اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295443615090

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک با رایان پی

کد: 140006295443615090

https://bit.ly/3At7Ec9

، تهران , (اخبار رسمی): برای اینکه بتوانید درگاه پرداخت زیر نظر سامانه شاپرک برای کسب و کار و سایت خود داشته باشید می توانید از خدمات درگاه پرداخت رایان پی استفاده کنید و پرداخت آنلاین را به کسب و کار خود بیاورید.

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی زیر نظر سامانه شاپرک داشته باشید.
درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک امن پویا و راهبردی

در گام اول، توضیح بدم که شاپرک وظیفه ایجاد بستر پرداخت، نظارت و تامین شبکه پرداخت اینترنتی را دارد، و این یعنی خود سامانه شاپرک درگاه پرداخت به شرکت و اشخاص ارائه نمی دهد. پس برای ساخت درگاه باید به شرکت های ارائه دهند مراجعه نمایید.

در ایران 12 شرکت اصلی وجود دارد که خدمات درگاه پرداخت ارائه میدن و فقط این شرکت ها مجوز چنین کاری رو دارند و این شرکت ها نیز از بستر شاپرک استفاده می کنند. درگاه های که این شرکت ها ارائه میدن، درگاه مستقیم نیز گفته می شود.

حال شرکت های دیگری به عنوان پرداخت یار درگاه ارائه میدن که چون با خدمات از شرکت ها psp دریافت میکنند به آنها درگاه واسط نیز گفته می شود.

برای شروع بهتر است از درگاه واسط استفاده کنید چون سریع تر و مجوزهای کمتری نیاز دارد.

ساخت درگاه پرداخت شاپرک

گام اول :  وارد سایت رایان پی شوید.

گام دوم : ثبت نام اولیه

گام سوم : احراز هویت با کارت ملی

گام چهارم : دریافت درگاه پرداخت

به همین راحتی  کمتر از دو ساعت میتوانید درگاه پرداخت بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی

شرکت رایان پی یکی از زیر مجموعه های "هولدینگ بزرگ رایانمهر دانش سنج" که با بهره گیری از ظرفیت های بزرگ این هولدینگ و تجربه و توانایی سال ها هندل کردن تراکنش های شرکت های بزرگی مثل ایران سل, همراه اول, بانک ملت, به پرداخت, بانک پارسیان, آپک, رایتل, جیرینگ و ده ها شرکت پر تراکنش دیگر یکی از مطمئن ترین درگاه های پرداخت واسط را در بازار تجارت الکترونیک ایران ارائه می کند. همچنین با سابقه خوبی که در پشتیبانی از مشتریان B2C و B2B دارد پاسخگوی همیشگی تمامی نیاز های طرف های تجاری خود است...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه