اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007285487215364

جوشکاری فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل

کد: 140007285487215364

https://bit.ly/3pP29SX

، تهران , (اخبار رسمی): قطعات استنلس استیل که به سبب مقاومت محیطی بالایی کهدر برابر زنگ زدگی در تماس با آب و رطوبت دارند در صنایع به وفور یافت می شوند و از لوله ها و پمپ های استنلس استیل گرفته تا تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و سردخانه ها را شامل می شوند به دو روش TIG , MIG جوشکاری می شوند.

جوشکاری فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل
تیگراد، شاخه یا فیلر جوش استیل

جوشکاری قطعات استنلس استیل به دو روش TIG با بکارگیری فیلر یا تیگراد و به روش MIG با بکارگیری سیم جوش استیل انجام می گیرد

وقتی صحبت از جوشکاری می شود ، استنلس استیل نیز یک انتخاب محبوب است. یادگیری نحوه جوشکاری با استفاده از استنلس استیل ممکن است برای دیگران یک مرحله سخت به نظر برسد. اما درک اصول اولیه جوشکاری استنلس استیل به شما کمک می کند تا شروع کنید.

فقط چند جنبه وجود دارد که جوشکارها باید در نظر بگیرند. با این پست وبلاگ ، آنها با اصول اولیه جوشکاری استنلس استیل آشنا شده اند. جوشکاری TIG یا گاز بی اثر تنگستن رایج ترین روش جوشکاری استنلس استیل امروزه است.

این روش هنگام جوشکاری اتصالات بحرانی ایده آل است. همچنین به طور گسترده ای در صنایعی که جوش دقیق و دقیق مورد نیاز است استفاده می شود. به طور کلی ، این روش از گاز آرگون استفاده می کند که با هلیوم ، هیدروژن و نیتروژن مخلوط شده است. از گاز آرگون استفاده می شود زیرا از تنگستن محافظت و خنک می کند.

گذشته از آن ، از اکسیداسیون جلوگیری می کند. دود کمتری نیز در مقایسه با سایر گازها توسط گاز آرگون آزاد می شود. در حالی که در جوشکاری استنلس استیل به روش TIG از فیلر جوش استیل استفاده می شود در جوشکاری MIG از سیم جوش استیل استفاده می کنیم که بصورت حلقه یا کلاف تولید می شود.
جوشکاری استیل به روش MIG یک فرآیند جوشکاری نیمه اتوماتیک است که اتصال دو قطعه از استنلس استیل را به خصوص هنگامی که به درستی انجام شود ، فراهم می کند. جوشکاری MIG جوشکاری استنلس استیل به روش MIG به جوشکار اجازه می دهد از منبع تغذیه پالس استفاده کند.

به این ترتیب ، جوش دادن گوشه های سخت دسترسی به آن پروژه های پیچیده استنلس استیل آسان تر خواهد بود. استفاده از فولاد در همه جا از توسعه استنلس استیل بدون زنگ زدگی سود می برد و این مواد دارای درجات مختلفی از مقاومت در برابر خوردگی ، کارایی و استحکام فوق العاده هستند.

اما برخی از اشکالات در مورد مواد بهبود یافته وجود دارد ، به عنوان مثال ، جوشکاری در مقایسه با فولاد کربنی سنتی پیچیده تر شده است. اکنون باید در فرآیند گرمایش و سرمایش دقت بیشتری به خرج دهید و مطمئن شوید که مواد پرکننده را با مواد جوش داده شده مطابقت دهید…

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان