اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006135412317103

بیوگرافی شیلا جاوید

کد: 140006135412317103

https://bit.ly/3n46WOH

، بابل , (اخبار رسمی): شیلا جاوید (جاوید فرد) ملقب به دکتر ابرو، فردی شناخته شده در دنیای زیبایی و در زمینه ی فیبروز و فشن بروز ابرو می باشد. وی در سال 1369 در شیراز متولد شد و دارای مدرک کارشناسی در رشته ی کامپیوتر نرم افزار از دانشگاه یزد می باشد.

بیوگرافی شیلا جاوید
بیوگرافی شیلا جاوید

ورود به عرصه ی زیبایی و تتو

شیلا جاوید اوایل سال 91 به صورت اتفاقی و با تشویق خواهر خود، پا به دنیای تتو گذاشت. با فرا گرفتن آموزش های ابتدایی، مطالعه و تمرین مستمر شروع به فعالیت در زمینه ی تتوی ابرو، فیبروز ابرو،تتوی رژ لب، خط چشم و بن مژه کرد. اولین تجربه ی وی که شامل طراحی و فیبروز ابرو روی مدل زنده بود، بدون نظارت هیچ استادی انجام شد ولی از آنجایی که مدت ها بود که در حال تمرین روی کاغذ بود،

توانست به زیبایی اولین کار خود را به پایان برساند. رضایت اولین مشتری و تشویق اطرافیان بعد از دیدن اولین نمونه ی فیبروز ابرو از شیلا جاوید، تلنگری برای وی شد تا با جدیت هرچه تمام تر شروع به رشد در این زمینه ی کاری بکند. اولین درآمد زندگیش نیز در همان روز با مبلغ 230 هزار تومان بود که یکی از تجربیات لذت بخش و فراموش نشدنی برای وی بوده است.

پس از آن شیلا جاوید شروع به فعالیت در زمینه ی فیبروز ابرو و آرایش دائم درچندین سالن زیبایی در تهران و به صورت حقوق درصدی کرد. اولین فعالیت رسمی وی در یک سالن زیبایی در یافت آباد بود.

پس از آن نیز به یک سالن زیبایی دیگر واقع در ستارخان رفت و تجربه ی کار در این سالن باعث شد که با وجود تعداد کم مشتری هایی که داشت و بالا بودن ریسک این تصمیم، از فکر حقوق درصدی، به فکر اجاره ی صندلی بیوفتد. به همین خاطر با توجه به شرایط جدید، وارد سالن زیبایی واقع در سعادت آباد تهران شد.

بعد از آن نیز به صورت اجاره ی صندلی و اجاره ی اتاق در چندین سالن زیبایی در سعادت آباد فعالیت خود را در زمینه ی فیبروز ابرو و آرایش دائم ادامه داد. در این مدت بود که شیلا جاوید شروع به شناخته شدن در عرصه ی زیبایی و آرایش دائم صورت به خصوص فیبروز ابرو و تتو ابرو شد.

در همین دوران شروع به آموزش دوره های خصوصی یک و دو نفره فیبروز برای هنرجوهای تمام شهرهای ایران نمود. همین باعث شد که در اواخر سال 94، علاوه بر فعالیت حرفه ای در تهران، با یک سالن زیبایی در اصفهان نیز شروع به همکاری کند. فعالیت وی در اصفهان به صورت دو روز در ماه شروع شد.

استقبال زیاد طرفداران سبک ظریف فیبروز ابروی شیلا جاوید عاملی برای ماندن وی در همین عرصه بود و کمتر فرصتی برای شاخه های آرایش دائم دیگر از جمله تتوی رژ لب، خط لب، خط چشم و بن مژه برای وی ماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

احمدعلی ملانیا جلودار

شرکت info universe یک شرکت بزرگ در راستای خدمات خبر رسانی و فناوری اطلاعات است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی