اطلاعات تماس
  • 021770***** - 021770*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008225521417428

کاربرد پارتیشن شیشه ای در معماری و دکوراسیون داخلی

کد: 140008225521417428

https://bit.ly/3oqUPKI

، تهران , (اخبار رسمی): پارتیشن های دارای انواع مختلفی مانند تک جداره،دوجداره و اداری می‌باشند که با توجه به ویژگی ها و دیزاین خاص هر پروژه یک مدل انتخاب و نصب می‌شود.

کاربرد پارتیشن شیشه ای در معماری و دکوراسیون داخلی
کاربرد پارتیشن شیشه ای در معماری و دکوراسیون داخلی

پارتیشن شیشه ای به علت شفافیت و انتقال نور کاربرد بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن اداره ها و منازل مسکونی دارد. پارتیشن های شیشه ای با جداکردن فضای داخلی و بدون اینکه مانع دید افراد بشود باعث ایجاد حریم خصوصی برای افراد شده و تا حدودی باعث کم شدن سر و صدا در محیط می‌شود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای در محیط های اداری باعث ترویج فرهنگ سازمانی و تقویت ارتباط بصری بین کارمندان می‌شود. و همچنین نور مناسب شرایط بهینه‌ی روانی را در محیط کار ایجاد می کند. تحقیقات نشان داده است که این تأثیر مثبتی بر احساس کلی و در نتیجه بر بهره وری کارکنان دارد. استفاده از پارتیشن در محیط های مسکونی نیز باعث بزرگ تر نشان دادن فضا و زیبایی می‌شود.

امکان نصب تمامی درب ها مانند درب شیشه ای (ریلی و لولایی)، درب چوبی، درب فلزی و... بر روی پارتیشن ها وجود دارد و با توجه به دیزاین خاص هر پروژه و نظر معمار یا کارفرما انتخاب و نصب می‌شود. و همچنین به دلیل امکان استفاده از شیشه های ساده، رنگی، مات، هوشمند و... پارتیشن ها برای تمامی فضاها و طراحی ها ایده آل می‌باشد.

انواع پارتیشن ها

پارتیشن شیشه ای اکسیدال دارای انواع مختلفی مانند پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره و پارتیشن شیشه ای اداری open office می‌باشند که به صورت فریم لس و یا فریم دار در مکان مورد نظر نصب می‌شوند. از پارتیشن دو جداره در مکان هایی که نیاز به ایمنی و امنیت بالاتری می‌باشد استفاده می‌شود زیرا نسبت به پارتیشن های تک جداره و یا open office عایق صوت بیشتری هستند و امکان نصب پرده های کرکره ای در بین شیشه های آن نیز وجود دارد.

اطلاعات بیشتر: پارتیشن شیشه ای

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فنی مهندسی اکسیدال

تامین و اجرای سیستم سازه های شیشه ای شامل نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای، ویترین شیشه ای و...

اطلاعات تماس
  • 021770***** - 021770*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل