اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۷***** - ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265528017430

بررسی میزان عوارض، روش انجام و نقاهت کاشت ابرو

کاشت ابرو؛ روشی جایگزین تتو، فیبروز و میکروبلیدینگ

کد: 140008265528017430

https://bit.ly/3FvdcoI

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله همه چیز درباره کاشت ابرو اعم از عوارض، مراقبت ها و شرایط لازم برای انجام آن را توضیح داده ایم. با ما همراه باشید و اطلاعات جامعی از کاشت ابرو به دست آورید.

کاشت ابرو؛ روشی جایگزین تتو، فیبروز و میکروبلیدینگ
نتیجه کاشت ابرو برای خانم جوان در کلینیک دکتر نیلفروش زاده

پیشتر و به طور سنتی، تنها درمان ابروهای نازک یا کم پشت، تکیه بر استفاده از لوازم و محصولات آرایشی برای پر کردن ابروها بوده است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ها و روش های درمانی، امکان کاشت مو در ابروها فراهم شده است و افراد زیادی در سراسر جهان از این روش برای داشتن ابروهایی پُرتر و زیباتر استفاده می کنند.

کاشت ابرو در واقع توسط یک متخصص یا فوق تخصص پوست و مو انجام می شود. در این عمل پزشک با انتقال موهای قسمتی از بدن خود شما عمل پیوند موها به ابروهایتان را انجام می دهد.  علی رغم اینکه عمل پیوند ابرو، کار ساده ای به نظر می رسد، اما چندین جنبه وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند، مانند هزینه تا خطرات و عوارض جانبی و مراقبت هایی که برای رسیدن شما به بهترین نتایج لازم هستند. برای اینکه بدانید چه توقعاتی باید از کاشت ابروی خود داشته باشید و چگونه تشخیص دهید که آیا انجام این اقدام برای شما مناسب است یا خیر، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یا پیوند ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت های مو (شاخه موهای برداشته شده از قسمت اهدا کننده) به ناحیه ابروی شما منتقل می شوند. هدف این است که موهای جدید از این گرافت ها رشد کنند و ظاهری پرتر در ابروها ایجاد کنند.

روند انجام عمل کاشت ابرو 

روند پیوند ابرو در واقع شبیه به همان روند کاشت موی سنتی است. گرافت موی مورد نیاز برای انجام کاشت ابرو، از موهای بالای گوش فرد گرفته می شود. جراح نه تنها موهای فرد، بلکه فولیکول های موها را نیز در این عمل منتقل می کند. این کار کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که موهای جدید می توانند پس از ریزش موهای جدید در ابروهای شما رشد کنند.

برای کاشت ابرو فرد تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد. پس از اینکه بیهوشی عمومی برای فرد اعمال شود، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌های پیوند در ابروهای فرد ایجاد می‌کند. کل فرآیند عمل کاشت ابرو حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایا و معایب پیوند ابرو

طرفداران کاشت مو برای ابروها خاطرنشان می کنند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به خود شما هستند. این عمل همچنین می تواند نیاز به آرایش ابرو را محدود کند. با این حال، نکات و عوارض منفی نیز برای این عمل گزارش شده است. همچنین می‌تواند چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌های جدید «خود را بگیرند» و نتایج کامل و نهایی آشکار شوند. اما این احتمال نیز وجود دارد که پیوند بخشی از این فولیکول های جدید موفقیت آمیز نبوده و موهای جدید تولید نکنند.

دوران نقاهت پس از کاشت ابرو چگونه است؟

 

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا کوتاه است. در چند روز اول پس از پیوند ابروی خود، متوجه پوسته پوسته شدن نواحی اطراف ابروهایتان خواهید شد. مهم است که این پوسته ها را نکنید و اجازه دهید خودشان به مرور برطرف شوند. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از کاشت ابروی خود از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین اجتناب کنید. در صورت مشاهده ی هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از گذشت چند هفته از کاشت ابرو شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود که این امر کاملاً طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، از آنجا که رشد موهای جدید بیشتر است، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ی موهای ابروی خود کوتاه کنید.  

اقدامات مراقبتی بعد از کاشت ابرو

یکی از مهمترین نکات در عمل کاشت ابرو این است که فولیکول های موهای پیوند شده از بین نروند. در مواردی که این فولیکول ها از بین بروند پیوند ابرو با شکست مواجه شده و ممکن است مجبور شوید این روش را در آینده دوباره انجام دهید.

عوارض جانبی کاشت ابرو

همچنین خطراتی نیز در ارتباط با خود کاشت ابرو وجود دارد. لازم است با پزشک خود در مورد عوارض احتمالی پیوند خود صحبت کنید. انتخاب یک متخصص خوب و ماهر احتمال بروز این گونه عوارض را کاهش می دهد. برخی از این عوارض احتمالی عبارتند از:

  •  آسیب عصبی
  • تورم
  •  کبودی
  •  عفونت
  • باقی ماندن جای زخم

قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه ی پزشکی شما را بررسی خواهد کرد. حتماً پزشک خود را در جریان هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین هر دارو یا مکملی که در حال حاضر مصرف می‌کنید قرار دهید.

چه افرادی نباید کاشت ابرو انجام دهند؟ 

انجام پیوند و کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نبوده و توصیه نشود:

o       آلوپسی آره آتا

o       تریکوتیلومانیا

o       اختلالات خونریزی

o       سابقه عوارض مربوط به اقدامات زیبایی

انتخاب یک متخصص پوست باتجربه می تواند کلید موفقیت کاشت ابروهای شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دکتر نیلفروش زاده

ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۷***** - ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی