اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010135618217216

آشنایی با قیمت سقف کشسان سه بعدی

کد: 140010135618217216

https://bit.ly/3FPrCAt

، (اخبار رسمی): منظور از سقف کشسان سه بعدی اعمال چاپ بر روی پارچه‌ های کشسان نسوز است

قیمت سقف کشسان سه بعدی
آشنایی با قیمت سقف کشسان سه بعدی

منظور از سقف کشسان سه بعدی اعمال چاپ بر روی پارچه‌ های کشسان نسوز است. چاپ تصاویر در این نوع سقف بر روی پارچه‌ های کشسان ترنسپرنت یا همان نورگذر انجام می‌ شود تا به این ترتیب بتوان از پشت سقف نورپردازی مناسبی اجرا کرد. منظور از سه بعدی بودن در سقف کشسان برجستگی یا بعد سوم نیست بلکه نوعی روح بخشی به زندگی و طبیعی جلوه دادن به محیط است. البته می‌ توان با چاپ تصاویر سه بعدی یا پرسپکتیو موجب ایجاد تورفتگی یا برجستگی به سقف شد و سقف خود را چهاربعدی کرد. در این مطلب از توسعه افراز هوراد به بررسی قیمت سقف کشسان می‌ پردازیم، اما قبل از آن بهتر است نکاتی درباره نحوه اجرای سقف کشسان سه بعدی بدانید.

مراحل نصب سقف کشسان سه بعدی

نصب سقف کشسان سه بعدی چارچوب و اصول خاصی دارد. برای بالا بردن کیفیت کار بهتر است این اصول را با فناوری‌ های نوین ترکیب کنیم. در تهیه و ساخت سقف کشسان از متریالی استفاده می‌ شود که نگهداری از آن نیازمند دقت لازم است.

بنابراین توصیه متخصصان شرکت توسعه افراز هوراد این است که حتما نصب و اجرای سقف کشسان منزل یا محیط کار خود را به شرکت‌ های معتبر و کادر متخصص آنها بسپارید. تکنسین‌ های کارآزموده اطلاعات لازم در مورد نگهداری بهتر از سقف سه بعدی را به شما می‌ گویند.

در نصب سقف کشسان ابتدا ابعاد سقف مشخص می‌ شود. سپس بر اساس اندازه‌ های بدست آمده سقف کشسان سه بعدی تولید می‌ شود. قبل از نصب، محل موردنظر تمیز می‌ شود و نورپردازی و چینش تایل‌ ها صورت می‌ گیرد. پروفیل‌ ها فرم دهی و با پیچ به دیوار محکم می‌ شوند. فاصله پروفیل‌ ها از یکدیگر تقریبا 5 سانتیمتر باید باشد.

در صورت لزوم می‌ توان از رول پلاک استفاده کرد. در انتها سقف کشسان سه بعدی با گیره‌ های نگهدارنده مخصوص به پروفیل اصلی متصل می‌ شود.

قیمت سقف کشسان سه بعدی

در تعیین قیمت سقف کاذب سه بعدی عوامل مختلفی دخیل هستند. اما دو عامل اصلی و تعیین کننده قیمت سقف کشسان عبارتند از :

متریال مورد استفاده و مصالح زیرسازی

متریال مورد استفاده همان صفحات سقف کاذب است که در نمای ظاهری دیده می‌ شوند. علاوه بر این، مصالح و قطعات دیگری نیز در زمان اجرا و نصب سقف به منظور استحکام سقف کاذب و اتصال آن به سقف مورد استفاده قرار می‌ گیرد که به آنها در اصطلاح مصالح زیرسازی گفته می‌ شود. نسبت قیمت متریال و مصالح در کل هزینه سقف سه بعدی بسته به ابعاد سقف و نوع پارچه متغیر خواهد بود.

هزینه اجرا

هزینه اجرا شامل دستمزد متخصصین، هزینه ایاب و ذهاب و لوازمی که در زمان نصب سقف استفاده می‌ شوند مانند پیچ، میخ، رولپلاک و… است.
هزینه اجرا با توجه به اعتبار شرکت، میزان تخصص پرسنل، موقعیت جغرافیایی کارگاه ، کیفیت متریال بکار رفته و ابعاد سقف موردنظر متغیر خواهد بود.

اکنون که مختصری درباره قیمت سقف کشسان سه بعدی آگاهی پیدا کردید، بهتر است با نحوه قیمت‌ گذاری این نوع سقف نیز آشنا شوید.

خرید سقف کشسان و مزایای نصب آن

روش‌ های قیمت گذاری سقف کشسان سه بعدی

قیمت به ازای متر مربع

رایج‌ ترین روش برای محاسبه قیمت سقف کاذب سه بعدی، قیمت‌ گذاری برای هر متر مربع از سقف است. البته در سقف‌ های کشسان تایل یا مشبک، قیمت‌ گذاری بر اساس تایل صورت می‌ گیرد.

قیمت متری نوار دور سقف

در این نوع قیمت‌ گذاری، هزینه سقف سه بعدی بر اساس عرض مشخص شده از نوار سقف که سرتاسر سقف اصلی ساخته می‌ شود، به ازای متر طول تعیین می‌ شود. قیمت‌ گذاری بر اساس طول نوار عمدتا برای سقف‌ های کاذب نواری انجام می‌ شود.

قیمت به ازای متر مربع سایه انداز در سقف‌ های کشسان دکوراتیو

در سقف‌ های کاذب دکوراتیو اشکال هندسی مختلف، فرورفتگی و برجستگی‌ های زیادی در سقف ایجاد می‌ کند که تعیین مساحت سقف را دشوار می‌ سازد. بنابراین برای تعیین قیمت، مساحت سایه‌ انداز سقف را محاسبه می‌ کنند و قیمت بر اساس مساحت اندازه گیری شده به مشتری ارائه می‌ شود.

قیمت بر اساس هر متر مربع از متریال مصرف شده

یکی دیگر از روش‌ های قیمت‌ گذاری، قیمت بر اساس مصالح بکار رفته در اجرای سقف کاذب است. در این روش برای هر متر مربع از متریال مورد استفاده قیمتی تعیین می‌ شود. بعد از اتمام پروژه، مقدار متریال بکار رفته محاسبه و در آن قیمت ضرب می‌ شود. البته هزینه دستمزد و اجرای سقف نیز در قیمت هر متر مربع متریال بکار رفته لحاظ می‌ شود.

قیمت تمام شده

در این روش، قیمت نهایی و تمام شده‌ نصب سقف از همان ابتدا به مشتری گفته و بعد از توافق طرفین پروژه انجام می‌ شود. در روش قیمت تمام شده مشتری از همان ابتدا از هزینه پروژه مطلع می‌ شود و دیگر لازم نیست به بهانه‌ هزینه‌ های جانبی مبلغ بیشتری بپردازد.

برای قیمت گیری سقف کشسان سه بعدی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

قبل از هر گونه تصمیم‌گیری در رابطه با اجرای سقف کشسان سه بعدی بهتر است عوامل زیر را به دقت بررسی کنید تا مجبور نباشید در پایان پروژه هزینه اضافی برای نصب سقف کاذب خود پرداخت نمایید.

انتخاب نوع سقف کشسان

قبل از قیمت‌گیری سقف کشسان ابتدا نوع سقف کاذب موردنظرتان را مشخص کنید. در تعیین نوع سقف کاذب بایستی سلیقه، بودجه، کاربرد سقف و محیطی که قرار است سقف در آن اجرا شود را درنظر بگیرید.

یافتن شرکت معتبر

برای اجرای پروژه سقف کاذب حتما از شرکت‌ های معتبر کمک بگیرید. شرکت توسعه افراد هوراد از تجهیزات به روز برخوردار است. متخصصین کارآزموده این شرکت هرگز کیفیت کار را فدای سود بیشتر نمی‌ کنند و همیشه پروژه‌ ها را به بهترین شکل ممکن تحویل می‌ دهند.

کیفیت متریال مورد استفاده

متریال مورد استفاده در سقف سه بعدی بسیار متنوع است و برندهای مختلفی دارد. با مجریان سقف کشسان مشورت کنید و با راهنمایی آنها نوع و کیفیت مصالح را انتخاب نمایید.

انتخاب نوع قیمت‌گذاری

روش‌ های مختلفی برای تعیین قیمت سقف کاذب سه بعدی وجود دارد. اما قیمت تمام شده بهترین و مطمئن‌ ترین روش قیمت‌ گذاری است. بهتر است قبل از هر گونه تصمیم از کارفرما بخواهید تا قیمت تمام شده پروژه را به شما اعلام کند.

توسعه افراز هوراد با سابقه درخشان در زمینه انواع سقف کشسان و نورپردازی می تواند پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشد. برای اطلاع بیشتر از جزییات قیمت سقف کشسان سه بعدی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان