اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105046318017103

همه چیز درباره اپلیکیشن لیمو آنلاین

اپلیکیشن لیمو آنلاین

کد: 140105046318017103

https://bit.ly/3OxclYF

، بابل , (اخبار رسمی): اپلیکیشن لیمو آنلاین که به تازگی در اردیبهشت ۱۴۰۱ فعالیت خود را شروع کرده در تلاش است که با بستر سازی درست و شفافیت کامل بازار نظام آموزشی را به سمت هر چه عادلانه‌تر پیش ببرد.

اپلیکیشن لیمو آنلاین
اپلیکیشن لیمو آنلاین

هر روزه بسیاری از افراد از کلاس‌های مختلف جهت رشد شخصی خود استفاده می‌کنند. حال شرایطی را در نظر بگیرید که بتوان در آن به راحتی و تنها با استفاده از گوشی هوشمند در سریع ‌ترین زمان ممکن به تمامی کلاس‌های کشور دسترسی داشته باشید و کلاس رزرو کنید.

امکانات اپلیکیشن لیمو آنلاین 

اپلیکیشن لیمو آنلاین چنین امکانی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

کاربران می‌توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی با توجه به نظرات٬ قیمت کلاس و فیلم هر استاد٬ کلاس مناسب خود را انتخاب نمایید و حتی از گزینه امکان عودت وجه نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن لیمو آنلاین که به تازگی در اردیبهشت ۱۴۰۱ فعالیت خود را شروع کرده در تلاش است که با بستر سازی درست و شفافیت کامل بازار نظام آموزشی را به سمت هر چه عادلانه‌تر پیش ببرد.

محمد عرفان سامان بخش٬ بنیانگذار این استارتاپ گفت: «ما اعتقاد داریم که اساتید بسیار توانمندی در گوشه و کنار کشور داریم که به علت محدودیت جغرافیایی و ناتوانی در بازاریابی٬ هیچوقت فرصت این را پیدا نکرده‌اند که به حق خود برسند. با لیمو دیگر اساتید کافی است فقط تمرکز خود را برای تدریس بگذارند و اساتید خوب در لیمو با توجه به نظرات دانش‌ پذیران دیده میشوند و دیگر رسیدن به مدارج بالای تدریس نیاز به هزینه کردن نیست! لیمو بازار را عادلانه خواهد کرد.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احمدعلی ملانیا جلودار

شرکت info universe یک شرکت بزرگ در راستای خدمات خبر رسانی و فناوری اطلاعات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]