اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۷***** - ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007285487017430

لیفت صورت با روش های غیر تهاجمی کم خطر

کد: 140007285487017430

https://bit.ly/3n9ar6p

، تهران , (اخبار رسمی): لیفت پوست صورت از گذشته به کمک روش های جراحی و تهاجمی همراه با خونریزی، درد و دوران نقاهت طولانی انجام می شده است. امروزه اما لیفت صورت بدون جراحی و با روش های غیر تهاجمی به صورت موثر و بدون عوارض خطرناک در کلینیک پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده انجام می شود. در این متن انواع این روش ها را بخوانید.

لیفت صورت با روش های غیر تهاجمی کم خطر
نتیجه لیفت صورت بدون جراحی به روش لیزر اندولیفت

به گفته متخصصان کلینیک دکتر نیلفروش زاده، به بیماری که با هدف لیفت صورت به این کلینیک مراجعه می کند، پس از انجام مشاوره تخصصی، بهترین روش دستیابی به این خواسته پیشنهاد می شود.

لیفت صورت بدون جراحی شامل روش های مختلفی است. هایفوتراپی و اندولیفت از مهم ترین و موثرترین این روش ها هستند. در ادامه بیشتر با همه این روش ها آشنا خواهید شد. دلیل محبوبیت کنونی روش های لیفت صورت بدون جراحی در حال حاضر، ترس از روش های تهاجمی و جراحی است. 

اندولیفت

اندولیفت صورت جدیدترین و موثرترین روش لیفت صورت است که برای اولین بار توسط دکتر نیلفروش زاده معرفی شد. در این روش با استفاده از لیزر، تحریک بافت های عمقی پوست انجام می شود و به این ترتیب پوست صورت سفت و محکم می شود.

به گفته دکتر محمدعلی نیلفروش زاده یکی از اهداف اصلی در متد درمانی اندولیفت حذف چربی‌ های اضافی پوست و در نتیجه افزایش استحکام پوست است.

ماندگاری نتیجه اندولیفت

بر اساس نوع پوست، وضعیت کلی بدن، نوع و شدت مشکلات پوستی و همچنین میزان تجربه و مهارت پزشک در انجام درست و مناسب اندولیفت، میزان ماندگاری نتیجه اندولیفت صورت می تواند متفاوت باشد. در بعضی از موارد، اندولیفت می تواند بعد از فاصله زمانی خاصی تکرار شود.

در روش اندولیفت برشی وجود ندارد و به همین دلیل هیچ گونه خونریزی و اسکاری متوجه بیمار نخواهد بود. تا کنون بیش از 1800 بیمار در کلینیک جردن دکتر نیلفروش زاده به روش اندولیفت مورد درمان لیفتینگ و جوانسازی صورت قرار گرفته اند

مزایای روش اندولیفت

در صورتی که انجام اندولیفت صورت خود را به یک متخصص پوست خوب بسپارید، خواهید توانست از همه مزایای درمانی و زیبایی این روش برخوردار شوید.

  • درمان در یک جلسه
  • ایمنی بالا و عوارض کم
  • حداقل میزان تهاجم
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • عدم ایجاد برش
  • بدون خونریزی و هماتوم

هایفوتراپی (HIFU)

در روش هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز فرا صوت با اثر گذاری بر روی لایه های عمقی پوست، جوانسازی و لیفت صورت انجام می شود. با اثر گذاری امواج اولتراسوند بر روی پوست، روند کلاژن سازی تحریک شده و افزایش می یابد.

افرادی کاندید مناسبی برای هایفوتراپی هستند که به نظر می ‌رسد که سفتی و استحکام پوست آن ها کاهش یافته است. به عنوان مثال، افتادگی خط ابرو و یا افتادگی پوست پلک، اغلب اولین نشانه “پیری” پوست است. اگر چه هایفوتراپی نتایج عمل جراحی را مضاعف نمی ‌سازد، اما ثابت شده است که یک جایگزین قابل توجه برای کسانی است که تمایلی به انجام جراحی ندارند.

کلینیک دکتر نیلفروش زاده تنها مرکز مجهز به دو دستگاه هایفو دابلو و اولتراپی می باشد که جدیدترین و به روزترین دستگاه های حال حاضر دنیا می باشند.

ماندگاری نتیجه هایفوتراپی

به این دلیل که نوع پوست و شدت مشکلات پوستی می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد، نمی توانیم به طور حتم زمان مشخصی را برای میزان ماندگاری هایفوتراپی مشخص کنیم. شاید برای درمان برخی مشکلات نیاز به انجام هایفوتراپی در چند جلسه باشد. نتایج حاصله از جوانسازی پوست با هایفوتراپی به میزان افتادگی پوست صورت، عمق چین و چروک ها و سبک زندگی افراد مرتبط است.

مزایای هایفوتراپی

  • هایفو فقط در یک جلسه انجام می شود.
  • نیاز به بستری ندارد. (بصورت سرپایی انجام می شود)
  • هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی کند.
  • هایفوتراپی روشی غیر جراحی است و در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … ندارد.
  • هایفوتراپی هیچ دردی ندارد و به همین دلیل نیازی به بیهوشی یا بی حسی هم نخواهد داشت.
  • روشی بی خطر و ایمن برای انسان می باشد، چون هیچ نوع اشعه ای ندارد یعنی هایفو (HIFU) دقیقا مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می کند که کاملا بی خطر است.

نکته پایانی

لیفت صورت با روش هایی همچون اندولیفت و هایفوتراپی بر خلاف روش جراحی هیچ گونه خونریزی، برش، بیهوشی و آسیب های پس از عمل را به دنبال نخواهد داشت. به گفته متخصصان کلینیک دکتر نیلفروش زاده، به بیماری که با هدف لیفت صورت به این کلینیک مراجعه می کند، پس از انجام مشاوره تخصصی، بهترین روش دستیابی به این خواسته پیشنهاد می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دکتر نیلفروش زاده

ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۷***** - ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی