اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008055497217478

دلایل اصلی افزایش دائم قیمت لوله مانیسمان

افزایش قیمت ثانیه ای لوله مانیسمان! مقصر کیست؟

کد: 140008055497217478

https://bit.ly/3C0lfYn

، (اخبار رسمی): این هفته باز هم شاهد افزایش قیمت لوله مانیسمان بوده ایم. علاوه بر این طبق پیش بینی که توسط متخصصین الو آهن صورت گرفته است، شاهد ادامه روند گران شدن لوله مانیسمان به صورت پیوسته نیز خواهیم بود. به راستی این سیر صعودی قیمت لوله مانیسمان و اتصالات آن از کجا نشات می گیرد؟

افزایش قیمت ثانیه ای لوله مانیسمان! مقصر کیست؟
لوله مانیسمان گروه الو آهن

عدم نظارت و در نتیجه آن احتکار لوله مانیسمان توسط تجار و فروشنده ها، منجر به افزایش قیمت دائم لوله مانیسمان در این روز ها شده است. 

طبق بررسی هایی که توسط تیم الو آهن انجام شده است، دو دلیل اصلی برای افزایش قیمت دائمی لوله مانیسمان وجود دارد. 

احتکار لوله مانیسمان توسط تجار

کمبود کالا در بازار مهم ترین عامل برای بالا رفتن قیمت آن کالا می باشد. اما سوالی که وجود دارد این است که کمبود کالا به چه دلیلی رخ می دهد؟ دلایل قابل توجهی موجب نبود کالایی مانند لوله مانیسمان در بازار می شود از جمله تحریم های اقتصادی و ناتوانی در واردات و کاهش یا عدم تولید داخلی محصول؛ اما تاثیر گذارترین عامل کمبود محصول، احتکار محصول توسط تجار است. 

تجاری که بیش از هر چیز دیگری به فکر سود خویش هستند، از شرایط حاکم نهایت استفاده رو برده و دست به انبار کردن محصولاتی همچون لوله مانیسمان می زنند. به ویژه که بخش اعظمی از لوله مانیسمان وارداتی بوده و با قیمت دلار ارزش گذاری می شود. با احتکار لوله مانیسمان توسط تجار، کالایی برای عرضه باقی نمی ماند در حالی که تقاضا با گذر زمان بیشتر و بیشتر می شود. طبیعتا با افزایش تقاضا و نبود عرضه، قیمت لوله مانیسمان نیز بالا میرود. 

این روند تا زمانی که تجار از کار خویش دست بکشند، ادامه دارد بخاطر همین امروز ما شاهد هستیم که همواره قیمت لوله مانیسمان هر چند کم کم، اما در حال افزایش است. نکته ای که در این بین وجود دارد این است که چرا با وجود این، از احتکار لوله مانیسمان توسط تجار جلوگیری نمی شود؟ پاسخ این سوال دقیقا دلیل دوم افزایش قیمت لوله مانیسمان است.

عدم نظارت

با بررسی هایی که توسط تیم الو آهن انجام شده است، به یک نتیجه میتوان رسید. اینکه در حال حاضر و در تمام این مدتی که افزایش قیمت لوله مانیسمان شروع شده و تا همین الان نیز ادامه دارد، هیچ گونه نظارتی بر تجار و فروشنده ها وجود ندارد. وظیفه نظارت بر قیمت و فروش لوله مانیسمان و هر کالای دیگر بر عهده سازمان بازرسی کل کشور است. اما خب به دلایل نامعلوم این نظارت صورت نگرفته و تجار به راحتی کار خود را ادامه میدهند. این عدم نظارت و در نتیجه آن احتکار لوله مانیسمان توسط تجار و فروشنده ها، منجر به افزایش قیمت دائم لوله مانیسمان در این روز ها شده است. 

گروه صنعتی الو آهن

متاسفانه چوب این عدم نظارت و افزایش قیمت را خریداران لوله مانیسمان می خورند و هزینه های زیادی را تحمیل می شوند. امید به شروع فعالیت سازمان بازرسی یا عدم احتکار تجار نیز خارج از انتظار است. در نتیجه تنها راهکاری که برای خریداران لوله مانیسمان باقی می ماند، خرید از عرضه کنندگان اصلی لوله مانیسمان است. 

گروه صنعتی الو آهن یکی از بزرگ ترین و مهم ترین عرضه کننده و وارد کننده لوله های فلزی از جمله لوله مانیسمان است که همواره در تلاش بوده است قیمت محصولات خود را در رنج ثابتی نگه دارد. این امر نیز با توجه به انبارداری گروه الو آهن تا امروزه اجرا شده است. از این به بعد هم تمام تلاش گروه الو آهن بر ثبات قیمت لوله مانیسمان و همچنین مبارزه با احتکار این محصول خواهد بود. 

در صورت علاقه برای مشاهده لیست قیمت کامل لوله مانیسمان و همچنین خرید آن، می توانید به سایت الو آهن با آدرس www.alloahan.ir مراجعه کرده و یا با شماره های 02166134100 و 09121379113 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو آهن

سایت شرکت به آدرس: https://www.tektronix.ir/

اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید