اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010075608817106

انتصاب سرپرست جدید اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو

کد: 140010075608817106

https://bit.ly/32vCCEW

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر بهرام دارایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی حکمی دکتر مهدی انصاری دوگاهه را به سمت سرپرست اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو منصوب کرد.

انتصاب سرپرست جدید اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو
انتصاب سرپرست جدید اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو

شرکت آرک زیست آزما به عنوان عضو کوچکی از جامعه آزمایشگاهی کشور، انتصاب جناب آقای دکتر انصاری دوگاهه را به این سمت تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون از خداوند متعال مسالت دارد

متن حکم که در تاریخ نهم دی ماه 1400 به صورت رسمی در پایگاه سازمان غذا و دارو منتشر شده است به شرح زیر است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی منصوب می شوید تا در صیانت از دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست های دولت مردمی و تحقق اهداف و سیاست های کلان سلامت و برنامه های سازمان انجام وظیفه نمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام به عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

دکتر مهدی انصاری دوگاهه متولد سال 1345 و دارای دکتری فارماسیوتیکس از دانشگاه علوم پزشکی تهران و استاد فارماسیوتیکس در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده و 86 مقاله علمی و 25 طرح پژوهشی حاصل سالهای پژوهش ایشان در مراکز تحقیقاتی مختلف بوده است.

لازم به ذکر است که مدیر کل سابق آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی دکتر سید محمود مسیحا هاشمی بود که از از مهرماه 1398 توسط دکتر شانه ساز به این سمت منصوب شده بود.

شرکت آرک زیست آزما به عنوان عضو کوچکی از جامعه آزمایشگاهی کشور، انتصاب دکتر مهدی انصاری دوگاهه را به سمت سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون از خداوند متعال مسالت دارد.

همچنین از زحمات دکتر سید محمود مسیحا هاشمی در دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر می نماییم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک زیست آزما

شرکت آرک زیست آزما، مجموعه آزمایشگاه های کنترل کیفی دارویی است که به عنوان آزمایشگاه مورد تایید و همکار سازمان غذا و دارو در حوزه فراورده های بیولوژیک و نوترکیب فعالیت مینماید. عمده فعالیت آرک زیست آزما انجام آزمون‌های کنترل کیفی برای شرکت های دارویی و پژوهشگاه های فعال در حوزه بیومدیکال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان