اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006275438417106

ثبت نام متقاضیان جهت کارآزمایی بالینی واکسن آنفولانزا فلوگارد

کد: 140006275438417106

https://bit.ly/3hJ6iD1

، تهران , (اخبار رسمی): فلوگارد واکسن آنفلوانزای نوترکیب ایرانی است که کلیه مراحل کارآزمایی بالینی خود را در سال 1399 به انجام رسانده و اکنون جهت ارزیابی تاثیرگذاری بر سویه های جدید ویروس آنفولانزا برنامه جدید از کارآزمایی بالینی را به اجرا میگذارد. این مرحله از کارآزمایی با حضور 1000 داوطلب و در شهر تهران اجرا خواهد شد.

ثبت نام متقاضیان جهت کارآزمایی بالینی واکسن آنفولانزا فلوگارد
ثبت نام متقاضیان جهت کارآزمایی بالینی واکسن آنفولانزا فلوگارد

اگرچه این روزها درگیر پاندمی کرونا هستیم اما فراموش نکنیم که همه ساله در ابتدای فصل سرما با مشکل دیگری به نام آنفولانزا روبرو بوده و هستیم. احتمالا ماجرای واکسن آنفولانزا و کمبود های آن در بازار را به خاطر دارید و همیشه سیستم بهداشتی کشور در حال تلاش برای تامین بوده و هیچ گاه وفور واکسن را در کشور شاهد نبودیم. اما گروهی از دانشمندان کشور در تلاشی شبانه روزی در حال کار بوده اند تا گره از ماجرای واکسن آنفولانزا باز شود.

در سال 1399 و در بین اخبار مختلف مرتبط با کرونا، خبر مسرت بار اتمام موفقیت آمیز کارآزمایی بالینی فاز 3 واکسن آنفولانزا با نام تجاری فلوگارد، اگرچه به چشم بسیاری از افراد چندان خبر مهمی نبود، اما خبر از جهش بزرگ در توانمندی واکسن سازی کشور داشت و خوشبختانه واکسن آنفلوانزای نوترکیب با نام تجاری “فلوگارد” محصول شرکت دانش بنیان “نیواد فارمد” از ابتدای سال 1400 مجوز وزارت بهداشت را برای ورود به بازار دارویی کشور دریافت کرد.

فلوگارد، واکسن نوترکیب و چهار ظرفیتی آنفلوآنزای فصلی است. مزیت این نوع دسته از واکسن ها نسبت به نسل های قدیمی تر در تولید سریع، اثربخشی بالا و حساسیت کمتر آن است. کشور ما سالانه به سه تا پنج میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا نیازمند است. واکسن نوترکیب، واکسنی است که انحصار آن تنها در دست فرانسه بود و با تولید فلوگارد ایران دومین تولید کننده جهانی واکسن نوترکیب آنفولانزا به شمار میرود.

اثربخشی و ایمنی واکسن فلوگارد در فصل آنفلوآنزای گذشته بر روی 457 نفر از داوطلبان در قالب مطالعه فاز 3 بررسی و نتایج به سازمان غذا و دارو ارائه گردید و مورد تایید واقع شد.

اما با توجه به تغییر مداوم ویروس های آنفولانزا، محققان شرکت نیواد فارمد با همکاری شرکت ارکید فارمد اقدام به اجرای فاز جدیدی از کارآزمایی بالینی برای بررسی تاثیر واکسن فلوگارد بر سویه های جدید 2022-2021 ویروس آنفولانزا نموده اند و این مرحله از کارآزمایی بالینی روی 1000 نفر از داوطلبان اجرا خواهد شد.

با شرکت در کارآزمایی بالینی فلوگارد شما نه تنها واکسن فلوگارد را بصورت رایگان دریافت می کنید بلکه در تکمیل یکی از پروژه های بزرگ و افتخار آمیز واکسن سازی در کشور ایران سهیم خواهید بود. علاوه بر این شما واکسن را در فصل مناسب و بدون محدودیت دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که فلوگارد تمامی مراحل ارزیابی، کنترل کیفی و مراحل سه گانه کارآزمایی بالینی را طی نموده و علاوه بر اثبات بی خطر بودن آن، هم اکنون به عنوان یک واکسن تایید شده در بازار دارویی کشور ارائه شده است و این کارآزمایی صرفا جهت ارزیابی ایمنی زایی واکسن علیه سویه های جدید آنفولانزا اجرا میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح میتوانید به وب سایت فلوگارد مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک زیست آزما

شرکت آرک زیست آزما، مجموعه آزمایشگاه های کنترل کیفی دارویی است که به عنوان آزمایشگاه مورد تایید و همکار سازمان غذا و دارو در حوزه فراورده های بیولوژیک و نوترکیب فعالیت مینماید. عمده فعالیت آرک زیست آزما انجام آزمون‌های کنترل کیفی برای شرکت های دارویی و پژوهشگاه های فعال در حوزه بیومدیکال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان