اطلاعات تماس
  • 021770***** - 021770*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008045494617428

مزایا و معایب استفاده از نرده های شیشه ای

کد: 140008045494617428

https://bit.ly/315x4zY

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استفاده از نرده شیشه ای در ساختمان سازی رواج بیشتری یافته است. در نرده های شیشه ای از شیشه های سکوریت و سکوریت لمینت استفاده می‌شود.نرده های شیشه ای دارای مزایا و معایبی می‌باشند که ما در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم.

مزایا و معایب استفاده از نرده های شیشه ای
نرده های شیشه ای تراس، بالکن و پله اکسیدال

نرده های شیشه ای دارای مزایا و معایبی می‌باشند که ما در این مقاله به بررسی آن ها می‌پردازیم:

مزایای نرده شیشه ای

یکی از مهم ترین مزایای نرده شیشه ای که در دکوراسین داخلی نیز اهمیت زیادی دارد این است که بدون اینکه مانع دید شما بشود نمایی شفاف از محیط را ارائه می‌دهد و باعث بزرگتر نشان دادن محیط می‌شود. و همچنین نگهداری نرده ها بسیار آسان می‌باشد و با یک دستمال به راحتی تمیز می‌شوند! و برخلاف سیستم‌های نرده چوبی که هر سال نیاز به رنگ زنی و تعمیر دارد این مشکل برای این سیستم وجود ندارد.

از دیگر مزایای مهم نرده های شیشه ای میتوان به سفارشی سازی آن ها اشاره کرد. شیشه را به راحتی می‌توان سفارشی کرد. هنگام طراحی سیستم نمای خارجی یا داخلی خود می‌توانید از بین انواع مختلف شیشه‌های طرح دار، رنگی، مات و شفاف استفاده کنید.

پس لذا با ترکیب رنگ شیشه و همچنین ترکیب سیستم‌ های مختلف نرده و پایه‌ها و پروفیل‌ های مختلف آن سیستم مورد نظر شما به دست می‌آید. همچنین می‌ توانید از هندریل با طرح‌ های مختلف دایره ای مربعی و مستطیلی با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

معایب نرده شیشه ای

از معایب نرده شیشه ای نیز میتوان به این موضوع اشاره کرد که قیمت نرده شیشه ای کمی گران تر از نرده فلزی می‌باشد. و همچنین تمیز کردن سطح بیرونی شیشه های نرده شیشه ای تراس کار دشواری است اما با نانو و آبگریز کردن سطح خارجی شیشه این مشکل به راحتی برطرف خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فنی مهندسی اکسیدال

تامین و اجرای سیستم سازه های شیشه ای شامل نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای، ویترین شیشه ای و...

اطلاعات تماس
  • 021770***** - 021770*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان