اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007195469917106

حضور شرکت آرک زیست آزما در نمایشگاه ایران فارما

کد: 140007195469917106

https://bit.ly/30x7R13

، تهران , (اخبار رسمی): آرک زیست آزما در جهت توسعه همکاری و رایزنی های متقابل با فعالان حوزه دارو و شرکت های تولید کننده در ششمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما حضور خواهد داشت. این نمایشگاه در تاریخ 19 لغایت 21 مهر ماه از ساعت 10 الی 18 در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد.

حضور شرکت آرک زیست آزما در نمایشگاه ایران فارما
حضور شرکت آرک زیست آزما در نمایشگاه ایران فارما

برای بازدید از غرفه شرکت آرک زیست آزما میتوانید در بخش مرکزی نمایشگاه، زون D، به غرفه D118 مراجعه نمایید

ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده در صنعت دارویی است که در تقویم نمایشگاهی ثبت گردیده است. نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی، از سال 1393 و در پنج دوره برگزار شده است.

مشارکت چشمگیر شرکت­‌های داخلی و خارجی از این نمایشگاه حاکی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد در معرفی ظرفیت صنعت دارویی کشور در سطح جهان می­‌باشد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دارویی خاورمیانه خود را ملزم به رعایت استانداردهای بین‌المللی نمایشگاهی نموده است.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما 2021)، چون ادوار گذشته توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت گسترده انجمن‌ها و حضور بیش از 500 شرکت دارویی و صنایع وابسته مرتبط برگزار می‌شود.

شرکت آرک زیست آزما به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو در حوزه کنترل کیفی دارویی با ارائه خدمات مختلف کنترل کیفی، بهینه سازی و معتبر سازی آزمون‌ها، خدمات مشاوره ای در زمینه کنترل کیفی دارویی و ... در این نمایشگاه حضور داشته و مدیران این شرکت در حاشیه ایران فارما جلسات متعددی را با شرکت های حاضر در نمایشگاه برگزار خواهند نمود.

برای بازدید از غرفه شرکت آرک زیست آزما میتوانید در بخش مرکزی نمایشگاه، زون D، به غرفه D118 مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک زیست آزما

شرکت آرک زیست آزما، مجموعه آزمایشگاه های کنترل کیفی دارویی است که به عنوان آزمایشگاه مورد تایید و همکار سازمان غذا و دارو در حوزه فراورده های بیولوژیک و نوترکیب فعالیت مینماید. عمده فعالیت آرک زیست آزما انجام آزمون‌های کنترل کیفی برای شرکت های دارویی و پژوهشگاه های فعال در حوزه بیومدیکال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]