاب کردم و دیروز در تمرینات نفت مسجدسلیمان حاضر شدم.‌ 

او در در مورد اینکه شنیده می‌شد قرار است به عنوان بازیکن قرضی به نساجی برود ولی به نفت مسجدسلیمان رفت ادامه داد: درست است. ما با  نساجی حرف زده بودیم و کادرفنی قبلی من را میخواست ولی کادر فنی عوض شد. چند تیم مثل  سایپا و ذوب آهن هم بودند که می‌توانستم  آنها را انتخاب کنم اما چیزی که  برای من مهم است بازی کردن است و من فکر می کنم در  تیم نفت با صحبت هایی که با سرمربی انجام دادم بیشتر فرصت بازی پیدا کنم. آقای یزدی بازیکن سابق استقلال است و این موضوع می‌تواند به من کمک کند و امیدوارم که بتوانم شرایط خوبی برای خودم رقم بزنم.

وی در مورد مدت قرار داداش با نفت گفت: به مدت یک نیم‌فصل قرارداد دارم و بعد به استقلال برمیگردم.

 رابط در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر افزود: مدارکم را تحویل دادم و مدیریت مسجد سلیمان خیلی امیدوار است که کارتم صادر شود. خیلی هم انگیزه دارم زیرا من در دربی بزرگسالان نتوانستم مقابل پرسپولیس بازی کنم و دوست دارم مقابل پرسپولیس به میدان بروم و خودم را نشان دهم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احمدعلی ملانیا جلودار

شرکت info universe یک شرکت بزرگ در راستای خدمات خبر رسانی و فناوری اطلاعات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش