اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۷***** - ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009155562617430

بررسی مزایا و روش انجام تزریق چربی به صورت

ترانسفر و تزریق چربی برای زاویه سازی صورت

کد: 140009155562617430

https://bit.ly/3osMt6D

، تهران , (اخبار رسمی): ترانسفر یا همان تزریق چربی به صورت می تواند با اهداف مختلفی انجام شود که یکی از مهم ترین نتایج آن، زاویه سازی برای فک و صورت است. در این مقاله اصلی ترین نکات درباره تزریق چربی به صورت را بخوانید.

ترانسفر و تزریق چربی برای زاویه سازی صورت
نتیجه تزریق چربی به صورت در کلینیک جردن (دکتر نیلفروش زاده)

در تزریق چربی جهت جوانسازی صورت نسبت مقدار چربی در 2/3 بالای صورت با 1/3 پایین صورت باید متناسب باشد تا فرم و یا مدل صورت به شکل دایره ای نشود و صورت بیمار فرم متناسب داشته باشد.

در این مقاله از اکانت اخبار رسمی کلینیک دکتر نیلفروش زاده قصد داریم اقدام تزریق چربی برای از بین بردن مشکل کاهش حجم در نواحی مختلف صورت و زاویه سازی آن را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید و از مزایای تزریق چربی آگاهی پیدا کنید.

ترانسفر چربی چیست؟

تزریق چربی یکی از موثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌های متعدد در صورت، فرو رفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود.

پیوند چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی به دست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده شود.

سالهاست که از این روش برای اهداف مختلف چه در زمینه ی جوانسازی پوست صورت و برطرف کردن نقص های آن، مانند ترمیم ناحیه اسکار و زخم (سر -صورت و دست ها) و همچنین تحریک رشد فولیکول های مو استفاده می شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای جوانسازی صورت در نظر گرفته می شود، زیرا یکی از زیست سازگارترین فیلرهای پوستی بدون ایمونوژنسیته را نشان می دهد.

نتیجه درمان با تزریق چربی ایجاد بافتی نرم، طبیعی و همگن با بافت طبیعی در ناحیه مداخله می باشد و ممکن است دارای اثرات نیمه دائمی تا دائمی باشد. (بستگی به ناحیه تزریق و میزان چربی تزریقی، ناحیه دونور سایت جهت برداشت چربی و روش فرآوری آن دارد)

چرا چربی پوست از بین می رود؟

با افزایش سن پوست دچار تغییراتی می شود که یکی از آن ها ایجاد تغییراتی در پوست است. جاذبه زمین باعث نزول و افتادگی بافت های نرم صورت می شود و در نتیجه آن چین و چروک ها و خطوط ظریف تا عمیق در پوست ظاهر می شود؛ چین های اطراف بینی، دور چشم، خطوط ماریوت و سایر چین و چروک ها از جمله چروک هایی هستند که معمولاً با افزایش سن به وجود می آیند.

بیشتر بخوانید: اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

علاوه بر این، افزایش سن باعث نازک شدن پوست، آتروفی عضلانی، کاهش حجم چربی و کاهش حجم استخوان می شود. در حالی که تغییرات مربوط به جاذبه و همچنین افتادگی پوست و عضلات به طور معمول با روش های لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت، چه به صورت  تهاجمی (جراحی) چه به نحو نیمه تهاجمی مانند استفاده از لیزرها، قابل درمان است.

اما برای جبران حجم از دست رفته بافت مورد نظر در پوست از روش هایی مانند استفاده از فیلرها و در برخی مواقع پروتزها وتزریق چربی اتولوگ می توان استفاده کرد. با افزایش سن، لایه چربی زیر پوست به تدریج کاهش می یابد و باعث شل شدن و افتادگی پوست و ایجاد چروک ها و کاهش استحکام بافت پوست می شود. به همین دلیل کانتور صورت، یعنی برجستگی های طبیعی و مدل صورت تغییر می کند.

چه افرادی کاندید مناسبی برای تزریق چربی هستند؟

جهت کاندید شدن افراد و انجام پروسه انتقال چربی الزاماتی وجود دارد و افراد ابتدا باید با بهترین متخصص پوست مشاوره کند تا مشخص شود که آیا نیاز به تزریق چربی وجود دارد یا خیر. از جمله مهم ترین نکات برای انجام کلیه ی متد های  زیبایی در افراد  این است که بیماران باید افراد سالم (از نظر روحی و روانی) و دارای انتظارات واقع بینانه باشند که بتوانند از این روش بهره مند شوند.

همچنین بیماران کاندید جهت انجام روش تزریق چربی صورت باید چربی کافی در بافت بدنشان (سایت دهنده یا دونور) برای برداشت داشته باشند. آن چه می تواند قبل از انجام این متد حائز اهمیت باشد این است که افراد به ثبات وزنی مناسب که مد نظرشان است رسیده باشند. تزریق چربی همچنین مناسب افراد جوانی است که دچار نقص و یا کمبود حجم در نقاط خاصی از صورت شده اند. چین و چروک های عمیق و افتادگی در چانه در یک سوم پایین صورت اثر پتوز یا افتادگی را ایجاد می کند.

تزریق چربی در نواحی آتروفیک و معمولاً در دو سوم بالایی صورت یک روش طبیعی جهت ترمیم و لیفت صورت است. همچنین از این روش می توان برای بیمارانی استفاده کرد که چربی قسمت های مختلف بدن آن ها به دلیل ضربه، سوختگی و یا بیماری هایی از قبیل اسکلرودنا،  لیپودیستروفی، ایدیوپاتیک و آتروفی از بین رفته است.

نحوه انجام پیوند چربی چگونه است؟

پیوند چربی (Fat Grafting) یا انتقال چربی به شیوه اتولوگ (Autologous Fat Transfer) برداشت چربی از قسمتی از بدن بیمار (سایت دونور) به قسمت دیگری است که دچار کاهش چربی شده است. بعد از برداشت چربی از ناحیه دونور، این چربی فرآوری و پاکسازی می شود و سپس در نواحی مختلف صورت از جمله  اطراف لب ها، خط خنده (چین  و چروک های های عمیق اطراف دهان تا ناحیه بینی)، گودی و تیرگی زیر چشم ها، گونه ها، چانه، شقیقه ها و خط فک تزریق می شود.

تزریق چربی تهاجمی نیست و اگر توسط بهترین متخصص پوست انجام شود، هیچ گونه عارضه و خطری به همراه نخواهد داشت.

در تزریق چربی جهت جوانسازی صورت نسبت مقدار چربی در 2/3 بالای صورت با 1/3 پایین صورت باید متناسب باشد تا فرم و یا مدل صورت به شکل دایره ای  نشود و صورت بیمار فرم متناسب داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دکتر نیلفروش زاده

ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۷***** - ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش