اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012255771517216

در مورد سقف کشسان و متریال استفاده شده در ان بیشتر بدانید

کد: 140012255771517216

https://bit.ly/36qad4T

، (اخبار رسمی): سقف های کشسان یکی از جدید ترین سقف های کاذبی است که محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. متریال تشکیل دهنده ی سقف کشسان، پارچه PVC است که این متریال به علت مزایای زیادی که دارد، موجب محبوبیت این نوع سقف شده است.

در مورد سقف کشسان و متریال استفاده شده در ان بیشتر بدانید
در مورد سقف کشسان و متریال استفاده شده در ان بیشتر بدانید

بررسی خصوصیات و ویژگی های متریال مورد استفاده در سقف کشسان

  • وزن کم متریال مصرفی
    یکی از مهم ترین مزایای متریال مصرفی سقف های کشسان،  سبک بودن وزن آن ها است. همانطور که می دانید پارچه های PVC از وزن کمی برخوردار می باشند که همین موضوع موجب نصب آسان و همچنین ایمنی این سقف می شود. زیرا همانگونه که می دانید سقف‌ های قدیمی مانند سقف کناف به علت وزن بالا نصب و اجرای بسیار دشواری داشتند و در مواقع ریزش بر اثر اتفاقات مختلف آسیب زیادی وارد می‌ کردند. از این رو وزن سبک متریال سقف های کشسان این سقف را به محصولی مفید تبدیل کرده است.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
    پارچه  PVC به کار رفته در این نوع سقف دارای خاصیت ضد رطوبت می باشد . از این رو متریال سقف کشسان، به راحتی تخریب نشده و در برابر شرایط جوی مختلف تغییر حالت نمی‌ دهد. همچنین مقاومت متریال مورد استفاده در این سقف در برابر رطوبت موجب شده است تا بتوان از سقف کشسان در محیط‌ های مختلف مانند استخر، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … استفاده شود.
  • نصب سریع و آسان سقف
    با توجه به وزن پایین متریال سقف کشسان ، نصب این سقف با سرعت بالاتر و راحتی بیشتری انجام می شود. این متریال را با هیترهای مخصوص گرما می‌ دهند و به آسانی در محل مورد نظر بر روی ریل‌ های آلومینیومی از قبل جایگذاری شده، نصب می‌ کنند.
  • نداشتن ضایعات
    از دیگر خصوصیات متریال سقف کشسان می‌ توان به عدم تولید ضایعات هنگام نصب اشاره کرد. سقف‌ های کاذب دیگر مانند کناف در محل ساخته می‌ شوند و دارای ضایعات و دور ریز هستند که باعث آلوده شدن محیط می‌ گردد. اما پارچه PVC به کار رفته در این نوع سقف هنگام نصب هیچ گونه آلودگی محیطی ندارد.
  • امکان چاپ تصاویر و اشکال مختلف
    همانطور که می دانید متریال سقف کشسان به علت پارچه‌ ای بودن امکان چاپ هرگونه تصویری را دارد. شما می‌ توانید هر عکس یا طرحی را با رنگ‌ های متنوع به صورت معمولی و یا سه بعدی بر روی پارچه پی وی سی سقف کشسان اجرا کنید و سپس آن را به راحتی نصب کنید.
  • انعطاف پذیری بالا
    شاید انعطاف پذیری را بتوان مهمترین ویژگی متریال سقف کشسان دانست. پارچه‌ ای که برای سقف کشسان به کار می‌ رود، همانطور که گفته شد از جنس PVC است و خاصیت کشسانی دارد. یعنی می‌ توان آن را به هر اندازه و ابعادی که بخواهیم درآوریم. این ویژگی موجب شده است که از این نوع سقف در مکان‌ های گوناگون با ابعاد کوچک یا بزرگ استفاده شود. وجود مقدار کمی ماده پلاستی سایزر در کنار پارچه PVC باعث ایجاد خاصیت کشسانی می‌ گردد.
  • قابلیت ضد حریق
    متریال مصرفی در اجرای سقف کشسان دارای قابلیت ضد حریق می باشد. این موضوع به این معناست که در صورت بروز  آتش سوزی، این سقف هیچ آسیبی نخواهد دید. در صورت وجود آتش و حرارت بسیار زیاد نهایتا این متریال جمع شده و ذوب می‌ گردد و هیچگونه ریزش و خطری ندارد.
  • سازگار با محیط زیست
    پارچه پی وی سی که به عنوان متریال سقف کشسان مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا سازگار با محیط زیست است. این نوع متریال به راحتی تجزیه شده و باعث آلودگی محیطی نمی‌ شود. سقف کشسان در صورت نیاز بازیافت می‌ گردد و مانند سقف‌ های کاذب گچی بعد از تخریب تبدیل به نخاله ساختمانی نمی‌ شود.
  • امکان نورپردازی جذاب
    یکی دیگر از ویژگی‌ ها و خصوصات متریال سقف کشسان، امکان نورپردازی سقفی است. نورپردازی سقف کشسان به سه صورت بک لایت، ساید لایت و آپ لایت صورت می‌ گیرد. جنس پارچه‌ ای سقف کشسان نورپردازی را بهتر جلوه می‌ دهد و این متریال در نور مناسب با زیبایی منحصربفرد در جذاب‌ تر شدن دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار است.
  • قیمت مناسب
    شاید در نگاه اول متریال سقف کشسان پر هزینه و نصب این نوع سقف گران در نظر گرفته شود. اما در متراژهای بالا ممکن است حتی اجرای سقف کشسان با متریال پارچه PVC ارزان‌ تر از سایر سقف‌ ها شود. با توجه به مزایایی که این نوع سقف دارد، قیمت آن منطقی است و ارزش مبلغی را که پرداخت می‌ کنید دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]