اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135412417103

درباره مدرک تحصیلی شیلا جاوید

همه چیز در مورد تحصیلات شیلا جاوید

کد: 140006135412417103

https://bit.ly/2WTetVt

، بابل , (اخبار رسمی): با وجود سختی های زیادی که برای برگزاری ورکشاپ بود، حدود 6 ورکشاپ از آبان تا بهمن 97 در مرکز 52 متری برگزار شد. همین دوران مصادف شد با رونمایی شیلا جاوید از سبک اختصاصی تتو ابرو خود که فشن بروز Fashion Brows نام داشت.

همه چیز در مورد تحصیلات شیلا جاوید
همه چیز در مورد تحصیلات شیلا جاوید

شیلا جاوید در دهم اردیبهشت سال 97 همزمان با روز تولد خود، از طرف کنگره بین المللی زنان کار آفرین به عنوان کارآفرین برتر سال انتخاب شد.

شیلا جاوید اردیبهشت سال 96 خبر بارداری خود را از دکتر گرفت اما با وجود بارداری تا ماه های آخر دست از فعالیت و کار در زمینه ی فیبروز ابرو و آرایش دائم نکشید. وی در ماه چهارم بارداری خود که مرداد ماه همان سال بود، برای گذراندن دوره ی آموزشی فیبروز نزد برانکو بابیک به باکو سفر کرد و با گذراندن این دوره عضو رسمی آکادمی فیبروز شد و می توانست زیر نظر آکادمی phi و با این برند ادامه ی کار بدهد، اما شیلا جاوید کار کردن برای خودش و با نام و برند خودش را ترجیح داد و فعالیت حرفه ای خود را در قالب نام و سبک های اختصاصی خود ادامه داد.

 شیلا جاوید بعد از ماه هشتم بارداری، به فعالیت خود در اصفهان پایان داد تا ماه آخر بارداری را در تهران سپری کند. یکی از خاطره انگیز ترین روزهای زندگی او در 4 دی ماه 96 مصادف با روزکریسمس و شب تولد عیسی مسیح رقم خورد و آن اتفاق، تولد اولین فرزندش،کارِن گودرزی بود. وی بعد از گذراندن بیست روز استراحت زایمان، فعالیت کاری خود را از سر گرفت. با توجه به درخواست های زیاد برای فیبروز ابرو و آرایش دائم از جانب مشتری های شعبه ی اصفهان، فعالیت خود را در این شعبه از سر گرفت و تا حدود سال 98 به همراه همسر و فرزند خود در رفت و آمد به اصفهان بود.

بهمن ماه سال 96 نقطه ی عطفی در دوران کاری شیلا جاوید بود چرا که در این دوران اولین واحد مستقل خود را با متراژ 52 متر واقع در سعادت آباد اجاره کرد تا بتوانید فرزند خود را به همراه پرستارش به محل کار ببرد تا به خاطر کار زیاد که بعضا تا 9 و یا 10 شب طول می کشید، از فرزندش دور نماند. این مسئله در سالن های زیبایی دیگر به خاطر وجود مواد شیمایی نظیر رنگ مو و ... امکان پذیر نبود.

شیلا جاوید در دهم اردیبهشت سال 97 همزمان با روز تولد خود، از طرف کنگره بین المللی زنان کار آفرین به عنوان کارآفرین برتر سال انتخاب شد و توانست مدرک بین المللی و تندیس بانوی کارآفرین برتر سال 97 را اخذ نموده و برگی به افتخارات خود بیفزاید.

شروع ورکشاپ های آموزشی فیبروز و فشن بروز

در اوایل سال 97 به خاطر درخواست افرادی که با هنر شیلا جاوید آشنا شده بودند، فعالیت خود را به آموزش فیبروز ابرو به صورت خصوصی ارتقا داد. بنا به تقاضای زیاد هنرجوها برای فراگیری تکنیک فیبروز ابرو، شیلا جاوید به فکر برگزاری ورکشاپ آموزشی با چند نفر افتاد و اولین ورکشاپ خود را در ساعت 10 شب از طریق پیج اینستاگرام خود اعلام کرد. این ورکشاپ تا ساعت 12 شب با ظرفیت 10 نفر، تکمیل ظرفیت شد. به خاطر استقبال فوق العاده ی هنرجوها از ورکشاپ اول، تاریخ دومین ورکشاپ نیز از طرف شیلا جاوید اعلام شد و تا فردای همان روز نیز دومین ورکشاپ تکمیل ظرفیت شد و این روند تا ثبت نام چهارمین ورکشاپ در همان روز ادامه پیدا کرد. به دلیل اینکه تعداد هنرجوهایی که از شیلا جاوید آموزش فیبروز و سبک های اختصاصی فشن بروز و سوپرفشن بروز را فرا گرفته اند، بالاتر از تمامی آموزنده های این عرصه بوده و همچنین سرعت پر شدن ورکشاپ های وی باعث شد تا رکورددار آموزش در ایران نام گیرد.

با وجود سختی های زیادی که برای برگزاری ورکشاپ بود، حدود 6 ورکشاپ از آبان تا بهمن 97 در مرکز 52 متری برگزار شد. همین دوران مصادف شد با رونمایی شیلا جاوید از سبک اختصاصی تتو ابرو خود که فشن بروز Fashion Brows نام داشت.

با این حجم از استقبال و با توجه به کوچک بودن مرکز در آن دوره، شیلا جاوید تصمیم به تغییر مرکز تخصصی خود گرفت و به واحد 130 متری در سعادت آباد تهران نقل مکان کرد. در حدود یکسال در این مرکز 20 ورکشاپ فشن بروز ابرو و 15 ورکشاپ فیبروز ابرو، در محیطی جدید و با امکانات بهتر، برگزار شد. در همین دوره شیلا جاوید تصمیم به برگزاری ورکشاپ خارج از ایران نمود و حدود 2 ماه اعلام، ثبت نام و هماهنگی های ورکشاپی آموزش سبک فشن بروز و سوپر فشن ابرو در دبی شروع شد و با رونمایی سبک سوپرفشن، هجدهمین دوره ی ورکشاپ فشن بروز و سوپرفشن با 10 هنرجو، در یک هتل پنج ستاره برگزار شد و موفقیت دیگری به کارنامه ی شیلا جاوید اضافه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احمدعلی ملانیا جلودار

شرکت info universe یک شرکت بزرگ در راستای خدمات خبر رسانی و فناوری اطلاعات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی