اطلاعات تماس
  • 094220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007285486016623

معیارهای مهم به هنگام انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی

کد: 140007285486016623

https://bit.ly/2Zerryq

، مشهد , (اخبار رسمی): ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد وظایف دندانپزشک زیبایی و همچنین معیارهای مهمی که در هنگام انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی باید مد نظر گرفته شوند را برای شما به صورت کامل توضیح بدهیم.

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی
معیارهای مهم در انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی

معیارهای مهم در انتخاب دندانپزشک زیبایی

انتخاب دندانپزشک زیبایی در نتیجه ظاهر دندان‌ها و افزایش زیبایی لبخند و همچنین طرح لبخند شما می‌تواند تاثیر بسیاری داشته باشد. در واقع اگر جنبه‌های علمی این شاخه از دندانپزشکی را در نظر نگیریم، دندانپزشکی زیبایی یک هنر محسوب می‌شود. در قدم اول ممکن است ایجاد دندان‌هایی یکدست و سفید کاری مشکل به نظر نرسد، اما در واقع ایجاد یک دندان کاملا جدید و با ظاهری زیبا و همچنین مقاوم نیاز به یک چشم خوب، درک کامل از آناتومی دندان‌ها و تسلط بر مواد باکیفیت و مرغوب دارد.

علاوه بر تمامی این موارد، یک دندانپزشک باید قادر باشد تا درک و دریافت خود نسبت به جایگاه و اندازه دندان‌ها را به تکنسین لابراتور به خوبی انتقال بدهد، زیرا همین موضوع می‌تواند به عنوان یک کلید طلایی برای داشتن لبخند و دندان‌هایی زیبا محسوب شود.


بهترین دندانپزشک زیبایی در مشهد برای اینکه بتواند نتیجه ایده‌آلی را از ترمیم و اصلاح ظاهر دندان‌های بیمار خود به دست آورد، بایستی دارای فاکتورها و معیارهای مهمی باشد تا ترمیم زیبایی دندان را با بهترین کیفیت به اجرا در آورد.

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد وظایف دندانپزشک زیبایی و همچنین معیارهای مهمی که در هنگام انتخاب دندانپزشک زیبایی باید مد نظر گرفته شوند را برای شما به صورت کامل توضیح بدهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

وظایف دندانپزشک زیبایی چیست؟

تمام درمان‌های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم زیبایی دندان که باعث می‌شود ظاهر دندان‌های افراد بهبود پیدا کند می‌تواند جزئی از شاخه دندانپزشکی زیبایی باشد. برخی از این موارد نیز قادر هستند تا باعث بازگشت و یا حتی بهبود سلامتی دهان و دندان‌ها گردند. در واقع برخی از وظایف و یا درمان‌هایی را که یک دندانپزشک زیبایی می‌تواند انجام دهد عبارتند از:

1)سفید کردن دندان‌ها (بلیچینگ دندان)

این روش که نسبت به سایر روش‌های زیبایی دندان از قیمت کمتری برخوردار است می‌تواند به لبخند شما جذابیتی دو چندان ببخشد. سفید کردن دندان را علاوه بر مطب پزشک می‌توان در منزل و توسط موادی که دندانپزشک آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد انجام شود.
برای انجام این روش با استفاده از مواد شیمیایی که بر روی دندان‌ها قرار داده می‌شود، پس از گذشت یک مدت زمان باعث می‌گردد تا به دندان‌هایی سفید و زیبا دست پیدا کنید. دندانپزشک باید کاملا مراقب باشد که این مواد با لثه‌های شما برخورد نداشته باشد.
علاوه بر این، موادی که در اختیار شما قرار داده می‌شود تا در منزل عمل بلیچینگ را انجام دهید، میزان اسیدی بودن آن نسبت به مواد سفید کننده دندانپزشکی بسیار کمتر است از این رو به مدت زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب احتیاج دارد.

2)کامپوزیت دندان در مشهد 

این روش نیز نسبت به برخی از راهکارهای زیبایی دندان می‌تواند روشی سریع‌تر و با قیمتی مناسب‌تر باشد. در این فرایند، رزین کامپوزیتی بر روی سطح دندان چسبانده می‌شود تا بی‌نظمی‌های دندان که شامل مواردی همچون سایش سطح دندان، فاصله بین دندان، ترک و یا شکستگی مینای دندان و ... می‌شود را به طور کامل پنهان کند.

این روش به عنوان یک راهکار محافظه کارانه شناخته می‌شود که معمولا در طی یک جلسه قابل انجام است. با این وجود، ونیرهای کامپوزیتی نسبت به لمینت دندان از مقاومت و دوام کمتری برخوردار هستند و همچنین نیازی به جایگزینی مکرر نیز ندارند.


3)لمینت سرامیکی دندان

این روش نیز همانند کامپوزیت ونیر دندان یک لایه بر روی دندان‌ها برای پوشاندن بی‌نظمی‌ها و یکپارچه سازی آن‌ها قرار می‌گیرد، با این تفاوت که از دندان‌ها در طی یک جلسه قالب گرفته می‌شود و این قالب برای آماده‌سازی به لابراتور ارسال می‌گردد.
پس از آماده سازی کامل قالب‌ها و همچنین تراشیده شدن مینای دندان، این قالب‌ها بر روی مینای دندان قرار می‌گیرد. در واقع این روش نسبت به کامپوزیت از مقاومت بیشتری برخوردار است اما باید در نظر داشته باشید که هزینه آن نیز به نسبت آن بیشتر خواهد بود.

4)ارتودنسی دندان

معمولا بیشتر ناهنجاری‌هایی که در لبخند بیمار دیده می‌شود به دلیل وجود اختلالات ساختاری فک و استخوان‌های صورت است، که در این صورت بایستی با کمک درمان ارتودنسی به اصلاح و ترمیم آن‌ها پرداخت. این روش می‌تواند مشکلاتی همچون اوربایت، جلو بودن فک بالا و پایین، شلوغی دندان‌ها، شکاف بین دندان‌ها و ... را برطرف کند.

مدت زمانی که بریس‌ها بایستی بر روی دندان‌ها قرار بگیرند نسبت به سن و شرایط بیمار می‌تواند متفاوت باشد و طول این دوره پس از انجام معاینات لازم توسط دندانپزشک زیبایی تعیین می‌گردد.

5)ایمپلنت دندان

و در آخر روشی که برای جایگزین کردن دندان‌های پوسیده و یا از دست رفته استفاده می‌شود ایمپلنت دندان است که می‌توان از آن برای کاشت یک دندان و یا تمامی دندان‌های هر دو فک استفاده گردد.
برای انجام این روش پس از اینکه تمامی معاینات لازم صورت گرفت، دندانپزشک پایه‌های ایمپلنت را با کمک جراحی در داخل فک جایگذاری می‌کند. سپس با گذشت مدت زمانی در حدود 3 الی 4 ماه و پس از جوش خودن کامل پایه‌های ایمپلنت با استخوان فک، قالب‌هایی که توسط لابراتور آماده و ساخته شده است بر روی این پایه‌ها قرار می‌گیرد.

تا به اینجا در خصوص وظایف و یا درمان‌هایی که یک دندانپزشک زیبایی می‌تواند انجام دهد صحبت کردیم، اما مسئله مهم در این زمینه این است که چگونه یک دندانپزشک خوب در این زمینه را پیدا و انتخاب کنیم. در واقع برای پاسخ به این سوال شما بایستی در مورد معیارهای بهترین دندانپزشک زیبایی نیز اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید.

به این منظور ما در ادامه مقاله تمامی فاکتورها و یا معیارهایی که در هنگام انتخاب یک دندانپزشک زیبایی باید در نظر داشته باشید را برای شما بیان نموده ایم:

معیارهای مهم در هنگام انتخاب یک دندانپزشک زیبایی

برای اینکه بتوانید به راحتی بفهمید که کدام دندانپزشک زیبایی می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند، باید یک متخصص زیبایی معتبر، واجد شرایط و با تجربه را انتخاب نمایید. در واقع چند نکته وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین دندانپزشک زیبایی را برای نیازها و سلیقه‌های منحصر به فرد خود انتخاب کنید، که به شرح زیر می‌باشد:

- تخصص و مهارت

در واقع یک دندانپزشک زیبایی که تخصص لازم را در این زمینه به دست آورده است، زمان و تلاش بسیاری را برای یادگیری و آموزش بهترین روش‌های زیبایی دندان‌ها صرف کرده است.
علاوه بر این، دندانپزشکی که سالیان سال است که در این زمینه مشغول به فعالیت بوده است به طور قطع نسبت به یک دندانپزشک تازه کار می‌تواند نتیجه بهتری را به دست آورد، به این دلیل که در این سال‌ها با موارد و نمونه‌های مختلف بیشتری سر و کار داشته و تجربه لازم را نیز به دست آورده است.

- نمونه کارهای زیبایی دندان

یک دندانپزشک خوب می‌تواند از نمونه کارهایی که بر روی بیماران انجام داده است عکس و فیلم‌هایی تهیه کند و با به اشتراک گذاری آن‌ها در صفحات اجتماعی، افراد را از موفقیت‌های خود آگاه سازد.
در واقع در صورتی که عکس‌های قبل و بعد از بیماران پزشک به گونه‌ای باشند که شما را تحت تاثیر اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان‌های خود قرار بدهد، در مسیر درستی برای پیدا کردن یک دندانپزشک خوب قرار گرفته‌اید.

- استفاده از تجهیزات پیشرفته

یک دندانپزشک زیبایی خوب از تجهیزات و امکان پیشرفته برای درمان‌های خود استفاده می‌کند و همچنین در خصوص به روزترین راهکارها و روش‌های درمانی نیز اطلاعات کاملی در اختیار دارد.
علاوه بر این برای اصلاح طرح لبخند بیمار خود از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند تا بتواند نتیجه مطلوب و با ماندگاری و دوام بیشتری را برای وی فراهم کند.

- مشاوره کامل

بهترین دندانپزشک زیبایی کسی است که در جلسه مشاوره بیمار را در مورد راهکارهای مناسب کاملا راهنمایی کند و با صبر و شکیبایی و همچنین داشتن اخلاق حرفه‌ای و دلسوزانه به تمامی سوالات و ابهامات بیمار پاسخ بدهد.

اما در نهایت باید بگوییم که، هنگامی که به یک دندانپزشک زیبایی مراجعه می‌کنید، تلاش کنید تا تمامی شرایط کلی را به خوبی مورد بررسی قرار بدهید و در صورتی که پزشک نتواند رضایت شما را به طور کامل به دست آورد به دنبال یک دندانپزشک زیبایی دیگری باشید تا بتوانید نسبت به وی احساس آرامش داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پزشک 24

سامانه مشاوره و نوبت دهی جراحان زیبایی

اطلاعات تماس
  • 094220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی