اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006215430017216

مروری بر انواع سقف کشسان

کد: 140006215430017216

https://bit.ly/3ljVcVV

، (اخبار رسمی): سقف کشسان یکی از انواع سقف های کاذب است. متریال این سقف نوعی پارچه(فیلم) با ویژگی های منحصر به فرد است.

مروری بر انواع سقف کشسان
مروری بر انواع سقف کشسان

سقف کشسان یکی از انواع سقف های کاذب است. متریال این سقف نوعی پارچه(فیلم) با ویژگی های منحصر بفرد است. وزن این فیلم بسیار کم بوده و جالب آن است که تحمل وزن 150 تا 200 کیلوگرم در هر متر مربع را دارد. ضد آب بوده و در فضاهای مرطوب بسیار پرکاربرد است. در برابر حرارت زیاد شعله ور نمی شود. نصب آن سریع و آسان است و حتی در بسیاری از مواقع لازم به خارج کردن وسایل و چیدمان ها نیست. عمر آن بسیار طولانی بوده و می توان گفت که مادام العمر است. دارای تنوع محصول است و با توجه به نیاز هر فضا می توان از محصول متناسب تر استفاه نمود.

سقف کشسان به عنوان ساده ترین و ارزان ترین راه برای تنظیم سقف و نظم دادن به آپارتمان و انواع فضاهای اداری، تجاری، استخر و… شناخته می شود. سقف کشسان یک سیستم سقفی معلق است که از دو مؤلفه اساسی تشکیل شده است: یک غشای پارچه ای سبک از جنس PVCکه قابلیت کشسانی داشته و می توان آن را کشید تا به اندازه مورد نظر برسد. این کار به وسیله حرارت دادن سقف کشسان از فاصله و با مدت زمان مناسب صورت می گیرد. تا بر روی پروفیل های مخصوصی که کار گذاشته شده است قرار بگیرد.

این پروفیل ها با نام ریلینگ آلومینیومی شناخته می شوند که دومین مؤلفه مهم در نصب سقف کشسان است. علاوه بر سقف، این سیستم می تواند برای پوشش های دیواری، دیافراگم های نوری، پانل های شناور، نمایشگاه ها و در مدل های خلاقانه دیگر استفاده شود. پوشش کشسان شرایطی را محیا می کنند تا با استفاده از یک پشتیبانی پس زمینه اختصاصی ، انواع مختلفی از لامپ های نوری، و روشنایی ها را در آن ها کار بگذارید.

مروری بر انواع سقف کشسان

کاربرد های متنوع سقف های کشسان
انواع سقف های کشسان کاربردهای متفاوتی دارند. بسته به محل مورد نظر و شرایط اصلی خود، می توانید تصمیم بگیرید که از چه نوعی از این سقف ها بهرمند شوید، زیرا از این طریق می توان برنامه ای مناسب برای انواع نیازها ارائه داد.

به عنوان مثال سقف کشسان لاکر و یا آینه ای شبیه مواد استیل از پیش آماده، ضد آب بوده و مانع بخار می شود و از اینکه بخارهای خورنده از سقف به داخل پوسته و فولادهای فوق عبور کنند جلوگیری می کند. با این حساب سقف کشسان لاکر با خاصیت آینه ای همچون یک سیستم استیل سقف از نظر ایده آلی متناسب با محیط استخر است و با طیف گسترده ای از رنگ ها، افزایش بازتاب نور، وزن فوق العاده سبک، شکل پذیری و فرم دهی متنوع، افزایش آکوستیک، تعمیر و نگهداری رایگان و بازیافت 100٪ محصول به منابع خلاقیت شما می افزاید.

همچنین سقف های براق لاکر یا آینه ای باعث افزایش ارتفاع اتاق می شوند. این یک گزینه عالی برای اتاق هایی با سقف کوتاه است. اما هنگام نصب چنین سقف هایی در فضاهای باریک، به عنوان مثال در یک راهرو، مراقب باشید. با توجه به اثر بازتاب، ممکن است اعوجاج نسبت ها اتفاق بیفتد و محیط باریک تر به نظر برسد.

انواع سقف های کشسان
سقف های کشسان می توانند در هر محلی از زندگی، از خانه گرفته تا محل کار، استخر تجاری / خصوصی، بار و رستوران، نمایشگاه، خرده فروشی، مراکز تجاری، فروشگاه ها، ویلاهای تفریحی و … مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که گفته شد بنابر انتظار و نیازی که از آن ها دارید انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

سقف کشسان ترنسپرنت
سقف کشسان ترنسپرنت که برخی به آن شفاف نیز می گویند یکی از انواع این نوع از سقف ها است. سقف کشسان ترنسپرنت نسبت به سایر سقف های کشسان بیشترین میزان نورگذر بودن را داراست. که برای ساخت آن از پارچه ای با کشش خاص و نسبتاً شفافی استفاده می شود این پارچه دوغی رنگ است که برای استفاده در مناطقی مانند کافه ها و رستوران ها بیشتر ارجحیت دارد. با انجام نورپردازی صحیح در زیر این سقف ها می توان نور محیط را کاملا تأمین نمود. بهتر آن است که از سیستم های نورپردازی با فناوری های بروزتر و طول عمر بالا استفاده کرد تا در طولانی مدت نیاز به تعمیر و نگهداری این سقف ها وجود نداشته باشد. با ویژگی هایی مانند انعکاس نور کم و نور گذری بالا، اغلب از نظر انتقال حس بصری و همچنین از نظر روشنایی LED ترجیح داده می شود.

سقف کشسان شفاف یا ترنسپرنت

سقف کشسان چاپی
گاهی اوقات یک آرم، گاهی اوقات یک منظره مورد علاقه یا یک تصویر خاص… را می توانید بر روی پارچه ی کشسان مخصوص این نوع سقف ها چاپ کنید. امکان چاپ بر روی این نوع از سقف ها باعث می شود بتوانید طرح مورد نظر خود را کاملا شخصی سازی کنید. این روزها چاپ تصاویر طبیعت و منظره، کهکشان و آسمان بر روی این فیلم ها بسیار مورد توجه است. شاید اسامی سقف کهکشانی و آسمان مجازی به گوشتان آشنا باشد که به سقف کشسان چاپی با طرح کهکشان و آسمان اطلاق می شوند.

نوعی دیگری از سقف کهکشانی با فیبر نوری نیز وجود دارد که در بخش بعدی شما را با آن آشنا خواهیم کرد. در پشت این سقف های کشسان نورپردازی برای نمود بیشتر تصاویر انجام می پذیرد. استفاده از نورپردازی RGB با طیف رنگی وسیع تر بر جذابیت این سقف ها خواهد افزود. سقف کشسان چاپی برای ایجاد حس آرامش و کاهش استرس در فضای مطب ها و بیمارستان ها گزینه بسیار خوبی است. علاوه بر آن به راحتی تمیز می شوند و دارای خواص آنتی باکتریال هستند.

از نکات مهم سقف کشسان چاپی می توان به این موارد اشاره کرد:

بهتر است تصویر انتخاب شده متناسب و منطبق با طراحی و معماری داخلی برای چاپ بر روی این سقف ها باشد تا از لحاظ بصری و زیبایی شناسی به هویت فضا کمک کند.
چاپ این تصاویر بر روی فیلم خام سقف کشسان انجام می شود و بنا به سلیقه افراد قابل سفارش گذاری است. بنابراین باید کیفیت چاپ و قابلیت استفاده از طیف رنگی بالا مد نظر قرار گیرد.
بهتر است تصاویر را از سایت های معتبری که عکس ها را با کیفیت بالا در دسترس قرار می دهند انتخاب کنید.
سقف کشسان چاپی

سقف کشسان لاکر یا آینه ای
این سقف کاذب Stretch Mirror یکی دیگر از انواع سقف های کشسان است. خاصیت انعکاس نور در این متریال بسیار بالا و گذردهی نور از آن بسیار کم است. ویژگی انعکاسی آن باعث می شود که ارتفاع سقف بلندتر بنظر برسد و انعکاس نور باعث روشن تر شدن فضا می شود. برای اجرای این نوع سقف نیاز به پیش آماده سازی خاصی نیست. دارای تنوع رنگی بالایی است و می توان متناسب با طرح و رنگ و چیدمان فضا، رنگ مطلوب را انتخاب کرد. در پشت آن نورپردازی انجام نمی پذیرد، چون خاصیت عبور نور ندارد و نصب آن راحت تر و سریع تر از انواع دیگر سقف کشسان است.

می توان از فیبر نوری و کریستال در سقف کشسان لاکر استفاده کرد در این حالت فیبرهای نوری سو سو زدن ستاره ها را تداعی می کنند که نمایشی از سقف کهکشانی و آسمان شب خواهد بود. سقف کهکشانی برای استفاده در فضای آرامش بخش استخرها و اتاق خواب یک گزینه مناسب است.

در تمامی سقف های کشسان می توان طرح های مختلف و پیچیده دارای زوایا و انحنای مختلف را به اجرا در آورد. همچنین می توان از ترکیب انواع مختلف سقف کشسان برای طراحی و نورپردازی سقف و یا دیواها استفاده کرد.

سقف کشسان سه بعدی
سقف سه بعدی نوعی از سقف های کشسان است که می تواند دارای طرح های سه بعدی باشد و از نظر تفاوت در حس بصری و همچنین تفاوت با پارچه مخصوص قابل توجه است. این مدل از سقف ها مناسب برای افرادی است که می خواهند یک طراحی منظم و فوق العاده داشته باشد. با توجه به حس سه بعدی که ایجاد می کند جلوه ای بسیار ویژه به دکوراسیون می بخشد.

دلایل انتخاب سقف کشسان

  • با تغییر مکان می توان این سقف را از محل جدا کرده و در جای جدید نصب نمود.
  • ضد آب است و در مقابل نم و رطوبت هیچ آسیبی نمی بیند.
  • با دوام است و به طور طولانی مدت می توان از آن استفاده کرد.
  • شعله ور نمی شود و در هنگام آتش سوزی باعث گسترش آتش سوزی نمی شود.
  • به راحتی تمیز می شود.
  • سبک است و وزنی به ساختمان تحمیل نمی کند.
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال است و در محیط های بهداشتی و مرطوب استفاده از آن هوشمندانه است.
  • دارای انواع مختلف و کاربردهای متنوع است.
  • نصب ان سریع و آسان است.

سقف کشسان مدرن
این نوع سقف ها جلوه ای مدرن داشته و بدون نیاز به گچ کاری، مشکلات رنگ آمیزی و … قابل نصب هستند. از سقف های کشسان می توان در اتاق های کودک، اتاق خواب، آشپزخانه ها، دفاتر و …. استفاده کرد. این نوع از سقف ها در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و بدون تغییر رنگ باقی می مانند. بنابراین به هیچ وجه رنگ و یا طرح چاپی آن ها به مرور زمان محو و یا خراب نمی شود.

سقف های کشسان چاپی در مقایسه با تایل های آماده که از جنس ماده مخصوص فلکسی ساخته شده اند، چاپ آن ها کیفیت بالایی داشته و بسیار سبک بوده مونتاژ بسیار آسانی دارند. آن ها در همه مناطق با اضافه کردن یک محیط خاص به فضاها مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی رنگ ها برای این نوع سقف ها در دسترس هستند و می توانید مطابق با دیزاین محیط مورد نظر خود آن ها را سفارش دهید. این نوع از سقف ها نه تنها زیبایی ، بلکه یک عملکرد عملی نیز دارند، برای مثال ، عایق صدا را فراهم می کند.

شماره تماس : 02122057583      02126204203

سقف کشسانی لاکچری و زیباست
این مدل از سقف ها، طرحی ساده تر، روشن تر و شیک تر از سایر مدل سقف ها داشته و برای محیط های تجاری و اداری مناسب هستند. این نوع سقف به نوعی طراحی می شود که نیازی به تعمیر آن در طی فرآیند ترسیم ، جستجوی یا ادامه کار ندارد.

نصب سقف های کشسان
نصب این نوع سقف ها “تمیزترین” و سریعترین گزینه است ، زیرا نصب آن ها زمان زیادی نمی برد و هیچگونه سردرگمی ایجاد نمی کند. سادگی نصب یکی از مهمترین مزایای سقف های کشسانی است. هنگامی که آن ها نصب شده اند هیچ گونه گرد و غبار وآلودگی ایجاد نمی شود و بعد از اتمام کار احتیاجی به نظافت محل نیست. علاوه بر این ، کل فرایند نصب آن ها زمان زیادی نمی برد. مدت زمان نصب سقف کشسانی به اندازه اتاق و پیچیدگی هندسی آن بستگی دارد:

  • وجود زاویه ها
  • وجود لوله ها و برآمدگی ها
  • تعداد لامپ ها

پیچیدگی طراحی خود سقف – بدیهی است که سقف معمولی سریعتر از سقف چند سطح انجام می شود.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت توسعه افراز هوراد تماس بگیرید تا دریابید چه نوع سقف های کشسانی برای محیط مورد نظر شما مناسب هستند. شرکت ما شما را در مورد دقیق ترین انواع سقف های کشسان مطابق با نیازهای شما راهنمایی می کند. به این ترتیب ، شما هم از لحاظ مادی و هم در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان