اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885217478
در دسترس نیست

چندین جکوزی به دلیل «خطر سوختگی» فراخوان شد

هشدار برای استفاده و خرید جکوزی

کد: 140110016885217478

، (اخبار رسمی): طبق اطلاعات جمع آوری شده بسیاری از جکوزی های خریداری شده در دنیا خطرآفرین شده اند. برای همین این مطلب به شما هشدار میدهد که در خرید جکوزی دقت لازم داشته و همچنین شما را برای خرید جکوزی راهنمایی می کند تا از خطرات احتمالی پیشگیری کنید.

هشدار برای استفاده و خرید جکوزی
جکوزی

جدا از این کشور ها در کشور ایران نیز امروزه جکوزی های خانگی زیادی به فروش میرسند که از ایمنی بالایی برخوردار نیستند و در مواردی دچار نقض و بروز خطرات جدی برای استفاده کنندگان شده اند.

استفاده از جکوزی ممکن است چندین فواید سلامتی مانند آرامش عضلات، تسکین درد و بهبود خواب را به همراه داشته باشد. برخی از مطالعات طیف گسترده‌تری از مزایای سلامتی را پیشنهاد می‌کنند، اما تحقیقات بیشتری برای تعیین ویژگی‌های درمان با جکوزی با شرایط خاص مورد نیاز است.

هشداری ایمنی توسط Health Canada در کشور کانادا صادر هشدار داده است که چندین جکوزی (جکوزی های خانگی) به دلیل "خطر سوختگی" فراخوان شده اند.

به گفته Health Canada، سنسور محصولات آسیب دیده ممکن است دما را نادرست نشان دهد، که باعث می شود آب گرمتر از دمای تنظیم شده باشد. این ممکن است باعث آسیب (سکته گرمایی) و در ادامه خطرات سوختگی حرارتی شود.

تا 9 دسامبر، این شرکت 185 گزارش از خوانش دمای نادرست مرتبط با جکوزی دریافت کرده است که 26 مورد از آنها در کانادا بوده است. البته بهداشت کانادا می گوید هنوز هیچ آسیبی گزارش نشده است.

بر اساس داده های Health Canada، این فراخوان شامل جکوزی های J-200، J-300، J-400 و J-500 Collection، و Sundance Spas سری 680، 780، 880 و 980 است که بین 29 ژوئیه 2021 ساخته شده است. طبق آمار خود سایت برند جکوزی، جکوزی ها بین 6500 تا 30000 دلار به فروش می رسند.

در این فراخوان آمده است که این محصولات از طریق نمایندگی ها فروخته می شدند و شماره مدل و شماره سریال آنها در یک صفحه نقره ای در قسمت تجهیزات حک شده است.

اگر جکوزی شما در بین مواردی است که فراخوانی شده است، قبل از اینکه وارد وان شوید، مطمئن شوید که از یک دماسنج خارجی دقیق برای اطمینان از صحت دمای آب استفاده کنید.

اشتباه نکنید! موضوع فقط در کانادا نیست

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده همچنین یک اطلاعیه ایمنی صادر کرد که در آن بیان شد که بیش از 23000 جکوزی از جمله 5400 در کانادا و 40 در مکزیک فراخوان شده اند. قانون ایمنی محصولات مصرفی کانادا، توزیع مجدد، فروش یا حتی ارائه محصولات فراخوان شده در کانادا را قبل از تعمیر ممنوع می کند. یک سیاست تعمیر رایگان برای تعویض سنسور دمای آسیب دیده وجود دارد. مالکان باید با یک فروشنده مجاز یا وان آب گرم جکوزی تماس بگیرند تا تعمیر را ترتیب دهند.

جدا از این کشور ها در کشور ایران نیز امروزه جکوزی های خانگی زیادی به فروش میرسند که از ایمنی بالایی برخوردار نیستند و در مواردی دچار نقض و بروز خطرات جدی برای استفاده کنندگان شده اند. برای همین تیم تحقیقاتی فروشگاه  تپس ایران "که خود یکی از بزرگترین و اولین فروشندگان جکوزی در ایران است" این هشدار را به خریداران جکوزی میدهد که باید حتما از موارد ایمنی بهره مند شوند و صرفا جکوزی را بی خطر ندانند. 

در این راستا حتما لازم است که در خرید جکوزی دقت کافی داشته باشید. گروه تپس ایران با بیش از چندین سال تجربه در فروش جکوزی، کاملا با موارد ایمنی آن آشنا بوده و دستگاه هایی با کیفیت بالا و ضمانت بالا به فروش میرساند. برای بازدید و اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت تپس ایران شوید.

https://www.tapsiran.com/

هنگام خرید جکوزی، بودجه، نوع وان، اندازه، ظرفیت صندلی و محل قرارگیری را در نظر بگیرید. انواع جکوزی ها می توانند شامل وان های داخل زمینی، وان های قابل حمل و جکوزی های بادی باشند. بسته به فضایی که برای وان در دسترس دارید و تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند، اندازه مهم است. برای فضاهای کوچکتر یا استفاده انفرادی، وان کوچکتری را در نظر بگیرید که ظرفیت نشستن دو تا سه نفر را دارد، در حالی که فضاهای بزرگتر یا خانوارهایی با چند نفر باید ظرفیت صندلی های هفت یا بیشتر را در نظر بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو آهن

سایت شرکت به آدرس: https://www.tektronix.ir/

اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان