اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006185423817106

آرک زیست آزما از میان دانش آموختگان رشته های علوم زیستی و پزشکی استخدام میکند

استخدام کارشناس آزمایشگاه و تضمین کیفیت در شرکت آرک زیست آزما

کد: 140006185423817106

https://bit.ly/3le1iY0

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آرک زیست آزما جهت تکمیل کادر فنی خود و اجرای طرح های توسعه ای شرکت از میان فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مرتبط با علوم زیستی و پزشکی در عناوین شغلی کارشناس آزمایشگاه و کارشناس تضمین کیفیت استخدام میکند.

استخدام کارشناس آزمایشگاه و تضمین کیفیت در شرکت آرک زیست آزما
استخدام کارشناس آزمایشگاه و تضمین کیفیت در شرکت آرک زیست آزما

از مزایای مهم فعالیت در شرکت آرک زیست آزما، رویارویی با مسائل و چالش های علمی، انجام فرایندهای پویا و دانش افزایی مداوم اشاره نمود

شرکت آرک زیست آزما مجموعه آزمایشگاه های کنترل کیفی فرآورده های دارویی و آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو است که فرایندهای کنترل کیفیت فراورده ها و داروهای بیولوژیک را برای شرکت های بزرگ دارویی و مراکز تحقیقاتی به انجام میرساند. در این مجموعه انواع تست های مرتبط با فراورده های بیولوژیک مانند آزمون های فیزیکو شیمیایی، ایمونو شیمی، مولکولی، میکروبی و سلولی انجام شده و تمامی مستندات آزمایشات بر اساس استانداردهای GLP تنظیم میگردد. 

پرسنل این شرکت بر اساس توانمندی خود در یکی از آزمایشگاه های شش گانه شرکت مشغول به کار شده و تحت نظر مسئول فنی شرکت، آزمون های کنترل کیفی فراورده بیولوژیک را به انجام رسانده و مستندات مربوطه را تدوین خواهد کرد. فردی که این شرکت مشغول به کار میشود بایستی روحیه کار تیمی، روحیه تحقیق و پژوهش و توانمندی حل چالش های علمی و عملی را داشته باشد و بتواند در فرایند راه اندازی و بهینه سازی انواع روش های آزمایشگاهی با مسئول فنی همکاری لازم را داشته باشد.

از مزایای مهم فعالیت در شرکت آرک زیست آزما، رویارویی با مسائل و چالش های علمی، انجام فرایندهای پویا و دانش افزایی مداوم اشاره نمود و فردی که برای این جایگاه شغلی داوطلب خواهد شد بایستی توجه داشته باشد که نظر یک آزمایشگاه همکار و مورد تایید سازمان غذا و دارو، در فرایند ورود دارو به بازار نقش داشته و به همین دلیل در آرک زیست آزما، دقت و صحت اجرای آزمایش حرف اول را خواهد زد.

شرکت آرک زیست آزما در غرب استان تهران و در حدفاصل بین این استان با استان البرز و در منطقه گرمدره به عنوان یکی از قطب های دارویی کشور قرار داشته و از نظر موقعیت مکانی در کنار ایستگاه مترو اتمسفر قرار گرفته است.

در صورت تمایل به ثبت درخواست برای این موقعیت شغلی میتوانید رزومه خود را به آدرس [email protected] ارسال نموده و یا فرم استخدام را در وب سایت شرکت آرک زیست آزما تکمیل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک زیست آزما

شرکت آرک زیست آزما، مجموعه آزمایشگاه های کنترل کیفی دارویی است که به عنوان آزمایشگاه مورد تایید و همکار سازمان غذا و دارو در حوزه فراورده های بیولوژیک و نوترکیب فعالیت مینماید. عمده فعالیت آرک زیست آزما انجام آزمون‌های کنترل کیفی برای شرکت های دارویی و پژوهشگاه های فعال در حوزه بیومدیکال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید