اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006145415117103

مرکز تخصصی شیلا جاوید

کد: 140006145415117103

https://bit.ly/38JOToC

، بابل , (اخبار رسمی): مرکز تخصصی شیلا جاوید در بهمن ماه 98 به منطقه الهیه به سالنی با متراژ 120 متر انتقال پیدا کرد و در این مرکز برای اولین بار در کنار خدمات تتو ابرو اجرا شد.

مرکز تخصصی شیلا جاوید
مرکز تخصصی شیلا جاوید

در این مرکز برای اولین بار در کنار خدمات تتو ابرو از جمله فشن بروز و فیبروز ابرو، آرایش دائم از جمله تتوی رژ لب و خط لب، خط چشم و بن مژه، لاین های زیبایی دیگر با کمک افراد متخصص انجام شد.

مرکز تخصصی شیلا جاوید در بهمن ماه 98 به منطقه ی الهیه به سالنی با متراژ 120 متر انتقال پیدا کرد و در این مرکز برای اولین بار در کنار خدمات تتو ابرو از جمله فشن بروز و فیبروز ابرو، آرایش دائم از جمله تتوی رژ لب و خط لب، خط چشم و بن مژه، لاین های زیبایی دیگر با کمک افراد متخصص و موفق در رشته ی کاری خود، از جمله زیبایی پوست، اکستنشن مژه، تتو بدن و خدمات پزشکی زیبایی اضافه شد.

از آنجایی که تمایل به پیشرفت و موفقیت در شیلا جاوید خاموش نشدنی ست، تصمیم به برگزاری سمینار آموزشی گرفت و موفق شد 250 نفر هنرجو برای سمینار های خود ثبت نام کند که 4 سمینار 50 نفره در تهران و 1 سمیناره 50 نفره در شیراز تکمیل ظرفیت شد و این رکورد جدیدی بود در زمینه شغلی آموزش فیبروز ابرو و همچنین آموزش سبک اختصاصی خود که فشن بروز ابرو و سوپر فشن ابرو نام دارد.

تاریخ اولین سمینار آموزشی 8 اسفند 98 بود که به علت شیوع ویروس کرونا در جهان، کنسل شد و به همین ترتیب باقی سمینارها نیز کنسل شدند. به خاطر شور و شوق هنرجوها برای آموزش ها، برای اکثر افراد، بعد از 7 ماه انتظار آموزش سمینار به ورکشاپ تبدیل شد و توانستند زودتر این هنر را فرا گرفته و وارد بازار کار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احمدعلی ملانیا جلودار

شرکت info universe یک شرکت بزرگ در راستای خدمات خبر رسانی و فناوری اطلاعات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی