اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108266826917478
در دسترس نیست

آرزوی گیمیر ها با توالت فرنگی به واقعیت پیوست

توالت فرنگی گیمینگ

کد: 140108266826917478

، (اخبار رسمی): اختراع توالت فرنگی گیمینگ با مشخصات فنی فوق العاده. Basically Homeless توانست رویای 24 ساعته بازی با سیستم را به حقیقت تبدیل کند.

توالت فرنگی گیمینگ
فروشگاه تپس ایران

یوتیوبر گیمری به نام Basically Homeless یه توالت فرنگی ساخته که محفظه آبش تبدیل به کیس کامپیوتر شده.

اگر شما هم از گیمر های قدیمی و تند رو باشید، حتما رویای بازی 24 ساعته اونم با پی سی قدرتمند رو بدون اینکه حتی لازم باشه برای دستشویی آن را قطع کنید؛ در سر داشته اید. من خودم به عنوان یک گیمر که بازی رو با سگا های قدیمی شروع کردم ساعت ها گلاب به روتون خودم رو نگه میداشتم تا مجبور نباشم گزینه استاپ بازی رو بزنم و هیجانش رو خراب کنم. 

خب این مشکل ما کله خرابا اخیرا توسط یه گیمر دیوونه خارجی حل شده. چجوری؟ با ساخت یه توالت فرنگی که تبدیل شده به یه کامپیوتر گیمینگ.

یوتیوبر گیمری به نام Basically Homeless یه توالت فرنگی ساخته که محفظه آبش تبدیل به کیس کامپیوتر شده. با این توالت فرنگی اون می تونه هر موقع که دستشوییش گرفت فقط در تالت فرنگی رو باز کنه و همراه با گیم کارش رو یک سره کنه. هلو برو تو گلو. جالبه این سیستم نه تنها به پی سی با مشخصات خفنه بلکه هر کاری که توالت فرنگی باید انجام بده رو هم در بر میگیره از جمله سیفون و پاکسازی خودکار. 

در لیست زیر مشخصات این سیستم دیوونه کننده رو می تونید مشاهده کنید:

  • پردازنده: Intel Core i7-12700
  • حافظه: مموری 64 گیگابایت G-Skill Trident Z5 RGB DDR5-5600Mhz
  • کارت گرافیک: RTX 3060 Phoenix V2 تک فن
  • مادربرد: MSI MEG Z690I Unify mini-ITX

زیبایی این توالت فرنگی هم هر گیمر مدرنی رو راضی می کنه از اونجا که نور پردازی RGB با یه پنل شیشه ای و شفاف رو داره. و اما جایی که هنر و قدرت اختراع Basically Homeless رو نشون میده نحوه قرار گیری اجزای کیس داخل آبه. بله درسته همونطور که گفتم این یه توالت فرنگی واقعیه پس باید توش آب داشته باشه. حالا منبع آب توالت فرنگی چجوری اجزای سیستم رو نگه داشته. خب اگه ماهم می دونستیم که دیگه نمیشد اسمش رو اختراع گذاشت.

تنها چیزی که میشه در موردش گفت اینه که این دوست عزیزمون از پنل های مخصوص و ضد آب برای حفظ اجزای کیس استفاده کرده. بعدشم اینارو به یه مانیتور ۲۷ اینچ MSI با رزولوشن 1440p و نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتز وصل کرده. الانم داره عشق و حالشو با اختراعش می کنه. 

https://www.tapsiran.com/fa

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الو آهن

سایت شرکت به آدرس: https://www.tektronix.ir/

اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح