اطلاعات تماس
  • 094220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265528316623

چسب لیفت صورت چیست؟ عوارض استفاده از چسب لیفت صورت

کد: 140008265528316623

https://bit.ly/3oONLaS

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه تمامی افراد چه جوان و چه پیر به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند چهره خود را جذاب‌تر و شاداب‌تر نشان بدهند.اما یکی از مشکلاتی که افراد مسن با آن مواجه هستند ایجاد چین‌وچروک‌هایی بر روی صورت است که می‌تواند سن را بیشتر از آن چیزی که هست نشان بدهد.اما آیا چسب لیفت صورت می‌تواند راه‌حل خوبی باشد؟

چسب لیفت صورت چیست؟ عوارض استفاده از چسب لیفت صورت
چسب لیفت صورت چیست؟ عوارض استفاده از چسب لیفت صورت

معمولا افراد زمانی که پا به سن می‌گذارند دچار چین و چروک‌هایی در نواحی مختلف بدن به خصوص صورت خود می‌شوند، از این رو به دنبال روش‌های مناسب و خوب برای کاهش این مسئله هستند. یکی از روش‌هایی که امروزه تبلیغات آن را در شبکه‌های اجتماعی به طور فراوانی می‌توانید مشاهده کنید، استفاده از چسب لیفت صورت است.

این گونه از چسب‌ها در دو حالت زنجیردار و بدون زنجیر تولید می‌شوند که به عنوان یک روش غیر تهاجمی برای رفع چین و چروک صورت شناخته شده‌اند. هر دوی این محصولات سعی دارند تا شما را برای رسیدن به چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر کمک کنند، اما آیا واقعا این تکنیک‌ها کاربردی هستند و می‌توان از آن‌ها برای رفع چین و چروک‌های صورت به صورت دائمی استفاده کرد؟

قبل از اینکه وارد مبحث اصلی مقاله شویم باید این موضوع را به شما بگوییم که، اینگونه روش‌ها چیزی به جزء تبلیغات نیستند و به طور قطع نمی‌توانند نتیجه مطلوب و ماندگاری را برای شما رقم بزنند. از این رو بهتر است اگر به دنبال روش‌های دائمی برای رفع چین و چروک صورت خود هستید و تمایل دارید تا چهره‌ای جذاب‌تر را تجربه کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به صفحه لیفت صورت در تهران مراجعه نمایید و اطلاعات بهتر و دقیق‌تری را در مورد روشی دائمی برای رفع این مشکل به دست آورید.

اما ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص نحوه استفاده از چسب لیفت صورت و عوارض ناشی از آن با شما بیشتر صحبت کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

چسب لیفت صورت چیست؟

کلمه لیفت را این روزها بسیار شنیده‌اید، این عمل علاوه بر لیفت صورت می‌تواند برای بخش‌های مختلف دیگر همچون لیفت ابرو، لیفت بینی، لیفت مژه و ... استفاده گردد، که در واقع به معنای کشیدن پوست می‌باشد.
تکنیک‌های بسیاری را در مورد لیفت صورت دیده‌اید که همه آن‌ها نتیجه اثر بخشی به دنبال ندارند، که یکی از این راهکارها استفاده از چسب لیفت صورت است. اما چسب لیفت صورت چیست و چگونه استفاده می‌گردد؟

چسب صورت به عنوان یک ابزار برای کشیدن پوست صورت استفاده می‌شود که هدف استفاده از آن، از بین بردن چین و چروک به وجود آمده بر روی صورت است. در واقع این راهکار به عنوان جایگزینی برای عمل جراحی تولید شده است اما آیا می‌تواند نتایج به دست آمده از یک جراحی موفق را به دنبال داشته باشد؟

در ادامه مطلب آموزش‌های لازم در مورد نحوه استفاده از چسب لیفت صورت را برای شما به طور کامل توضیح داده‌ایم، به گونه‌ای که در ابتدا بایستی از این چسب استفاده کنید و پس از آن آرایش مورد نظر خود را بر روی صورتتان پیاده کنید.
ساختار این ابزار به صورتی است که چسب‌های مخصوص گریم بر روی بندهایی باریک نصب می‌شوند. شما باید چسب را بر روی محل مورد نظر و روی پوست خود نصب کنید. در نهایت بند را بکشید و مقدار لیفتی که نیاز دارید را مشخص کنید.

مراحل نصب چسب لیفت صورت

برای استفاده از این ابزار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در ابتدا باید موهای خود را به طور کامل جمع کنید، زیرا اینکار باعث می‌شود تا در نهایت موهای شما بندهای چسب لیفت صورت را پنهان کنند.
  • چسب مورد نظر را باز کنید و نیمی از آن را به طور دقیق بر روی پوست شقیقه خود قرار بدهید.
  • در این هنگام باید به این نکته توجه داشته باشید که محل درست نصب آن دقیقا دنباله ابرو و کمی با فاصله از آن و بر روی پوست شقیقه باشد.
  • با استفاده از دنباله بند، سایز مناسب آن را برای خود مشخص کنید و آن را از زیر موهای خود که در ابتدا آن‌ها را جمع کردید عبور بدهید.
  • در مرحله بعدی باید چسب دوم را باز کنید و آن را سمت دیگر صورت خود و دقیقا در قسمتی که چسب اول را زدید بچسبانید.
  • در صورتی که این کار را به صورت دقیق انجام ندهید باعث ایجاد عدم تقارن در پوست صورت شما می‌شود.
  • حال می‌توانید مدل مو و آرایش خود را مطابق با سلیقه و دلخواه خود انجام بدهید.
  • به صورت کلی باید در ابتدا چسب‌ها را نصب کنید و در نهایت آرایش و مدل موی خود را مشخص کنید.

تفاوت بین بند لیفت با چسب لیفت صورت

هر دوی این ابزار برای کشیدن صورت و یا همان لیفت صورت استفاده می‌شود، اما با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

برای استفاده از بند لیفت، عملیات کشیدن پوست با استفاده از سنجاق‌های نصب شده بر روی مو صورت می‌گیرد. اما برای استفاده از چسب لیفت صورت، با کمک چسب‌های مخصوص و به حالت نواری اینکار صورت می‌گیرد. در بندهای لیفتینگ، سنجاق‌های مورد نظر بر روی موهای کنار شقیقه نصب می‌شوند.

در چسب لیفت صورت این چسب‌ها با کمک فشاری که بر روی پوست وارد می‌کند، کشیدن را انجام می‌دهند. در لیفت با کمک بندها، تنظیم سایز و اندازه کشیدگی صورت با استفاده از سنجاق‌های متصل شده بر روی مو ایجاد می‌شود، در صورتی که در چسب لیفت صورت با کمک بندهایی که به آن متصل هستند و از پشت سر تنظیم می‌شوند.

اما تفاوت چسب لیفت صورت زنجیردار و بدون زنجیر به این صورت است که، در لیفت صورت با چسب‌های زنجیردار، بر روی بندها سوراخ‌هایی وجود دارد که برای تنظیم سایز باید بند را از آن‌ها عبور بدهید، اما در چسب‌های بدون زنجیر نیازی به انجام اینکار نیست.

عوارض ناشی از چسب لیفت صورت

در ادامه عوارض و معایب ناشی از این راهکار را برای شما بیان کرده‌ایم:

  • این روش کاملا موقتی است و نمی‌توان به صورت دائمی از آن استفاده کرد.
  • استفاده مداوم از این راهکار به دلیل کشیدگی پوست باعث شل شدن پوست در آن ناحیه می‌شود و در نهایت منجر به ایجاد چین و چروک بیشتری در صورت می‌گردد.
  • علاوه بر این، استفاده از چسب‌های لیفت صورت به دلیل فشاری که به پوست وارد می‌کند، ممکن است باعث ایجاد کبودی و ورم در ناحیه مورد نظر گردد.

سخن آخر

روش‌های بسیاری برای لیفت و کشیدن صورت و از بین بردن چین و چروک‌های به وجود آمده بر روی آن وجود دارد مانند چسب لیفت صورت که به طور قطع می‌توان گفت، تمامی این روش‌ها شما را به نتیجه دلخواهتان نمی‌رساند و تنها روش مطمئن و دائمی برای انجام اینکار، جراحی لیفت صورت است.
با جراحی لیفت صورت و انجام مراقبت‌های بعد از آن به طور کامل می‌توانید به صورت دائمی و ماندگار به نتیجه مورد نظر خود دست یابید و چهره‌ای زیباتر، جوان‌تر و شاداب‌تری داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پزشک 24

سامانه مشاوره و نوبت دهی جراحان زیبایی

اطلاعات تماس
  • 094220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی