اطلاعات تماس
  • 094220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009165564116623

از کجا بفهمیم عمل بینی موفق داشته‌ایم؟

کد: 140009165564116623

https://bit.ly/3dqIkcS

، مشهد , (اخبار رسمی): برای داشتن یک نتیجه ایده آل از جراحی بینی، علاوه بر اینکه باید به بهترین جراح مراجعه کنید، بایستی در مورد تناسب بینی با سایر اجزای صورت خود و همچنین مدل مناسب بینی بیشتر توجه کنید. این موضوع باعث می شود تا در نهایت از نتیجه عمل بینی خود رضایت کامل داشته باشید و مطمئن شوید که بینی به چهره شما می‌آید

از کجا بفهمیم عمل بینی بهمون میاد؟
از کجا بفهمیم عمل بینی موفق داشته‌ایم؟

قبل از عمل بینی سوالات بسیاری است که در ذهن افراد مرور می‌شود و یکی از آن ها این است که آیا جراحی زیبایی بینی به چهره آن‌ها می‌آید یا نه؟! برای اینکه بتوانید به این سوال پاسخ بدهید در ابتدا بایستی به بررسی اینکه کدام مدل بینی برای صورت شما مناسب‌تر است بپردازیم.
در واقع مهم ترین مسئله در زیبایی چهره شما بعد از جراحی، انتخاب درست و مناسب نوع و مدل بینی است که می‌تواند تاثیر بسیاری در نتیجه عمل داشته باشد.

بینی مناسب برای چهره شما بینی است که، علاوه بر زیبایی و شیک بودن، هماهنگی کافی را با سایر اجزای صورت شما نیز داشته باشد. اما چرا گاهی اوقات افراد بعد از عمل بینی خود از چهره و نتیجه جراحی کاملا راضی هستند اما برخی دیگر تعادل و زیبایی در چهره آن‌ها مشاهده نمی‌شود؟

در این مقاله ما قصد داریم تا به بررسی ملاک‌های اصلی برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل و زیبا از جراحی بینی که از گفته‌های پزشکان متخصص و متبحر در این زمینه می‌باشد بپردازیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

فاکتورهای مهم برای داشتن یک بینی زیبا

در زمان جراحی بینی، یک پزشک متخصص علاوه بر اینکه به زیبایی و رفع عیوب بینی بیمار خود می‌پردازد، برای رفع و از بین بردن مشکلات ساختاری و تنفسی بیمار نیز تلاش می‌کند. به صورت کلی، جراح بایستی بینی را به گونه‌ای شکل بدهد که با سایر اجزای صورت بیمار تناسب لازم را داشته باشد.

امروزه شاهد این هستیم که با تمایل افراد به داشتن چهره‌ای زیباتر و جذاب‌تر، انجام جراحی‌های زیبایی روز به روز افزایش پیدا کرده است. از این رو این افراد تمایل دارند تا ایرادات بینی خود را هر چند کوچک به طور کامل از بین ببرند، زیرا به عقیده آن‌ها این موضوع می‌تواند باعث شود تا از زیبایی چهره آن‌ها کاسته گردد.

شکل و ظاهر اولیه بینی می‌تواند ناشی از مسائل نژادی و قومیتی، سن، وارد شدن ضربه به آن و حتی بسیاری از مسائل دیگر باشد که توانسته ذهن و فکر افراد، چه خانم‌ها و چه آقایان را به خود درگیر کند.
اما با دانستن این مسئله که اگر، یک جراح مطمئن و متبحر را برای انجام این جراحی انتخاب کنید می‌توانید به نتیجه بسیار خوبی نیز دست یابید، باید اطمینان خاطر داشته باشید که عمل بینی به شما نیز می‌آید. این موضوع به این دلیل است که، جراح تلاش کرده تا ارتباط صحیحی بین بینی و سایر اجزای صورت ایجاد کند که همین امر باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد.

انتخاب درست مدل بینی متناسب با چهره

با اینکه انتخاب یک جراح خوب برای رسیدن به نتیجه مطلوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما نباید این نکته را فراموش کنید که مدل بینی انتخاب شده بعد از عمل نیز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در این موضوع داشته باشد. اما یکسری موارد هستند که با توجه به آن‌ها می‌توانید مدل مناسب برای بینی خود را تشخیص بدهید. در ادامه به توضیح مختصری از این موارد پرداخته شده است:

  • زاویه بندی بینی قبل از جراحی
  • بر اساس این زاویه بندی که بر روی بینی شکل می‌گیرد می‌توانید تفاوت بین یک بینی ایده آل و یک بینی معمولی را کاملا مشاهده کنید. معمولا زاویه بین لب بالایی و نوک بینی را برای بینی‌های طبیعی در حدود 90 درجه در نظر می‌گیرند که در واقع بهترین حالت از یک بینی را نشان می‌دهد.
    علاوه بر این، خطوط روی پل بینی هم می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی ظاهر آن داشته باشد، به این صورت که قوز بینی و نواقص آن را به طور کامل رفع می‌نماید.
  • تقسیم بندی افقی چهره
  • اگر تمام صورت را به سه بخش بالایی، میانی و پایینی تقسیم بندی کنید، به این صورت است که قسمت بالایی شامل پیشانی، ابرو و چشم ها باشد و قسمت میانی شامل بینی و بخش سوم آن یعنی پایین‌ترین بخش دهان و چانه را در خود جای داده است.
    با توجه به این تقسیم بندی می‌توانید فاصله صحیح بین بینی و لب‌ها و همچنین بین بینی و ابروها را به درستی ترسیم کنید و این نیز باعث تعادل و تناسب هر چه بیشتر سایر اجزای صورت با بینی می‌گردد. در واقع عدم توجه به این مسئله می‌تواند باعث شود که فرد به دلیل عدم ایجاد هماهنگی بین این اعضا از چهره و نتیجه جراحی خود راضی نباشد.
  • تقسیم بندی عمودی چهره
  • گاهی اوقات نیز ممکن است این مشکل به وجود آِید که بیمار بعد از جراحی، با نمای روبه روی بینی خود مشکل دارد و تنها از نیم رخ آن را می پسندد. اما چرا این مسئله رخ می‌دهد؟
    این نارضایتی می‌تواند به دلیل باریک شدن بیش از حد بینی و یا نداشتن تناسب در پهنای بینی رخ بدهد. در واقع برای اینکه با این مشکل روبه رو نشوید باید دقت داشته باشید که پهنای نوک بینی باید با عرض چشم شما یکسان باشد، همین طور با فاصله بین ابرو و لبه گوش‌ها تناسب لازم نیز برقرار گردد. سخن آخر اما در آخر باید بگوییم که اگر این سوال که آیا عمل بینی به صورت ما می‌آید یا نه برای شما نیز مبهم است، باید بدانید که عمل بینی در صورتی برای شما رضایت بخش خواهد شد که علاوه بر انتخاب یک پزشک خوب، به تناسب بینی با سایر اجزای صورت خود و مدل انتخابی آن برای جراحی نیز توجه داشته باشید. گاهی اوقات ممکن است فردی دارای یک چهره با اجزای صورت درشت باشد و اگر بینی خود را بیش از حد کوچک کند به طور قطع با چهره‌ای زیبا روبه رو نخواهد شد و یا حتی برعکس.
    بنابراین با انتخاب درست مدل بینی خود می‌توانید با هر چهره و فرم صورتی به یک نتیجه جذاب و ایده‌آل از عمل بینی خود دست پیدا کنید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پزشک 24

سامانه مشاوره و نوبت دهی جراحان زیبایی

اطلاعات تماس
  • 094220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه