اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165682817216

آشنایی با قیمت سقف کشسان

کد: 140011165682817216

https://bit.ly/3snKSji

، (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت علم و گستردگی متریال و روش های اجرای عناصر ساختمانی، صنعت ساختمان دچار تحولات عظیمی شده است. یکی از روش های نوین اجرای سقف، سقف های کشسان می باشند. قیمت این نوع سقف معمولا با توجه به فاکتورهای متفاوتی تعیین می شود که در ادامه به معرفی این فاکتورها خواهیم پرداخت.

قیمت سقف کشسان
آشنایی با قیمت سقف کشسان

امروزه با پیشرفت علم و گستردگی متریال و روش های اجرای عناصر ساختمانی، صنعت ساختمان دچار تحولات عظیمی شده است. یکی از روش های نوین اجرای سقف، سقف های کشسان می باشند.

سقف های کشسان در حقیقت یکی از جدیدترین انواع سقف کاذب در دکوراسیون داخلی با طراحی‌ های مدرن است. قیمت این نوع سقف معمولا با توجه به فاکتورهای متفاوتی تعیین می شود که در ادامه به معرفی این فاکتورها خواهیم پرداخت.

فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت سقف کشسان:

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، سقف کشسان نوعی از سقف کاذب است که به صورت معلق به سقف اصلی اتصال پیدا کرده و به علت خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی که دارد با این نام شهرت دارد. سقف آسمان مجازی یا همان به اصطلاح سقف کشسان از یک پارچه خاص و یک قاب ریلی تشکیل شده است. در ادامه به مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت سقف های کشسان اشاره خواهیم کرد:

  1. مساحت و ابعاد فضا برای نصب سقف کشسان
    مساحت و حجم پروژه یکی از مهمترین فاکتورهای مشخص کننده ی هزینه ی تمام شده در اجرا و نصب سقف کشسان می باشد. برای اجرای این نوع سقف به هیچ وجه محدودیتی وجود ندارد و شما می‌ توانید از آ حتی در پروژه هایی با متراژهای بالا نیز بهره ببرید. اما توجه داشته باشید هر چقدر اندازه و ابعاد بیشتری را برای اجرای این سقف مدنظر باشد، هزینه هایتان به همان نسبت بالاتر می رود.
  2.  
  3. نوع پارچه ی مصرفی در نصب سقف کشسان
    یکی دیگر از عوامل تعیین کننده ی هزینه ی نصب این نوع سقف، جنس پارچه‌ ی مصرفی آن است. همانطور که می دانید جنس پارچه سقف آسمان مجازی از جنس PVC است. همچنین مقداری از ماده پلاستی سایزر نیز در کنار پی وی سی در این پارچه به کار رفته است که باعث ایجاد خاصیت کشسانی می‌ شود. روش نصب سقف کشسان
    یکی دیگر از فاکتورهای مهم  در قیمت سقف کاذب کشسان ، نصب و هزینه های مرتبط به آن است. هزینه نصب این نوع سقف معمولا با توجه به میزان مهارت نصاب و همچنین درجه سختی کار تعیین می‌ شود. گاهی اوقات در هنگام نصب  یک محیط گوشه‌ ها، زاویه‌ ها و انحناهای خاصی وجود دارد که کار نصاب را در نصب سقف دشوار می کند و موجب افزایش هزینه ی نصب می شود.
  4. نوع سقف کشسان
    یکی دیگر از فاکتورهای دیگر در تعیین قیمت سقف کشسان، نوع و مدل سقف است. معمولا انواع مختلفی از سقف کشسان وجود دارند که عبارتند از: سقف کشسان چاپی، ترنسپرنت، لاکر، دایره‌ ای و … . برای هر کدام از این موارد مقدار پارچه و ریل آلومینیومی خاصی مورد نیاز است و نصب آنها با یکدیگر تفاوت هایی دارد. از این رو مدل و نوع سقف کشسان در قیمت تمام شده آن بسیار اثر گذار است.
  5. طرح و رنگ سقف کشسان
    یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت سقف‌ های کاذب با خاصیت کشسانی طرح و رنگ آنها است. همانطور که می دانید طرح‌ هایی که دارای پیچ و خم و کنج‌ های زیاد باشند و از ظرافت خاصی برخوردار باشند، دارای قیمت بالاتری می باشند. همچنین هرچقدر کیفیت چاپ طرح و رنگ نیز بالاتر باشد، می‌ تواند باعث بیشتر شدن قیمت سقف کشسان گردد. همچنین طرح‌ های خاص مانند طرح‌ های سه بعدی از قیمت بالاتری برخوردارند.
  6. نوع نورپردازی
    نوع نورپردازی که برای سقف کشسان استفاده می‌ شود نیز بر تعیین قیمت آن موثر است. به طور کلی نورپردازی سقف کشسان به سه روش نورپردازی از پشت (بک لایت)، نورپردازی از کنار (ساید لایت) و نورپردازی از جلو (آپ لایت) انجام می‌ شود.
    برای نورپردازی‌ های مختلف سقف‌ های کشسان از متریال‌ های گوناگون استفاده می‌ شود که هر کدام قیمت مخصوص خود را دارند. در نتیجه انتخاب نوع نورپردازی می‌ تواند تاثیر مستقیمی در قیمت این نوع سقف کاذب داشته باشد.

سوالات متداول:

  • محاسبه متراژ سقف کشسان چگونه انجام می شود؟

اندازه و ابعاد سقف کشسان را با واحد متر مربع مشخص می‌ کنند. برای مثال قیمت هر مترمربع سقف کشسان چاپی حداقل مبلغ 210 هزار تومان در نظر گرفته می‌ شود.

  • از لحاظ قیمت سقف کشسان گزینه ی بهتری است یا سقف کاذب معمولی؟

با توجه به جدید بودن این نوع سقف و مزایای فراوان آن مانند ضد رطوبت و ضد حریق بودن استفاده از این سقف‌ ها رواج یافته است. شاید در نگاه اول قیمت سقف کشسان بیشتر تصور گردد، اما باز هم با توجه به متراژ می‌ توان گفت ممکن است سقف‌ های کاذب معمولی هزینه بیشتری را در پی داشته باشند.

  • از سقف های کشسان در چه مکان‌ هایی می‌ توان استفاده کرد؟

شما می‌ توانید سقف کشسان را برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی، سرویس‌ های بهداشتی، محیط کار، دفاتر اداری، رستوران، گالری‌ های هنری، هتل‌ ها و … استفاده نمایید.

  • سقف های کشسان چه مزایایی دارند؟

از مهمترین مزایا این سقف کاذب می‌ توان به آنتی باکتریال بودن، قابلیت جابجایی، قابلیت شستشو، ضد آب و رطوبت، غیر قابل اشتعال و دوام و طول عمر بالا اشاره نمود.

  • آیا برای نصب سقف کشسان لازم است تمام محیط را تخلیه کنیم؟

خیر، برای نصب سقف کشسان تنها کافی است لوازم زیر سقف مورد نظر را در کناری قرار داده و روی آن را با پارچه بپوشانید. سقف کشسان به دلیل نداشتن مصالح ساختمانی، هیچ گونه کثیفی و نامرتبی در منزل به وجود نمی‌ آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان