اطلاعات تماس
  • 021770***** - 021770*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008105502717428

انواع درب شیشه ای | مزایا و معایب استفاده از آن ها

کد: 140008105502717428

https://bit.ly/3nNxQsV

، تهران , (اخبار رسمی): آشنا شدن با انواع درب های شیشه ای و مزایا و معایب استفاده از آنها می‌تواند به انتخاب شما کمک کند تا بهترین درب را برای منزل یا محیط های کاری خود انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی هر یک از درب ها و مزایا و معایب آنها می‌پردازیم.

انواع درب شیشه ای | مزایا و معایب استفاده از آنها
انواع درب های شیشه ای لولایی و ریلی اکسیدال

درب های شیشه ای اکسیدال جایگزین بسیار مناسبی برای درب های چوبی و آهنی می‌باشد. زیرا علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، مقاومت بسیار بالا دارند و همچنین به علت وجود نوار های درزگیر موجود در چهارچوب های آلومینیومی درب ها عایق حرارت صوت و بو نیز می‌باشند.

هنگام انتخاب درب شیشه ای، بسیاری مطمئن نیستند که باید از یک درب شیشه ای لولایی یا کشویی استفاده کنند. بنابراین آشنا شدن با مزایا و معایب درب شیشه ای می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. در این مقاله به بررسی هر یک از درب ها و مزایا و معایب آنها می‌پردازیم:

انواع درب های شیشه ای
درب های شیشه ای در دو حالت لولایی و ریلی(کشویی) قابل نصب و اجرا می‌باشند. در این درب ها به انتخاب کارفرما از شیشه های سکوریت 10 میلی متری و یا از شیشه های سکوریت لمینت (دو لایه شیشه سکوریت 5 میلی متر و طلق میانی 1.52 میلی متری) ساده، مات(ساتینا)، رفلکس(آینه ای) و یا رنگی(بک پینت) استفاده می‌شود.

درب شیشه ای لولایی
درب های شیشه ای لولایی معمولا شامل یک فریم آلومینومی به عنوان چهارچوب می‌باشند که لولاها و درنهایت شیشه به آن متصل شود. تمامی لولا ها و یراق آلات درب های شیشه ای از استیل یا آلومینیوم ضد زنگ می‌باشد و این درب ها کاملا مناسب برای محیط های مرطوب مانند حمام، سرویس بهداشتی و سونا می‌باشند.

درب های شیشه ای اکسیدال مانند درب دیما، پریما، پیانا(دو جداره)، پریما لاین، پریما جامبو(فروشگاهی)، استوپ دار(فروشگاهی) و... با طراحی ایتالیایی گزینه ی بسیار مناسبی برای درب های داخلی منازل مسکونی، اداره، مغازه و فروشگاه ها می‌باشد.

مزایا و معایب درب های شیشه ای لولایی
به علت وجود نوار های درزگیر در این درب ها کاملا عایق می‌باشند. و با تغییر رنگ یراق آلات و لولا ها و استفاده از شیشه های مختلف امکان سفارشی سازی برای هر پروژه وجود دارد.

از معایب این درب ها نسبت به درب های ریلی میتوان به جاگیر بودن درب ها اشاره کرد.
درب های شیشه ای ریلی
درب‌های کشویی به گونه‌ای طراحی شده اند که با سر‌خوردن پنل متحرک به صورت افقی باز می‌شوند. این گونه درب‌ها نسبت به درب‌های لولایی در فضاهای تنگ‌تر جا می‌شوند و فضای زیادی نمی‌گیرند.

این درب ها به صورت فریم دار، فریم لس و اسپایدری قابل نصب و اجرا هستند. ریل ها در حالت فریم دار و فریم لس با توجه به نظر کارفرما و زیر سازی های لازم به صورت تو کار و یا روکار نصب می‌شوند.

مزایا و معایب درب های ریلی یا کشویی
درب های ریلی ظاهری بسیار مدرن و زیبا دارند و نسبت به درب های لولایی فضای کمتری را اشغال میکنند. و با تغییر رنگ یراق آلات و لولا ها و استفاده از شیشه های مختلف امکان سفارشی سازی برای هر پروژه وجود دارد.

از معایب این درب ها نسبت به درب های لولایی میتوان به عایق نبودن آنها اشاره کرد.
نتیجه گیری
هر دو نوع سیستم درب شیشه ای کشویی و لولایی مزایا و معایب خود را دارند. با توجه به محل کار یا زندگی یا استایل پروژه مورد نظر خود می‌توانید هر نوع سیستم درب شیشه ای که مناسب برای شما می‌باشد را انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر: درب شیشه ای

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فنی مهندسی اکسیدال

تامین و اجرای سیستم سازه های شیشه ای شامل نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای، ویترین شیشه ای و...

اطلاعات تماس
  • 021770***** - 021770*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل